Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS4 Avant 2.9 TFSI Glacier white - odebrana


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To wybierz kompromis i weź Suzuka grey. To taki typowy kolor dla RS i bardzo rzadko spotykany. Dla mnie kolor fenomen. Niby biały ale ta przełamująca go perłowa szarość jest niesamowita. A w słońcu to już jest kosmos totalny. Bardzo się bałem tego koloru bo nie widziałek go wcześniej na żywo ale jak odebrałem auto to się zakochałem.

Opublikowano

Biała perła też dobrze wygląda..

Ciekawe jak czarny wygląda w rzeczywistości.. RS6 czarne oglądałem to tak jak koledzy wcześniej pisali, bardzo dużo szczegółów się gubi przy tym kolorze..

Opublikowano
14 minut temu, kamelus_ napisał:

To wybierz kompromis i weź Suzuka grey. To taki typowy kolor dla RS i bardzo rzadko spotykany. Dla mnie kolor fenomen. Niby biały ale ta przełamująca go perłowa szarość jest niesamowita. A w słońcu to już jest kosmos totalny. Bardzo się bałem tego koloru bo nie widziałek go wcześniej na żywo ale jak odebrałem auto to się zakochałem.

Potwierdzam na zdj wygląda bosko. 

Opublikowano

Co do designu to sie zgodze ze nowa A4 czy A5 wyglada w srodku fenomenalnie, natomiast moim zdaniem jakos materialow jest gorsza niz w B8, wszystko wydaje sie bardzo plastikowe i delikatne, to samo jesli chodzi o spasowanie elementow srodka w b8 wygladalo to lepiej. Ale fakt faktem sam wygląd robi WoW. 

Opublikowano

Ja mam tylko zastrzeżenia do Eko skóry.Reszta OK.

Opublikowano

Suzuka Grey za***isty 

Opublikowano

Wow looks like FUN :)

 

 

 

Pierwsze recenzje mega pozytywne.Przewaza opinia najlepsze RS4 ever jezeli chodzi o prowadzenie :) Nic tylko sie cieszyć zreszta widac na filmie ze auto chce sie bawić .....

Opublikowano

O są nowe Driving  Scenes . 

Jeżeli mam być szczery to Missano RED leży mi lepiej niż Nagaro Blue.

 

 

 

Opublikowano

I sonoma green.

 

 

 

Prawie kazdy kolor wyglada lepiej niz czarny.

Opublikowano
W dniu ‎2017‎-‎12‎-‎06 o 20:55, turdzi napisał:

Nardo fane nie powiem.Najwieszy problem jest tu ze zdjeć tego samochodu w rożnych kolorach prawie nie ma nigdzie w zwykłym dziennym świetle nie ratowanych w PS wiec wybiera sie dlatego w ciemno ale sadzać po tych nadal jestem pewien ze biała perła tez zrobi robotę.image.jpgimage.jpg

Trochę podobne felgi Katana GMP Italy 

77632-katana-ad-audi-a5-coupe.jpg

Opublikowano

Missano Red - MEGA! Jest opcja w RS4 żeby były analogowe wskaźniki ?? Strasznie słabo ten elektroniczny obrotomierz wygląda. 

Opublikowano

Tak jak RS5 B8 robiło M3 E92 na torach jak chciało.

Tak S5 B9 robi RS5 B8, więc jestem pewien, że RS5 B9 zniszczy wszystkich na torach. A wraz z nią, bliźniaczka z serii 4.


A wyjeżdżający przód to naturalna kolej rzeczy stałego napędu na cztery koła, kwestią jest, byle przód wyjeżdżał przy wyższej prędkości. W RS5 B8 poszli z tym już bardzo wysoko. B9 na 100% będzie na torze genialne. W sumie to zawsze RS były na torze genialne, Stare RS6 C6 jechało M5 E60, nowsze RS6 C7 jest troszkę lepsze od M5 F10. Najlepszy z efektywnego punktu widzenia sposób na AWD od zarania dziejów jest właśnie w Audi(podobnie jak w Lancerze Evo/Subaru Sti/Sykline R32-34), ciężki przód musi być, auto jeździ przodem. Nie bez powodu Audi mają najlepsze i najbardziej zaawansowane przednie zawieszenie na rynku.

http://fastestlaps.com/comparisons/eb5g9r594rff

Opublikowano
1 godzinę temu, Ogi napisał:

Missano Red - MEGA! Jest opcja w RS4 żeby były analogowe wskaźniki ?? Strasznie słabo ten elektroniczny obrotomierz wygląda. 

Jest ale analogowe wskaźniki to w tej chwili do muzeum się już nadają.

Ja uważam odwrtnie właśnie ten centralny obrotomierz wygląda najfajniej i w praktyce mega czytelny.

