daglas Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 (edytowane) Witam wszystkich Przyszła pora żeby pochwalić się nowym nabytkiem. Póki co fotek mało bo nie było czasu kilka rzeczy jest do ogarnięcia przy aucie. Szukałem tej samej wersji z 1.8T ale bardzo ciężki temat, przez 2 miesiace jak szukałem była zaledwie jedna sztuka ale uciekła mi niestety albo i stety Co zmienione względem serii Mechanicznie: - wtryskiwacze z audi s3 8P - downpipe - Gwint KW - turbo hybryda by Geremi - customowy dolot - oslony termiczne dg+ filtr stozkowy pipercross - Zegar depo 4w1 ( boost, ciśnienie i temp oleju, volt) - wycięte środkowe wydechy + poszerzenie za downpipem - Fmic - Program na 308 KM i 401NM Wizualnie: - gałka a5, - obszyta i przerobiona kierownica, - dokładka zderzaka przedniego cupra, - halogeny na żółto - alu oz superleggera 18" - projektory w drzwiach - hydrografika dg Co do planów na auto ... wszystko wyjdzie w praniu Filmik z prac nad stage 3 Edytowane 2 Grudnia 2018 przez daglas
black4 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 (edytowane) Witaj, Gratuluję zakupu Miło widzieć czarne B7 z BGB na forum Fajny motor+napęd+skrzynia no i b.bogata opcja. Na początek polecam sprawdzić kluczowe kwestię: -Kiedy miał wymieniany rozrząd? -czy miał naprawianą bolączkę TFSI 1 generacji czyli napinacz zmiennych faz rozrządu + łańcuch no i przy okazji szklankę popychacza? - czy czyszczony był nagar w dolocie? BTW. Przy okazji wymiany oleju wypłucz dotychczasowy i zalej 5W40 o specyfikacji VW 502 00 (istotne przy TFSi) PS. Dobry pomysł z wkładką pipercross. Jeśli interesują cię sugestie odnośnie downpipe'a, wydechu, fmic-a itp. prośba o kontakt na priv. PS. Wpadaj koniecznie na warszawskie spoty klubu A4 we wtorki o 19 (w zimę: Arkadia, na -2, sektor H) Pozdrawiam Edytowane 9 Listopada 2017 przez black4
daglas Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Opublikowano 9 Listopada 2017 26 minut temu, black4 napisał: Witaj, Gratuluję zakupu Miło widzieć czarne B7 z BGB na forum Fajny motor+napęd+skrzynia no i b.bogata opcja. Na początek polecam sprawdzić kluczowe kwestię: -Kiedy miał wymieniany rozrząd? z 12 tys km temu -czy miał naprawianą bolączkę TFSI 1 generacji czyli napinacz zmiennych faz rozrządu + łańcuch no i przy okazji szklankę popychacza? ten napinacz z tyłu z łancuszkiem ? - czy czyszczony był nagar w dolocie? wlasnie o to mi chodzi - dolot i zaworry ssace BTW. Przy okazji wymiany oleju wypłucz dotychczasowy i zalej 5W40 o specyfikacji VW 502 00 (istotne przy TFSi) plukanka liquid moly i motul 5w40 juz czeka PS. Dobry pomysł z wkładką pipercross. Jeśli interesują cię sugestie odnośnie downpipe'a, wydechu, fmic-a itp. prośba o kontakt na priv. PS. Wpadaj koniecznie na warszawskie spoty klubu A4 we wtorki o 19 (w zimę: Arkadia, na -2, sektor H) Pozdrawiam jak się ogarne ze wszystkim to pewnie wpadne Duzo osób przyjeżdża ?
