Gość jaarek_dpl Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Witam, chcialbym zaprezentowac wam moje poprzednie 3 (niestety nie wszystkie bo nie mam fotek reszty) autka na samym poczatku byl Fiat Regata sedanik z 1983 rok diesel power niestety brak fotek na aktualnym kompie nastepnie Nissan Primera P10 2.0 D 1994 rok rowniez sedanik srebrna strzala na 14" alu czarne szybki + jakies audio fajne oszczedne autko polecam kolejne cztery kolka to BMW E32 z silniczkiem 3.0 V8 w manualu z 1994 roku alu 17" , xenonik i male audio jak zawsze strumienica i jakis stozek gdy ją kupowalem to ... a zreszta zobaczcie sami pierwsze foto pozniej juz bylo tylko lepiej na tej focie w oddali nastepny zakup a tu przed sprzedaza nastepnie juz calkowicie seryjny i taki zostal do konca Passat B5 TDI 1997 rok , 90 KM , klimatyzacja , pelna elektryka i styka pozniej znow BMW lecz E38 1995 rok 4.0 V8 automat , alu 16" , xenon , przyciemnione szybki itd a teraz nastala kolej na 1.9 TDI AFN AVANT i poki co jezdzi mi sie super pozdrawiam
Rafal_69 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 a mocy troche nie brakuje teraz bo z tego co widze to w tej ostatniej bmce troche było
Yelo Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Mocy pewnie mniej, ale chociaż auto paliwa nie zużywa
Gość jaarek_dpl Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 hm mocy zdecydowanie mniej ale nie zawsze czlowiek wykorzystywal wszystkie konie aczkowiek sie zdarzalo buma przy spokojniej jezdzie 110 - 130 palila 13 - 15 takze teraz sie ciesze z elastycznosci i spalania pozdrawiam
mA4ciek Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Zmiana z E38 na A4 jak dla mnie jest zupełnie niezrozumiała to tak jakby się z motoru na rower przesiąść
Gość jaarek_dpl Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 a skad takie porownanie ? pojezdzij troche E38 to zobaczysz ze roznica tylko w mocy i praktycznie nic poza tym ... wykonanie obu aut w srodku solidne a ze potrzebuje kombi to zmiana tylko na + :gwizdanie: pozdrawiam gorzej jakby sie cos sypnelo w bumie ...
Rafal_69 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 jeszcze jeszcze jedna róznica... w portfelu i w baku :gwizdanie:
Gość jaarek_dpl Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 hehe no tak zgadza sie :gwizdanie:
audia4s4 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Biemdablju zajbebiste E32 jak i E38
mA4ciek Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 no może na 4.0 w benzynie ciężko naciułać dukatów, ale moim zdaniem 730 lub 735 można spokojnie utrzymać. jaarek_dpl E38 zrobiłem bardzo dużo kilometrów zarówno 740 (4.4) i 740d - moim zdaniem nie ma porównania do A4. A4 jest w tej samej klasie co BMW3
Gość jaarek_dpl Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 740 , 735 , 730 to wszystko V8 i uwierz mi ze pala tyle samo bo mialem i 3.0 i 4.0 V-ke zalezy na co patrzec w porownaniu , wiadomo mniejsza itd ale utrzymanie niebo a ziemia a nie od dzis wiemy iz jest kryzys i musiala ode mnie odejsc a mi poprostu juz nie bylo potrzebne takie auto a ze trafila sie okazja pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się