przem8 Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 16 minut temu, ziomek435 napisał: tak jest ok 220 nie wiem dokładnie. założyłem quattro i jest inna pompa paliwa może dlatego tak jest ale nie Buczy ani nic ? Sprawdź ciśnienie paliwa podczas jazdy, ma być 4 bary przy pełnym bucie.
ziomek435 Opublikowano 28 Października 2017 Autor Opublikowano 28 Października 2017 powiedz mi na którym kanale to sprawdzić 10 minut temu, przem8 napisał: Sprawdź ciśnienie paliwa podczas jazdy, ma być 4 bary przy pełnym bucie.
Łukasz13 Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 Sprawdzisz manometrem podpietym do listwy paliwa.
ziomek435 Opublikowano 28 Października 2017 Autor Opublikowano 28 Października 2017 3 minuty temu, Łukasz13 napisał: Sprawdzisz manometrem podpietym do listwy paliwa. będę musiał do kogoś podjechać bo nie mam. jak nie da radę vcds
countryFan Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 W dniu 26.10.2017 o 12:58, ziomek435 napisał: Mam to samo u siebie tylko na 2 cylindrze. W ostatnim czasie zmieniany przepływomierz (Bosch), zawór DV (OE), ezektor (OE), magiczny zielony zaworek (OE - stary był dobry), jeden z zaworów jednokierunkowych podciśnienia (OE). Jutro jadę na pomiar ciśnienia sprężania...
ziomek435 Opublikowano 30 Października 2017 Autor Opublikowano 30 Października 2017 1 minutę temu, countryFan napisał: Mam to samo u siebie tylko na 2 cylindrze. W ostatnim czasie zmieniany przepływomierz (Bosch), zawór DV (OE), ezektor (OE), magiczny zielony zaworek (OE - stary był dobry), jeden z zaworów jednokierunkowych podciśnienia (OE). Jutro jadę na pomiar ciśnienia sprężania... daj znać jak wyszedł pomiar
Repik Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 (edytowane) Moim zdaniem turbo późno wstaje, przy 2600 obr/min jeszcze nie ma zadanego ciśnienia. Dodatkowo dosyć mocno ubogo na PB oraz czasy wtrysku dosyć duże. O LPG nie wypowiadam się bo nie znam się. Edytowane 31 Października 2017 przez Repik
przem8 Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 11 godzin temu, Repik napisał: Moim zdaniem turbo późno wstaje, przy 2600 obr/min jeszcze nie ma zadanego ciśnienia. Dodatkowo dosyć mocno ubogo na PB oraz czasy wtrysku dosyć duże. O LPG nie wypowiadam się bo nie znam się. Jak samochód po programie to będą dłuższe czasy wtrysku, a z turbo nie jest najgorzej przy tak zadanym doładowaniu.
countryFan Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 W dniu 30.10.2017 o 15:10, ziomek435 napisał: daj znać jak wyszedł pomiar Dziś mechanik mnie nie przyjął bo był zawalony robotą która mu została z poprzednich dni. Mam jechać w piątek. Dam znać czego się dowiem bo auto już kuleje praktycznie do 90st C - a zaczęło się niewinnie od lekkiego szarpania tuż po odpaleniu.
ziomek435 Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Opublikowano 1 Listopada 2017 u mnie na razie ustało samo z siebie od paru dni wszystko ok a nic nie robiłem przy aucie
countryFan Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 W dniu 30.10.2017 o 15:10, ziomek435 napisał: daj znać jak wyszedł pomiar Byłem dziś i na gorąco wyszło tak cylinder 1 - 11 Barów cylinder 2 - 10 Barów i wolniej rośnie niż na innych cylindrach cylinder 3 - 11 Barów cylinder 4 - 11 Barów Widać, że z cylindrem 2-gim jest coś nie tak, żeby mieć pełny obraz trzeba zrobić pomiar na zimno + próba olejowa. Będę sprzedawał to auto - pytanie czy sprzedawać z uwaloną głowicą obniżając cenę o 3 tys zł - czy może zrobić i wystawić za cenę nominalną? Co radzicie? Piotr
countryFan Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 (edytowane) Robiłem dziś sam pomiar (inny miernik) na zimno i jest. cylinder 1 - 9.5 Barów cylinder 2 - 9 Barów cylinder 3 - 9.5 Barów cylinder 4 - 10.5 Barów A więc to nie głowica jest przyczyną wypadających zapłonów. Wymieniony zielony zaworek (stary był sprawny) - jednak rurka od tego zaworka do kolektora jest cała zaolejona... Może tu gdzieś jest przyczyna? Edytowane 11 Listopada 2017 przez countryFan
HatefulEvil Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Elementy 2 i 5 lubią się rozwalić. Wymieniałem to ostatnio u siebie, ale niby Ty miałeś wymieniony zawór nr 6 więc nie wiem. Mi przez to wyparowywało 300 ml oleju na 1000 i cały bok silnika zażygany olejem miałem. Niestety dalej wypada mi zapłon na 1 cylindrze - obecnie zamieniłem wtryski gazowe i czekam na powtórkę z rozrywki, żeby sprawdzić czy to wtryskiwacz.