qruku Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Cześć, "ciekawy" nabytek trzeba przyznać. Ogarnij i sprawdź co black4 pisze i niech się sprawuje bezawaryjnie To jest ori sline zewnętrzy czy dokładany ? Rude stołki widać że były już dokładane i felgi do nich pod kolor Te kółka to masz prawdziwki Roti czy repliki ? Pozdrawiam
daglas Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Opublikowano 9 Listopada 2017 1 minutę temu, qruku napisał: Cześć, "ciekawy" nabytek trzeba przyznać. Ogarnij i sprawdź co black4 pisze i niech się sprawuje bezawaryjnie To jest ori sline zewnętrzy czy dokładany ? Rude stołki widać że były już dokładane i felgi do nich pod kolor Te kółka to masz prawdziwki Roti czy repliki ? Pozdrawiam nie wiem czy ori czy dokładany a co to za różnica ? z tymi fotelami to dobra zagwostka ... nie wiem czy była możliwość wyboru takiej skóry na fotel ? Dodatkowo i plecy foteli są w tym kolorze i nie jest to lakierowane więc chyba nikomu by się nie chciało odlewu robić więc może taka opcja wyjechała. Co do felg firmy ASA z tego co wiem to robia na licencji bbs. Teraz przejrzałem jeszcze dokładnie dokumenty z niemiec to duży serwis był robiony przy 171 rozrzad, komplet hamulcy, oleje, filtry, itd itd. Ogólnie auto ma pełną historie z wpisami średnio co 15 tyś km więc jest ok.
qruku Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 12 godzin temu, daglas napisał: nie wiem czy ori czy dokładany a co to za różnica ? Wydaje mi się że kupując auto za tyle siana warto sprawdzić jaki był oryginalny a na ile został już zmodzony. Minuta roboty, wystarczy zerknąć w kody na wlepce. Przy ori sline powinieneś mieś E4J. Odnośnie foteli przypuszczam że ktoś wymienił bo boczki są ciemne a raczej one są w kolorze foteli. Oczywiście to są niuanse, najważniejsze żeby samochód dobrze służył bo wersję z manualem i Q masz fajną Powodzenia w dalszych modach
daglas Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 56 minut temu, qruku napisał: Wydaje mi się że kupując auto za tyle siana warto sprawdzić jaki był oryginalny a na ile został już zmodzony. Minuta roboty, wystarczy zerknąć w kody na wlepce. Przy ori sline powinieneś mieś E4J. Odnośnie foteli przypuszczam że ktoś wymienił bo boczki są ciemne a raczej one są w kolorze foteli. Oczywiście to są niuanse, najważniejsze żeby samochód dobrze służył bo wersję z manualem i Q masz fajną Powodzenia w dalszych modach Z tego co widze w necie to te fotele byly w wersji indywidual i z czarnymi boczkami wiec tutaj by sie zgadzalo a co do s line to dla mnie bez roznicy czy ktos zalozyl czy z fabryki tak wyjechal bo efekt jest ten sam aczkolwiek sprawdze to znie ciekawosci
black4 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Witaj, Koniecznie sprawdź czy poprzedni właściciel wymieniał ten nieszczęsny napinacz z tyłu silnika z łancuszkiem. Nieserwisowany potrafi narobić problemów i kosztów... Jeśli nie to zrób to i przy okazji wymień szklankę popychacza. Nagar w dolocie powinno się czyścić po ok. 120 tys. przebiegu, także jeśli nie był czyszczony warto to zrobić. Mogę udostępnić namiar do sprawdzonego mechanika na priv. Tak, wypłucz dotychczasowy olej zwłaszcza jeśli nie ma pewności co było zalane a liqui moly i motul 5w40 to bdb. wybór Wnętrze rzeczywiście masz b.oryginalne. Najprawdopodobniej poprzednik wrzucił fotele z audi exclusive To czy dokładany S-line czy nie to nieistotne, ważne, że masz na pokładzie to co chciałeś, PS. Wpadaj na spoty pogadamy, przyjeżdża sporo osób no i nowi klubowicze ciągle dołączają Dużo frajdy z auta życzę, Pozdrawiam
daglas Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 30 minut temu, black4 napisał: Witaj, Koniecznie sprawdź czy poprzedni właściciel wymieniał ten nieszczęsny napinacz z tyłu silnika z łancuszkiem. Nieserwisowany potrafi narobić problemów i kosztów... Jeśli nie to zrób to i przy okazji wymień szklankę popychacza. Nagar w dolocie powinno się czyścić po ok. 120 tys. przebiegu, także jeśli nie był czyszczony warto to zrobić. Mogę udostępnić namiar do sprawdzonego mechanika na priv. Tak, wypłucz dotychczasowy olej zwłaszcza jeśli nie ma pewności co było zalane a liqui moly i motul 5w40 to bdb. wybór Wnętrze rzeczywiście masz b.oryginalne. Najprawdopodobniej poprzednik wrzucił fotele z audi exclusive To czy dokładany S-line czy nie to nieistotne, ważne, że masz na pokładzie to co chciałeś, PS. Wpadaj na spoty pogadamy, przyjeżdża sporo osób no i nowi klubowicze ciągle dołączają Dużo frajdy z auta życzę, Pozdrawiam Rozkodowalem calosc ... fotele wyhechaly tak z fabryki co do s line zewn to go nie bylo. Cala reszta zgadza sie ze stanem faktycznym.
