Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zalewa silnik Wypadaniem zapłonów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj jeszcze miałem problem, że turbo przestało ciągnąć i po zgaszeniu odżyło na nowo. A czasem było tak że po odpaleniu po postoju już nie ciągnęło. Czym To może być spowodowane ?

Opublikowano

Napislem Ci wczesniej ze sonda to tylko poczatek rozwiazywania problemow, i ze sa inne, zrob nowe logi. Objaw pewnie wynika z bledu niedoladowania turbiny.

Opublikowano

logi porobić tych samych grup co robiłem ?

Opublikowano

tak

Opublikowano

Jakie błędy teraz wyrzuca? Ogólnie turbo cały czas bardzo kiepsko wstaje, cięzko coś obstawić, trzeba sprawdzać po koleji, turbo pewnie jest popekane albo kalpka wg luźna zdjąc kata i sprawdzić co jest rpzyczyną, druga sprawa trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa, filtr paliwa zmieniałeś? jak to na jaki?

Opublikowano

filtr paliwa zmieniany był razem z rozrządem czyli 19tyś temu na knechta. Jutro sprawdzę te turbo. Mogę jeszcze dodać że silnik strasznie długo schodzi z wysokich obrotów, mam ten problem od kiedy zakupiłem auto. I jak sie uda sprawdzę też te cisnienie paliwa.

Opublikowano

Wymieniałem ten zaworek, on jest od odpowietrzania skrzyni korbowej , ale nie pomogło :)  mam pęknięty kolektor wydechowy, jak przy wymianie sondy nie wpadła mi ta skaza w oczy. CZy takie pęknięcie ma aż taki duży wpływ na turbine ?

 

 

22472240_490292098017415_11210692_o.jpg

Opublikowano

Daj do spawania, albo znajdź na złomie używkę.

Opublikowano

Witam wszystkich :)  chciałbym odświeżyć temat. Wymieniłem kolektor, wyrzuciłem kata a wstawiłem dp 2.75. Samochód nabrał wigoru, ale od wczoraj zaczeły sie problemy na trzech ostatnich biegach. Kiedy sie rozpędzam to od 3 tyś obroty podskakują do 3,500 tys delikatnie trzymają i powracają do 3300 i ida normalnie. Wrzucam logi, może ktoś namierzy przyczynę problemu. Z góry serdeczne dzięki :)

Niestety logi w takiej postaci... vaglog nie odpowiada

LOG-01-002-033-xxx.jpg

LOG-01-003-020-xxx.jpeg

LOG-01-115-118-xxx.jpeg

Opublikowano

Turbo nadal kiepsciutko wstaje, nie bylo popekane? Sprawdzales jak zdejmowales kata? Cisnienie paliwa sprawdzales? Filtr paliwa masz pewnie uszkodzony, zalewa go paliwem. Co do samego problemu o ktotym piszesz to wyglada na slizgajace sie sprzeglo. Takze jeszcze troche wydatkow Cie czeka.

Opublikowano

Nie mam jak sprawdzić ciśnienia paliwa , także pewnie kupie Ciśnieniomierz. Jesteś w stanie polecić jakiś z neta, którym wepnę sie w listwę ? A co do sprzęgła mam takie same podejrzenia. Napewno kiedyś zrobię c*paa, może coś więcej.Chciałbym mięć sprzęgło z zapasem, masz jakieś na myśli jakie założyć ?

Opublikowano

Do zmierzenia ciśnienia potrzebujesz zwykły zegar może być nawet od spreżonego powietrza, i kawałek wężyka z opasakami, sprzegło możesz dać nowe seryjne sachsa wytrzymuje spore doładowanie lub komplet z awx. Program to już jakiś tam masz, narazie to potrzebujesz naprawic wszystkie usterki.

Opublikowano (edytowane)

Jestem w następnym tygodniu ustawiony na wymianę sprzęgła, i mam takie  pytanie. Czy kompletny zestaw ze sztywnym kołem dedykowanym do awx podejdzie do mojego. Czy musi być koniecznie pod moj samochód dedykowany ? Oczywiście mowa o zestawach od valeo.

Edytowane przez Mateusz3566

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...