Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 17748, zero objawów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie. Moją A4 zakupiłem na początku tego roku. Od tego czasu zdążyłem wymienić w aucie rozrząd przez zaufanego mechanika. Turbinę wymieniałem w zeszłym tygodniu, ponieważ stara padła.  Przy okazji wymiany turbiny, zrzuciliśmy miskę olejową i wymieniliśmy pompę olejową na nową z Febi, filtr paliwa z knecht'a oraz wyczyściliśmy michę i smok. Od początku zaraz po zakupie pojawia się błąd 17748, po wymianie rozrządu także i teraz po wymianie turbiny. Dodam że autko działa na chwilę obecną bardzo dobrze, płynnie przyspiesza, na wolnych obrotach działa ok i normalnie odpala. Co może być przyczyną tego błędu? Czy można to jakoś przez Vaga zdiagnozować? Może któryś z czujników 28 lub 40 do wymiany bądź czyszczenia? A może łańcuszek i napinacz już na wykończeniu? Autko zalane 0w40 z valvoline'a i filtr oleju bosch. 

Edytowane przez Marlukas88
Opublikowano

Możesz w vagu podejrzeć czy rozrząd jest poprawnie ustawiony/nastwiony. Jeżeli nie będzie mieścił się w zakresie będziesz miał taki błąd. Prawdopodobnie jest to kanał 93 lub 96 dokładnie nie pamiętam.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Jutro po południu zrobię test i screeny to tu pokażę. 

Opublikowano

Z logow wychodzi ze rozrzad jest przestawiony, jesli na pasku jest ok to mozliwe jest przestawiony na lancuszku o jeden zabek, trzeba zajrzec pod pokrywe zaworow. No i kwestia czy na pasku jest napewno ok.

Opublikowano
9 minut temu, Łukasz13 napisał:

Z logow wychodzi ze rozrzad jest przestawiony, jesli na pasku jest ok to mozliwe jest przestawiony na lancuszku o jeden zabek, trzeba zajrzec pod pokrywe zaworow. No i kwestia czy na pasku jest napewno ok.

A czy jest możliwość że któryś z tych dwóch czujników jest uszkodzony? Czy można to w jakiś sposób sprawdzić? 

Opublikowano

Nie rob sobie dodatkowych kosztow z wymiana czujnikow, sprawdz to co napisalem.

Opublikowano

Ok trzeba będzie rozebrać i sprawdzić. 

Opublikowano

Tak jak kolega do góry pisał, rozrząd jest przestawiony. Przerabiałem to samo u siebie, mechanik mówi, że na pewno jest poprawnie ustawiony. Dopiero gdy mu powiedziałem, że jestem pewien,iż jest przestawiony to dokładnie sprawdził i sie okazało, że był. Poprawił i problem zniknął.

Opublikowano

Tak jak już wcześniej pisałem, błąd pokazywał się jeszcze przed zmianą rozrządu więc przypuszczam że jest to sprawka łańcuszka i napinacza. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...