Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVJ - szarpie, drga, nie ciagnie od dołu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak w temacie mam problemy z moim 1.8t. Po wstępnych ustaleniach dzieje sie tak tylko na PB nawet wtedy kiedy gaz całkowicie odpiełem od wtryskiwaczy celem wykluczenia lania na postoju gdy zimny. Od początku, z rana gdy zimny odpalam bez problemu, przez 2-3 sek chodzi na obrotach ponad 1000, potem zaczyna drgać nadwozie a z silnika dochodzi dzwiek pracy na 3 cyl i tak przez pewien czas do 30 sekund, po czym zadrga mocniej i chodzi na 4. Przez ten czas 30sekund nie idzie nim jechac poniewaz szarpie i brakuje mu mocy ze ciezko ruszyc ale dla wtrwalych mozna probowac. Jak juz zlapie troche mocy to jest lepiej ale gdy mam go na 2 biegu i 1500obrotow, deptam w pedal gazu i lekkie szarpanie nastepuje do czasu tak 2000/2200 obrotow i lapie turbo i leeeci. I tak sie dzieje na kazdym biegu ze od dolu na PB nie chce jechac. Na LPG nie ma takich problemow, jednak od 2 dni jezdze z odpieta instalacja aby wylapac troche wiecej informacji co sie jeszcze dzieje na PB. 

Dzieje sie tak od 2 tyg i czasem slabiej czasem mocnoej sie to objawia. Swiece zmieniane 20kkm temu i jak wspomnialem na lpg nie ma tego objawu wiec cewki odrzucam. Raz gdy odpalilem auto i od razu zaczelem je rozpedzac gdy ono drgalo i szarpalo zapalil mi sie check. Podjechalem do mechanika i wyskoczyl blad zbyt duzej dawki paliwa. 

Opublikowano
21 hours ago, picitph said:

Od początku, z rana gdy zimny odpalam bez problemu, przez 2-3 sek chodzi na obrotach ponad 1000, potem zaczyna drgać nadwozie a z silnika dochodzi dzwiek pracy na 3 cyl i tak przez pewien czas do 30 sekund, po czym zadrga mocniej i chodzi na 4. Przez ten czas 30sekund nie idzie nim jechac poniewaz szarpie i brakuje mu mocy ze ciezko ruszyc ale dla wtrwalych mozna probowac.

Z automatu wykluczyłeś cewki a mi to właśnie wygląda na walniętą cewkę lub niestykające piny w kostce. Odepnij i sprawdź.
Raz tak miałem w trasie, przez 200km cacy i nagle check, drgania, nie dało się jechać - padła cewka, koniec jazdy.

Niestety, ale trzeba jedną zawsze mieć w zapasie :)

Spróbuj podmienić od kogoś kto ma B6 lub B7.

 

Opublikowano

Spróbuje dziś podmienić i z rana sprawdze. Nie wiem czy od razu nie zrobić reset komputera.

Opublikowano

Cewki podmienione i bylo to samo. Wczoraj wypielem aku, reset ecu, adaptacja ze zdrowaskami, dzis odpalam z rana i... jakgdyby nigdy nic. Auto normalnie pracowalo, po pracy jeszcze dowiem sie czy to nie byla jednorazowa akcja. 

Opublikowano

Lpg rozjeżdza korekty paliwowe, najlepiej jakbys porobił logi dynamiczne, no i lpg pewnie do ustawienia.

Opublikowano

Zgadza się kolego, tak jak mówisz. Dziś zbierałem mapy benzyny i gazu w programie od lpg. Mapy lpg wyszły bardzo wysoko przez co pewnie po jakims czasie psują mapy benzynowe. Więc problem z mapami leży po stronie lpg, tym się zajmę w następnym tygodniu.

 

Jednak wyszło w vagu, że mam uszkodzony czujnik temperatury wody. Tylko nie wiem gdzie on się znajduję czy mogę liczyć na pomoc w lokalizacji oraz linku do cześci na alledrogo badz innym sklepie?

Opublikowano

Czujnik temperatury (G62 chyba) jest między ścianą grodziową a silnikiem.

Podobny obraz

Opublikowano

Dzięki wielkie. Zmieniony wczoraj, zobaczymy co będzie.

Opublikowano
Dzięki wielkie. Zmieniony wczoraj, zobaczymy co będzie.
Miałeś jakieś kody na ten czujnik ? Czy źle wskazywał temp w vcds

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...