Darek022 Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 (edytowane) Cześć, orientuje sie ktoś, czy da się odpowietrzyć pompe ABS bez podpinania kablem? Nie moge się połączyć ani VCDSem, ani Polskim Vagiem, a przy output test jeszcze wyrzuca brak komunikacji. Sprawa wygląda tak, że przy regeneracji zacisku zapowietrzyłem układ, od tamtej pory auto nie hamuje. Przelałem łącznie 3-4l płynu przez układ za pomocą urządzenia do wysysania płynu, poprawa jest niewielka, pedał wpada w podłoge, a mimo podpompowania hamulce są bardzo słabe. Edytowane 28 Września 2017 przez Darek022
wesz82 Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 Poczytaj dobrze o odp tylu. Tam pewnie lezy problem.
Darek022 Opublikowano 29 Września 2017 Autor Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) Rozumiem, że przy zapowietrzonej pompie VCDS nie jest niezbędny? Dorzucam numery pompy ABS: 8E0614111h Edytowane 29 Września 2017 przez Darek022
wesz82 Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 Ale zes sie czepil tej pompy. Z pompy idzie plyn na przewody???
Darek022 Opublikowano 29 Września 2017 Autor Opublikowano 29 Września 2017 Idzie. Zaraz znow przepompuje troche płynu wysysarką. Tył odpowietrzałem stawiając samochód na najazdach, nie jest to wygodne ze względu na koła, ale da sie dostać. Jeszcze mi dzisiaj błąd ABS wyrzuciło, pewnie coś urwałem przy zakładaniu przegubu (sam przegub wypadł o_0) eh
wesz82 Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 Tylnych kol nie odp na samochodzie. Zacisk musisz miec w dloni... Albo przeciales kabel uszkodziles koronke albo odsunoles czujnik absu.
Darek022 Opublikowano 29 Września 2017 Autor Opublikowano 29 Września 2017 Oki, to biore sie za zdejmowanie. Dzięki. Dam znać jak poszło
Darek022 Opublikowano 29 Września 2017 Autor Opublikowano 29 Września 2017 Dziś udało mi sie tylko sprawdzić prawy tył (nie było powietrza), i niestety nie moge wcisnąć tłoczka, wiec go jutro zregeneruje i dopiero zobacze z lewej. Nie chce podnosić samochodu z obu stron jednoczenie, bo mam nierówne podłoże (raz przekrzywiło mi kobyłki i samochód spadł)
wesz82 Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 Zrozum ze mimo tego ze nie ma powietrza to ono tam siedzi. Ja do odp tylu uzywam scisku stolarskiego. Sciskam tloczek i trzese zaciskiem stukam gumowym mlotkiem tak ze odp jest skierowany ku gorze.oczywiscie z pedalem w podlodze.
wyzyk83 Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) ja mam klocek drewniany docięty zeby tłoczek zablokowac i odpowietrznik do góry i jazda czym cofasz tłoczek? Edytowane 29 Września 2017 przez wyzyk83
wesz82 Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 Klucz do flexa zespolony z rekojescia z dluta
Darek022 Opublikowano 29 Września 2017 Autor Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) wesz82, no tak właśnie robiłem, i powietrza nie było, jedynie mega brudny płyn. W tłoczek wsadziłem drewno, ale tłoczek uciekł mi kilka milimetrów i teraz nie moge wcisnąć (pozyczyłem właśnie sprzęt do wciskania tłoczków, ale jutro i tak wymienie gume (widać na niej pęknięcia ze starości) i zobacze w srodku ten tłoczek, bo coś za ciężko to chodzi wg mnie). Jutro lewa strona. Przednich zacisków nie trzeba ściągać? Bo z przodu jeden odpowietrznik mam od gory, a jeden od dołu, to ten gdzie odpowietrznik jest od dołu może warto wyciągnać? Edytowane 29 Września 2017 przez Darek022
Darek022 Opublikowano 29 Września 2017 Autor Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) co dokładnie? wszystko musi sie udac Edytowane 29 Września 2017 przez Darek022
wesz82 Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 Szukaj zacisku od tej strony gdzie masz odp u dolu. Tyl bedzie ciezko sie wkrecal bo blokuje go plyn tzn cisnienie.dla tego naj jest dobry scisk. Ale w seri to lipa bo tam mech recznego zawadza.
wyzyk83 Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 pod tym czarnym oringiem wyczyśc to tłoczek lekko wejdzie
Darek022 Opublikowano 30 Września 2017 Autor Opublikowano 30 Września 2017 W obu tylnich zaciskach nie było powietrza, ale przynajmniej w jednym wymieniełem gumową osłone i uszczelkę. Ktoś założył tę gumową osłone od przedniego cylinderka i się ześlizgnęła blokując tłoczek. Tłoczek niestety będzie do wymiany jak tylko podłapie troche gotówki. Zaraz się wezme za demontaż przedniego zacisku.
Darek022 Opublikowano 2 Października 2017 Autor Opublikowano 2 Października 2017 niestety nie ruszyłem jeszcze przodu z tego co pamiętam to tam jest imbus 7mm a takiego nie udało mi sie dostać ani w Sziku ani Unimecie szukam po allegro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się