Jump to content
0
rybus85

Wytrzymałość waszych instalacji.

Recommended Posts

Może podzielimy się takimi spostrzeżeniami? 

U mnie siedzi w całości instalacja BRC SQ. Płaciłem ponad 4 lata temu 2690.  Obecnie na instalacji zrobione około 140tys. Po jakiś 120 odmówił współpracy reduktor i krótko po nim wtryskiwacz na pierwszym cylindrze. Dziś odmówił kolejny na drugim(czyżby w kolejności ^^ ) po 140tys. Dla mnie rewelka. Co 15-20 tys wymiana filtrów i tyle. 


[sIGPIC][/sIGPIC]Zadowolony posiadzacz ALT-ka :kox:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie w Stagu padły wtryskiwacze po ok. 45 tyś i reduktor też trochę już trochę puszczał podściśnieniem i przełączenie na gaz nie było takie gładkie tylko z szarpnięciem. Nigdy Staga już nie kupię.

 

PS.

Wtryskiwacze wymienia się od razu w komplecie zwłaszcza po takim przebiegu. Jeżeli wymienisz jeden to zaraz puści następny nasłabszy i tak do czasu aż wymienisz wszystkie. Przerabiałem to. Szkoda czasu i kasy na wysyłki. Kup od razu wszystkie nowe i ciesz się sprawnym autem.

Edited by BlackRider

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie wysylki. Jadę tam gdzie zakładałem i tyle. Jak wszystkie mam wymienić to trochę koszt. A tak nawet jak po kolei to pierwszy był jakoś w marcu albo kwietniu :) Więc nawet co kilka miesięcy to żaden koszt :D


[sIGPIC][/sIGPIC]Zadowolony posiadzacz ALT-ka :kox:

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, BlackRider napisał:

U mnie w Stagu padły wtryskiwacze po ok. 45 tyś i reduktor też trochę już trochę puszczał podściśnieniem

Też mam Staga -dwa "Stagi". Co oznacza, że mam dwa sterownik STAGA(oba różne), a w jednym aucie wtryski Barrcuda, w innym Herculesy(też pojedyncze), reduktory -w jednym była Alaska więc do kibla od razu i włożyłem KME Silver, a w drugim już taki był.

Czemu to piszę? Bo wtryskiwacze i reduktory to nie STAG, a same centralki są bardzo dobre i co ważne powszechnie znane co ułatwia ogarnięcie.

Zapewne miałeś zestaw "rzeźbimy po taniości" czyli STAG+Alaska+Valteki(czerwona mgła hehe).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam Star 4 plus , wtryski acw01 , reduktor ac - zrobione 40 tys.  Filterki zmieniam co 10 tys.  0 problemów ,0 kłopotów - jestem zadowolony.

Prawda jest taka że kumaty gazownik to podstawa sukcesu.

Edited by jacek70

:audi::quattro: i wszystko jasne.                       

Share this post


Link to post
Share on other sites

STAG to nie jest określenie całości instalacji -zestawienie może być przeróżne. Są opcje najczęstsze, bo ludzie chcą tanio i nie kumają, że aby odcinać kupony najpierw trzeba zbudować ku temu solidną podstawę. Inaczej co odetniesz to dokleisz w innym miejscu.

Aby tego uniknąć wywalałem Valteki i Alaski z każdego(KAŻDEGO) auta jakie mi się przez garaż przewinęło. W pewnym momencie zostałem królem Valteka na OLX jako wystawiający niemal całe... wiaderko za grosze. Ze trzy komplety nie miały nalatane więcej niż 15k.

Nie kumam tego -kupuje się pralkę, TV, czy telefon to się czyta opinie. Zakłada gaz za kilka tysi do auta za kilka tysi choćby to się żałuje stówkę -trzy na lepsze wtryski i reduktor...

Pisanie, że STAG jest zły, bo reduktor puszcza, czy wtryski padają nie ma sensu. Równie dobrze można pisać, że układ hamulcowy Audi jest do bani, gdyż nie chce hamować po zalaniu płynem co stał w otwartym słoiku pod wiatą kilka lat i na tarczach Harta.

Centralka STAGa zestawiona z porządnymi komponentami i przemyślaną instalacją działa bez zarzutu. Jakąkolwiek centralkę zestawić z badziewnymi wtryskami, czy źle dobranym reduktorem niskiej jakości i będzie można pisać, że X to pipa, bo po jakimś czasie wtryski....

Edited by pulpecik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stag 300 isa , kme gold , barracuda - A6 C5 2.4v6 ( montaż 2014 , kolega roboform550 montował ) , 80 tys km bez awarii

 

Drugie auto a4 1.8t ( montaż w 2012 , w Łodzi ) kme nevo , kme silver s6 , wtryski hana - auto zrobiło 70 tys km i instalacja nietknieta

 

Więc nie ma co uogólniać ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, pulpecik napisał:

Też mam Staga -dwa "Stagi". Co oznacza, że mam dwa sterownik STAGA(oba różne), a w jednym aucie wtryski Barrcuda, w innym Herculesy(też pojedyncze), reduktory -w jednym była Alaska więc do kibla od razu i włożyłem KME Silver, a w drugim już taki był.

