wara72 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Witam mam problem z silownikiem z membrana przy Egr a mianowicie gdy gasze silnik to ramie silownika z gumowa membrana nie cofa sie do tylu powodujac ze podczas gaszenia silnika zatrzesie nim.Chce zaznaczyc ze przewody sa szczelne.Prosze o rade ktory za to jest odpowiedzialny zawor n-239 czy n-18???
jerry45 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Witam Miałem podobny problem okazało się że była pęknięta membrana. Po wymianie wszystko jest okey. Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 jest mozliwa awaria, membrany, wezyka lub samego zaworu, przy czym n239 moze byc uszkodzony zarono mechanicznie (nie wykrywalne przez VAG) jak i elektrycznie
Sztomel Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 proponuję również sprawdzić czy sama klapa gasząca nie stawia oporów przy gaszeniu w obudowie zaworu EGR, spróbuj wcisnąć palcem cięgno siłownika w stronę membrany czy chodzi swobodnie.
kantek1 Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 czy można dokupić samą membranę ?
Michal_777 Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 czy można dokupić samą membranę ? jak cos to mam taką membranę, wpłacisz za wysyłkę+ piwo i jest twoja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się