Vexart Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Witam od dłuższego czasu wyskakuje błąd 16826 o nieszczelności układu EVAP. Chciałbym w końcu coś z tym zrobić. Mógł by ktoś pomóc, powiedzieć co z tym zrobić. Czy da się całkiem wyłączyć ten system zbierania oparów i wywalić z samochodu filtry od tego, zawsze to samochód lżejszy Czy może może zatkać ten czujnik od sprawdzania szczelności. Proszę o pomoc co z tym fantem zrobić jak temu zaradzić. Pozdrawiam.
k232 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 To nie jest przypadkiem czujnik odpowietrzania zbiornika paliwa? Może wystarczy to zmienić zamiast usuwać?
k232 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Teraz, Vexart napisał: A gdzie on się znajduje? Nie wiem jak w Turbo ale u mnie jest on nad pokrywą filtra powietrza.
jacek70 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 11 minut temu, Vexart napisał: A gdzie on się znajduje? Masz zaznaczone na focie . Jeśli jest sprawny to powinien cykać.
Vexart Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Opublikowano 7 Listopada 2017 Powinien ciągle cykać czy czasami? bo u mnie co jakiś czas. Ale to przez ten zawór jest błąd? Bo to jest błąd nieszczelności . Przy dolocie wszystko sprawdzałem czy jest szczelne i dalej wyskakuje.
Vexart Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Opublikowano 7 Listopada 2017 To cyka to raczej nie z nim problem tylko gdzieś jest nieszczelność w tym układzie. Tylko nie mam pojęcia jak to zlokalizować.
k232 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 To szukaj nieszczelności w układzie paliwa, może kolektor wydechowy ?
Vexart Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Opublikowano 7 Listopada 2017 A wydech musi być idealnie szczelny?
jacek70 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 No raczej choć myślę że to raczej nie jego wina . Dla spokoju sprawdź w jakim stanie masz plecionkę. Sprawdź też czy ten zaworem spełnia swoje zadanie. Po jakiejś trasie , parę kilometrów nie gaś silnika tylko podejdź do korka wlewu paliwa i odkreć go . Jeśli zassie powietrze to zaworem nie odpowietrza zbiornika i jest do wymiany.
Vexart Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Opublikowano 7 Listopada 2017 Chodzi o złącze elastyczne? to było rok temu wymieniane i jest szczelne raczej, pół roku temu regenerowałem turbinę to wymieniłem uszczelki te co mogłem nie ruszałem jedynie tej między blokiem a kolektorem. To będę musiał na benzynie trochę pojeździć bo zagazowany jest
k232 Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 17 godzin temu, Vexart napisał: nie ruszałem jedynie tej między blokiem a kolektorem No widzisz, i tu możesz mieć nieszczelność.
Vexart Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Opublikowano 8 Listopada 2017 Żeby wymienić tą uszczelkę trzeba chyba wyjąć turbinę sporo roboty.
Klawisz-84 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Evap wybaczysz u tunera. Ja wężyk poprowadziłem na tył auta więc nie czuć benzyny i opary mają swobodne ujście. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Vexart Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 Przejechałem trochę na benzynie nie gasiłem silnika i po odkręceniu korka nic nie syczało nie zrobiło się podciśnienie czyli zaworek działa dobrze. Co dalej sprawdzić?
Vexart Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 Ktoś byłby w stanie mi z tym błędem pomóc?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się