MarcinL Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Widziałem na allegro i szybko zeszła. Fajna furka.
jarek920 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Szklanka pompy i pompa oleju na pierwszy ogień, pompę najlepiej odrazu wrzucić inna np z 1.8 t bo wszystko w tych autach leci z powodu niskiego ciśnienia oleju, lancuch jak nie grzechocze można zostawić choć mój przy 200 tys juz dzwonił. Ogólnie zrobisz pod 250KM samym softem, ja nam sportowy kat i turbo hybryde I 295 kuni wyplul.
daglas Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 Godzinę temu, jarek920 napisał: Szklanka pompy i pompa oleju na pierwszy ogień, pompę najlepiej odrazu wrzucić inna np z 1.8 t bo wszystko w tych autach leci z powodu niskiego ciśnienia oleju, lancuch jak nie grzechocze można zostawić choć mój przy 200 tys juz dzwonił. Ogólnie zrobisz pod 250KM samym softem, ja nam sportowy kat i turbo hybryde I 295 kuni wyplul. Wiesz moze gdzie sie znajduje czujnik cisnienia oleju ? Sprawdzilbym najpierw jakie cisnienie pompa daje
jarek920 Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Z prawej strony silnika w okolicach filtra oleju ja u siebie mam ciasno bo mam tam jeszcze webasto ale I tak idzie to odkręcić od góry.
daglas Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Opublikowano 11 Listopada 2017 22 minuty temu, jarek920 napisał: Z prawej strony silnika w okolicach filtra oleju ja u siebie mam ciasno bo mam tam jeszcze webasto ale I tak idzie to odkręcić od góry. Przeszukalem, wszedzie patrzylem i chyba niema za to jest w misce jakis czujnik plaski
afroo. Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 13 minut temu, daglas napisał: za to jest w misce jakis czujnik plaski Tam masz czujnik poziomu oleju.
daglas Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Opublikowano 11 Listopada 2017 (edytowane) 30 minut temu, afroo. napisał: Tam masz czujnik poziomu oleju. Moglby ktos zrobic zdjecie bo naprawde patrzylem chyba z kazdej strony i nie moge go namierzyc ? Edytowane 11 Listopada 2017 przez daglas
jarek920 Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Wpisz w google "A7 b7 tfsi dodatkowy czujnik ciśnienia oleju", i ci wyskoczy jakoś gość to ogarnął na elektrod zie to jest
daglas Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Opublikowano 11 Listopada 2017 (edytowane) Panowie ja juz przewertowalem temat, wiem ze czujnik jest wkrecany na gwincie m10/1 na elektrodzie tez widzialem jak to zrobil ze wyszedl z bloku na gumowym wezu i tam w trójnik wpiął dwa czujniki ale nadal niemoge tego znalezc... :/ Edit: udalo sie, znalezc po wlozeniu lusterka w komore Edytowane 12 Listopada 2017 przez daglas 1
damian19886 Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Autko fajne ale felgi to masakra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się