Jeżeli za to miał bym się do czegoś przyczepić to nie wiem po co ten ogromny tablet na deser skoro wszystko jest w zegarkch przed Tobą.

Opublikowano
Godzinę temu, Picknick napisał:

Tak jak RS5 B8 robiło M3 E92 na torach jak chciało.

Tak S5 B9 robi RS5 B8, więc jestem pewien, że RS5 B9 zniszczy wszystkich na torach. A wraz z nią, bliźniaczka z serii 4.


A wyjeżdżający przód to naturalna kolej rzeczy stałego napędu na cztery koła, kwestią jest, byle przód wyjeżdżał przy wyższej prędkości. W RS5 B8 poszli z tym już bardzo wysoko. B9 na 100% będzie na torze genialne. W sumie to zawsze RS były na torze genialne, Stare RS6 C6 jechało M5 E60, nowsze RS6 C7 jest troszkę lepsze od M5 F10. Najlepszy z efektywnego punktu widzenia sposób na AWD od zarania dziejów jest właśnie w Audi(podobnie jak w Lancerze Evo/Subaru Sti/Sykline R32-34), ciężki przód musi być, auto jeździ przodem. Nie bez powodu Audi mają najlepsze i najbardziej zaawansowane przednie zawieszenie na rynku.

http://fastestlaps.com/comparisons/eb5g9r594rff

Iloma RSami, Mkami czy AMG jeździłeś po torze, że takie "mądrości" wygłaszasz?

Opublikowano

Na szczęście czasy są nie do zmanipulowania.

Jak szybko jeździ RS5 B8 względem M3 E92 masz w linku.

Opublikowano
18 minut temu, Picknick napisał:

Na szczęście czasy są nie do zmanipulowania.

Jak szybko jeździ RS5 B8 względem M3 E92 masz w linku.

Czasy to najprostsza rzecz do manipulowania zwłaszcza torowe. Wystarczy zmienić opony, czy jechać o różnej porze dnia i wyniki będą diametralnie różne. Pytam po raz drugi czy masz jakiekolwiek pojęcie o jeździe tymi autami czy oceniasz je po filmach z YT i na podstawie czasów nie do zweryfikowania? 

Opublikowano

Opona , warunki  , driver.Szymon ma calkowita racje.Zeby porownanie Czasy bylo miarodajne to ten sam kierowca musia by jezdzic w tych samych warunkach na tej samej oponie.W przeciwnym razie mozna sobie wszystko namalowac.Nawet te czasy na ringu i bicie rekordów producentów to czysty marketing bo same czasy sa tak na prawde gowno warte.

Opublikowano
1 godzinę temu, turdzi napisał:

Jest ale analogowe wskaźniki to w tej chwili do muzeum się już nadają.

Ja uważam odwrtnie właśnie ten centralny obrotomierz wygląda najfajniej i w praktyce mega czytelny.

Jeżeli za to miał bym się do czegoś przyczepić to nie wiem po co ten ogromny tablet na deser skoro wszystko jest w zegarkch przed Tobą.

Tablet jest straszny, nikt mi nie potrafił wytłumaczyć dlaczego nie można go schować, dopiero teraz ktoś tu napisał ze to przez wymóg w USA. 

A co do analogowych wskaźników to ja jednak je zdecydowanie wole, jakoś lepiej to pracuje/wygląda dla mnie. Tak samo jak elektronicznych zegarków nie toleruje :D . Fajnie to Porsche rozwiązało, na środku obrotomierz w "starym" stylu a dookoła niego ekrany z reszta informacji. 

Ale wracając do pytania jak konfigurowałeś samochód to byłą opcja analogowych wskaźników i musiałeś dopłacić za elektronikę czy w RS4 tylko elektroniczna wersja dostępna ??

Opublikowano
Cytuj

Pytam po raz drugi czy masz jakiekolwiek pojęcie o jeździe tymi autami czy oceniasz je po filmach z YT i na podstawie czasów nie do zweryfikowania? 

Połowa tych czasów jest z bezpośrednich, zweryfikowanych porównań. Wszystko o czasach jest po kliknięciu w dany czas na tej stronie.
 

Opublikowano

Ogi to prawda Panamera ma to super rozwiązane tez mi sie bardzo podoba.

Analogowe wskaźniki sa w standardzie za VC trzeba było dopłacić ale dosłownie jakies grosze.W RS sporo wyposażenia jest duzo tańsza niz do standardowych A4.

Konfigurujac auto ja mysle tez troche o tym ze bedzie je kiedys trzeba sprzedać wczesniej czy pózniej i pewne rzeczy z wyposażenia ten samochod musi mieć mimo ze ja mogę sie bez nich obejść.To nie jest auto ktore kupuje sie jako golasa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...