countryFan Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 (edytowane) 17 godzin temu, HatefulEvil napisał: Elementy 2 i 5 lubią się rozwalić. Wymieniałem to ostatnio u siebie, ale niby Ty miałeś wymieniony zawór nr 6 więc nie wiem. Mi przez to wyparowywało 300 ml oleju na 1000 i cały bok silnika zażygany olejem miałem. Niestety dalej wypada mi zapłon na 1 cylindrze - obecnie zamieniłem wtryski gazowe i czekam na powtórkę z rozrywki, żeby sprawdzić czy to wtryskiwacz. 2, 5 i 6 wymieniałem może z 70kkm temu (oryginały), teraz znów zaworek 6. Natomiast o ile dobrze czytam rysunek to opaska 7 powinna być zaciśnięta na trójniku 5 i uszczelniać zawór 6. Jeżeli tak to u mnie nie ma tej opaski... Zawór jest jedynie wsunięty w trójnik. Nic go nie blokuje. Ps. U mnie tak samo wypada na benzynie jak i na gazie. Edytowane 12 Listopada 2017 przez countryFan
HatefulEvil Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 (edytowane) No to z przez brak tej opaski ucieka Ci olej i może brać trochę lewego powietrza przez ezektor. Wejście od ezektora jest właśnie akurat na wysokości drugiego cylinbdra, ale nie wiem czy jest to możliwe, żeby to lewe powietrze wpływało tylko na 2 cylinder. Możesz mieć problem wyjąć zawór z trójnika ale dobrze by to było wszystko wyczyścić raczej. Cewki oczywiście zamieniałeś? Edytowane 12 Listopada 2017 przez HatefulEvil
countryFan Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 17 godzin temu, HatefulEvil napisał: No to z przez brak tej opaski ucieka Ci olej i może brać trochę lewego powietrza przez ezektor. Wejście od ezektora jest właśnie akurat na wysokości drugiego cylinbdra, ale nie wiem czy jest to możliwe, żeby to lewe powietrze wpływało tylko na 2 cylinder. Możesz mieć problem wyjąć zawór z trójnika ale dobrze by to było wszystko wyczyścić raczej. Cewki oczywiście zamieniałeś? Zawór dość lekko siedzi w trójniku więc może tam być nieszczelność. Cewki (Beru) zmieniałem niecałe 100kkm wcześniej. Na świecach (NGK V37) mam bodaj 15kkm przejechane. Z ciekawości kupiłem kolejną cewkę i podmieniłem na 2gim cyl. ale nic to oczywiście nie zmieniło.
ziomek435 Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Opublikowano 14 Listopada 2017 no i dziś przy zimnym wypadł zapłon ostatnio też parę dni temu się zdarzyło. sprawdzam dziś błędy i 4 błędy aż. dodam że mocy nie czuje żeby stracił . ten pierwszy błąd i 3 cylinder nigdy nie pokazywało. nie mam pojęcia
HatefulEvil Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Ten pierwszy błąd to albo n75 albo DV
ziomek435 Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 3 minuty temu, HatefulEvil napisał: Ten pierwszy błąd to albo n75 albo DV jak sprawdzić dobrze ten n75 i DV bo nigdy tego nie ruszałem
countryFan Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 W dniu 15.11.2017 o 08:38, ziomek435 napisał: jak sprawdzić dobrze ten n75 i DV bo nigdy tego nie ruszałem Jak nigdy nie ruszałeś DV-ki to na pewno jest do wymiany. Ja u siebie jak wymieniłem to auto zaczęło jechać (stary przepuszczał). Natomiast rozmawiałem dziś z jednym z mechaników polecanych na forum i nie wygląda to dobrze jeżeli chodzi o wypadające zapłony. Człowiek mówi (rozmowy jest bardzo rzeczowy) że najprawdopodobniej - z tego co mu opisałem - mam jednak głowicę do roboty, a więc koszt ca. 3kzł...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się