Czemu to piszę? Bo wtryskiwacze i reduktory to nie STAG, a same centralki są bardzo dobre i co ważne powszechnie znane co ułatwia ogarnięcie.

Zapewne miałeś zestaw "rzeźbimy po taniości" czyli STAG+Alaska+Valteki(czerwona mgła hehe).

Kolego masz całkowitą rację ! Miałem na myśli, że nie kupię nigdy wtryskiwaczy HANA (w tym przypadku GOLD) :) oraz reduktora STAG (AC). Co do samego sterownika oczywiście nic nie mam i mam świadomość, że osprzęt to osprzęt :) Tak jak mówię mój błąd całkowity. Co do instalacji to kupiłem już Audi z LPG także nie miałem wpływu na montaż. Wydaję mi się jednak, że HANY to chyba nie jakieś najtańsze g... ? Wiem, że koledzy na tym jeździli kilka lat temu bez żadnych problemów ale ostatnio gazownik mi mówił, że kiedyś były bdb a potem zyskały na popularności i jak to zwykle bywa zaczęli robić badziewie. Co do samego montażu to już kilka mechaników i znjaomych mi mówiło, że naprawdę jest porządnie i przemyślanie zrobiona. Czytałem tez o człowieku, który ją montował i ma wiele pozytywnych opinii.

Fajnie jakby wypowiedział się ktoś kto miał do czynienia z wtryskami HANA w ostatnich kilku latach i czy też miał podobne problemy do moich :)

Pozdrawiam

Edited by BlackRider

Share this post


Link to post
Share on other sites

KME Nevo, reduktor KME Silver, wtryskiwacze Hana zielone. 63 tyś  km przez 4 lata , filtry co 15 tyś i ewentualnie jakaś drobna regulacja. Jedyny mankament to puściła uszczelka na wejściu do reduktora.  Auto jeździło lepiej na gazie niż na benzynie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.10.2017 o 21:03, BlackRider napisał:

Fajnie jakby wypowiedział się ktoś kto miał do czynienia z wtryskami HANA w ostatnich kilku latach i czy też miał podobne problemy do moich :)

Osobiście zakładając do dwóch ostatnich aut odpuściłem Hany, podobno(i to dosyć powszechna opinia) jakość poszła mocno w dół i stała się nieadekwatna do ceny. Wybrałem Barracudy  i nie mam zastrzeżeń. Broni ich filtr z odstojnikiem co pewnie znaczenie ma. Zwłaszcza, jeżeli zatankujemy na stacji, gdzie ktoś lał olej w zbiorniki LPG, żeby przedłużyć życie zdychającej pompy. Takie opinie usłyszałem bezpośrednio od posiadaczy stacji, a czy prawdziwe? Tak, czy siak przed jakością polskiego gazu należy się bronić, bo to pozbawiona normy paliwowej i niedopilnowana berbelucha, cierń w oku acyzy...

Inna sprawa, że silnik ABC wielkich wymagań nie ma co do wtrysków.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dziś kolejny wtryskiwacz wymieniony. Więc bzdura że padają jeden po drugim i trzeba od razu wszystkie :) Na LPG zrobione ponad 180tyś więc dla mnie instalacja rewelacja. Zakładana przy około 120tyś w 2013 roku. Pierwszy wtrysk poddał się przy 246tys. Kolejny przy niecałych 270. I teraz przy 305. Między wymianą drugiego a teraz trzeciego minął równy rok. Więc jak dla mnie nie ma jakiegokolwiek sensu i podstawy żeby wymieniać od razu wszystkie 


[sIGPIC][/sIGPIC]Zadowolony posiadzacz ALT-ka :kox:

Share this post


Link to post
Share on other sites

W poprzednim aucie miałem wtryskiwacze Hana 2000 z pierwszego wypustu, zrobiłem na nich 180 tys km a teraz kolejny właściciel jeździ na nich nadal bez żadnego problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W czwartek wymieniony ostatni wtryskiwacz na 3 cylindrze. Teraz wymienione wszystkie ^^

Zrobione jakieś 326tys. 

Wyregulowana mieszanka i jeździ dalej bez problemów. 

Ale po wymianie filtrów usłyszałem jedno pytanie. Czy tankuje na Orlenie :) Ponoć filtry zawalone że szok. Może trzeba pomyśleć o innej stacji :eusathink:


[sIGPIC][/sIGPIC]Zadowolony posiadzacz ALT-ka :kox:

Share this post


Link to post
Share on other sites

W poprzednim aucie zrobiłem na lpg około 200 tys km,wymieniony reduktor po 120 tys (zeta n) i nic więcej. Hany 2000 zielone z początku produkcji dały rade bez problemu zrobić te 200 tys,auto nadal jeździ na lpg.

W A4B6 mam zrobione 18 tys na lpg i juz po 15 tys padł mapsensor,wymieniony na gwarancji.

Kiedyś tankowałem na Orlen i FFL po 10 tys zawsze był czysty w środku. Zależy od stacji.

Edited by pila24

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...