Marlukas88 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 (edytowane) Witam serdecznie. Moją A4 zakupiłem na początku tego roku. Od tego czasu zdążyłem wymienić w aucie rozrząd przez zaufanego mechanika. Turbinę wymieniałem w zeszłym tygodniu, ponieważ stara padła. Przy okazji wymiany turbiny, zrzuciliśmy miskę olejową i wymieniliśmy pompę olejową na nową z Febi, filtr paliwa z knecht'a oraz wyczyściliśmy michę i smok. Od początku zaraz po zakupie pojawia się błąd 17748, po wymianie rozrządu także i teraz po wymianie turbiny. Dodam że autko działa na chwilę obecną bardzo dobrze, płynnie przyspiesza, na wolnych obrotach działa ok i normalnie odpala. Co może być przyczyną tego błędu? Czy można to jakoś przez Vaga zdiagnozować? Może któryś z czujników 28 lub 40 do wymiany bądź czyszczenia? A może łańcuszek i napinacz już na wykończeniu? Autko zalane 0w40 z valvoline'a i filtr oleju bosch. Edytowane 8 Października 2017 przez Marlukas88
Repik Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Możesz w vagu podejrzeć czy rozrząd jest poprawnie ustawiony/nastwiony. Jeżeli nie będzie mieścił się w zakresie będziesz miał taki błąd. Prawdopodobnie jest to kanał 93 lub 96 dokładnie nie pamiętam.
Łukasz13 Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Kanał 93 na rozgrzanym silniku.
Marlukas88 Opublikowano 9 Października 2017 Autor Opublikowano 9 Października 2017 Dzięki za odpowiedź. Jutro po południu zrobię test i screeny to tu pokażę.
Marlukas88 Opublikowano 9 Października 2017 Autor Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) www.vaglog.com/log-090_091_093_F6Gl650.html www.vaglog.com/log-090_099_093_I80YBM.html www.vaglog.com/log-001_002_003_RWUpS.html www.vaglog.com/log-010_011_020_r2DHhpP.html Edytowane 9 Października 2017 przez Marlukas88
Łukasz13 Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Z logow wychodzi ze rozrzad jest przestawiony, jesli na pasku jest ok to mozliwe jest przestawiony na lancuszku o jeden zabek, trzeba zajrzec pod pokrywe zaworow. No i kwestia czy na pasku jest napewno ok.
Marlukas88 Opublikowano 9 Października 2017 Autor Opublikowano 9 Października 2017 9 minut temu, Łukasz13 napisał: Z logow wychodzi ze rozrzad jest przestawiony, jesli na pasku jest ok to mozliwe jest przestawiony na lancuszku o jeden zabek, trzeba zajrzec pod pokrywe zaworow. No i kwestia czy na pasku jest napewno ok. A czy jest możliwość że któryś z tych dwóch czujników jest uszkodzony? Czy można to w jakiś sposób sprawdzić?
Łukasz13 Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Nie rob sobie dodatkowych kosztow z wymiana czujnikow, sprawdz to co napisalem.
Marlukas88 Opublikowano 9 Października 2017 Autor Opublikowano 9 Października 2017 Ok trzeba będzie rozebrać i sprawdzić.
Repik Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 Tak jak kolega do góry pisał, rozrząd jest przestawiony. Przerabiałem to samo u siebie, mechanik mówi, że na pewno jest poprawnie ustawiony. Dopiero gdy mu powiedziałem, że jestem pewien,iż jest przestawiony to dokładnie sprawdził i sie okazało, że był. Poprawił i problem zniknął.
Marlukas88 Opublikowano 10 Października 2017 Autor Opublikowano 10 Października 2017 Tak jak już wcześniej pisałem, błąd pokazywał się jeszcze przed zmianą rozrządu więc przypuszczam że jest to sprawka łańcuszka i napinacza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się