Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0T by daglas garage, 307km/401nm, hydrografika, cai...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolejny dzien kolejne wyzwania.

Panowie z warsztatu wymienili mi oring rurki odmy i niestety za maly przez co po jezdzie okazalo sie ze nie trzyma cisnienia ioleju silnik tanczy jak szalony. Aso na zamowienie, intercars tak samo. Wszystkie sklepy z oringami dzis pozamykane wiec trzeba bylo dzialac ... 

W ruch poszla miedz i miekkie lutowanie. Zamiast wymieniac oribg zrobilem sobie rurke miedzianą rozwiazanie tymczasowe aczkolwiek chyba bardziej zywotne niz ori :D

Dodatkowo dorwalem manometr i zmierzylem w. Koncu cisnienie oleju

Przy 2 tys 4.0bar

Na jalowym 1,4bar

Wiec bardzo ladnie w normie

Zostalo jeszcze ogarnac kilka dupereli i w koncu nacieszyc sie autem.

Opublikowano
Godzinę temu, daglas napisał:

Zostalo jeszcze ogarnac kilka dupereli i w koncu nacieszyc sie autem.

Zaraz po tym jak je ogarniesz pojawi się coś nowego.. :) ale odłóż to na nowy rok.. :P

Opublikowano
1 godzinę temu, HOLMATRO napisał:

Zaraz po tym jak je ogarniesz pojawi się coś nowego.. :) ale odłóż to na nowy rok.. :P

To jest postepujaca choroba, ostatnie dwa auta kupilem malo rozwojowe i ograniczalem sie tam jedynie do wymiany klockow oleju itd a tutaj mozliwosci jest wiecej stad i pomysly caly czas jakies. Najbardziej obawiam sie tematu hamowni bo jak pojade i sie dowiem co w trawie piszczy to sie zacznie ... 

Opublikowano

No ja tez po nowym roku jade sie hamować i wyjdzie w praniu. Mam problem z paliwem i któraś z pomp nie domaga. Mam nadzieje ze tylko to..

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Opublikowano
Godzinę temu, HOLMATRO napisał:

No ja tez po nowym roku jade sie hamować i wyjdzie w praniu. Mam problem z paliwem i któraś z pomp nie domaga. Mam nadzieje ze tylko to..

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

W vcds chyba mozna sprawdzic cisnienie w pompie ale nie wiem ktorej, przegladalem tylko te bloki pomiarowe

Opublikowano

Kilka robótek do przodu ...

wjechały nowe końcówki drążków

ze starych jedna miała luz a druga rozerwaną osłonę

  

Wziąłem się też za niedziałający klakson a raczej działający ale inaczej ... Przy próbie użycia palił bezpiecznik. Okazało się, że jedna z trąbek chyba za duży opór stwarzała więc póki co jedna wypadła. Przy okazji się dorzuci jedną.

Dodatkowo Pod silnikiem zauważyłem że skądś cieknie płyn chłodniczy, okazało się że śruby od termostatu sie poluzowały 😕

 

No i zabawe ze zderzakiem miałem na dwa razy bo po pierwszym razie zauważyłem, że przód jakoś dziwnie leży. Okazało się że nie trafiłem z te regulatory na belce ale już drugie zdjęcie i założenie trwało chyba 1,5h.

Przy tym zauważyłem, że mam nieźle skorodowane błotniki od wewnatrz i się zastanawiam czy lepiej kupic jakies w kolorze, czy kupic jakiekolwiek całe i do lakiernika czy te reanimować ?? Mam w Warszawie dobry zakład, zawsze tam auta oddaje ale zwykle po przeliczeniu wychodzi mi, że płace 1000 zł za element ale robota prima sort.

W końcu też znalazłem chwile żeby zrobić coś z końcówkami które były w stanie

 

Opublikowano

Spoko wyszły końcówki ;) Czym to ogarniałes?

Opublikowano
49 minut temu, Damianq napisał:

Spoko wyszły końcówki ;) Czym to ogarniałes?

Od wewnatr byly ostro zajechane nawet jeszcze lekkie wzery zostaly wiec srodek szczotka druciana na wkretarce. A z zewnatrz papiery wodne i jakas pasta polerska

Opublikowano

Końcówki w naszych tfsi trzeba niestety dosyć często czyścić, żeby wyglądały dobrze. -_-

Do doczyszczenia z zewnątrz wygodna jest wełna stalowa.

Opublikowano
5 godzin temu, afroo. napisał:

Końcówki w naszych tfsi trzeba niestety dosyć często czyścić, żeby wyglądały dobrze. -_-

Do doczyszczenia z zewnątrz wygodna jest wełna stalowa.

O o tym akurat nie pomyslalem ale tez by sie dobrze sprawdzilo. Od srodka jednak jeszcze bede musial powalczyc 

Opublikowano

Jednak sie okazalo, ze tam gdzie wzery wychodzi rdzawy nalot wiec sprobuje to zeszlifowac ale czym to pozniej zabezpieczyc bo gola blacha bedzie zaraz rdzewiec ? Ew jak sie nie da to kupie jakies inne koncowki i oddam do wspawania.

Opublikowano

mały up

odmalowany znaczek bo było sporo odprysków

wypucowane felgi, usunięte odważniki i klej po nich

wjechała też żółta folia na fogi

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

Witaj, 

Ładnie wyszło! Te felgi b. oryginalne...

Pozdrawiam

Opublikowano

Za pomocą kolegi Frosta zamówiłem kosmetyki do audi ale że aura mało sprzyjająca zabawie na samochodzie to wziąłem na stół swojego drugiego pacjenta i efekt mnie zadowolił :)

 

Opublikowano

A co to kolega @FroS-t Ci polecił ?

Znając jego "chorobę detailingową" pewnie nie byle co bo różnica jest mega na plus :kox:

Opublikowano
W dniu 11.02.2018 o 11:13, qruku napisał(a):

A co to kolega @FroS-t Ci polecił ?

Znając jego "chorobę detailingową" pewnie nie byle co bo różnica jest mega na plus :kox:

poorboy's world professional

Pricbort

soft 99 fuso coat

do tego glinki itd :)

 

Opublikowano

Na aucie chyba nie malowałeś bo wyszło super  :question::thumbup1:

Co do tej blaszki S4 na 320 mm to nie mam przekonania :tongue4:

 

Opublikowano

Czym malowales zaciski? Niezła krwista czerwień

Opublikowano
7 godzin temu, qruku napisał:

Na aucie chyba nie malowałeś bo wyszło super  :question::thumbup1:

Co do tej blaszki S4 na 320 mm to nie mam przekonania :tongue4:

 

Na aucie malowalem ;) co do blaszki to jak dla mnie zacisk duzo lepiej z nia wyglada niz bez dlatego zalozylem :)

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...