.Pablo. Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 Karasik jeśli jeździsz dużo w mieście to może tak wyjść. Po przedmuchaniu wydechu będzie znowu ok. A jak nie to w łatwy sposób można podnieść normę zadymienia w autach do roku produkcji 2008 na 3.0 a w młodszych do 1.5. Jak mi się będą czepiać to tobie tego myka i diagnosta nie ma prawa się przyczepić ani policja ani nikt inny
Fido Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 3 godziny temu, Karasik2 napisał: A lampy badane były chyba 20min stwierdzono że powinny być spryskiwacze po nie!! A jaśniej czyli tak by Polak zrozumiał ???
Karasik2 Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 A jaśniej czyli tak by Polak zrozumiał ???Zmieniłem H7 na LED z przodu wobec czego diagnosta stwierdził że muszą być w zderzaku spryskiwacze pod nie a ja nie mam.No ale po dyskusji i przebadaniu odpuścił tematWysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Undisclosed Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) W mojej okolicy jeszcze nigdy nikt mi nie sprawdzał spalin przed zmianami, ciekawe jak będzie teraz. Dajcie znać jak wypadają pomiary TDI bez kata Edytowane 15 Listopada 2017 przez Undisclosed
kamil-vag Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 No ja już po. Miałem w sumie fuksa, bo system się wykraczył. Ale zapytałem czy by przeszedł przegląd, to powiedział, że jeśli tylko by wyszła poprawna analiza spalin to bez problemu Zeskanowali tylko dowód, żeby później móc wbić w system... Co do spalin w TDI, ciekawe jakby przed przeglądem, dać EGR na krótko z podciśnienia by cały czas był na maks otwarty ? ? ?
mateuszstce Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Bez dpf zmieści się emisja spalin w euro4?
Karasik2 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Bez dpf zmieści się emisja spalin w euro4?Ja mam DPF i miałem 0.9 a norma 0.5W przyszłym roku ma być 0.3 Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
.Pablo. Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 2 godziny temu, Karasik2 napisał: Ja mam DPF i miałem 0.9 a norma 0.5 W przyszłym roku ma być 0.3 Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka 0.3 ale dla nowych aut bo stare bez zmian. U mnie bez dpfa i egra 0.4 po przedmuchaniu na autostradzie norma 0.7. Będę musiał podjechać do kumpla na stację po tygodniowej jeździe tylko po mieście. Ciekawe ile pokaże.
talib1990 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Cepik 2.0 w fazie " testów " w połowie WK rejestracja auta w ostatnich dniach nie była możliwa [emoji6] u mnie na stacji na szczęście wszystko się udało wdrożyć bez zgrzytów. Co do waszych obaw - co miało przejść przegląd bo jest sprawnym samochodem przejdzie i na nowych zasadach. Zmieniło się jedynie: zapłata przed badaniem ( wyjątek FVAT przelewowa), dokonanie weryfikacji pojazdu z bazą cepik przed badaniem, traktowanie kwestii formalnej tzn. omyłki w dowodzie względem CEP mogą zostać zakwalifikowane jako Usterka Istotna - wynik negatywny, do tej pory również jak ktoś nie dopełnił swojego obowiązku o wbiciu adnotacji HAK, GAZ mógł przejść badanie z wynikiem pozytywnym, od poniedziałku już niestety NEGAT. Co do sprawdzania spalin - w benzynie robimy analizę spalin a w dieslu pomiar zadymienia. Z doświadczenia wiem, że zadymienie wyjdzie kijowo jak auto przed badaniem sporo jeździło w mieście... Jak jest przegonione i motor zdrowy wszystko wychodzi cacy. Zmieniłem H7 na LED z przodu wobec czego diagnosta stwierdził że muszą być w zderzaku spryskiwacze pod nie a ja nie mam. No ale po dyskusji i przebadaniu odpuścił temat Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka popieram - z tym chińskim gównem które nie ma wyraźnej granicy światło cienia i emituje światło powyżej 2000 lumenów od razu nokautuje UI - Negatyw . To tak oślepia, że głowa mała .
adamFox Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 7 godzin temu, talib1990 napisał: do tej pory również jak ktoś nie dopełnił swojego obowiązku o wbiciu adnotacji HAK, GAZ mógł przejść badanie z wynikiem pozytywnym, od poniedziałku już niestety NEGAT. jak mam to rozumieć?? Auto mi wyszło z fabryki z hakiem a ja przy rejestracji w Pl zapomniałem dodać w starostwie że ma hak i teraz co ??? (jeżdżę bez haka ale chciałbym kiedyś wbić dowodu )
Karasik2 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) 8 godzin temu, talib1990 napisał: popieram - z tym chińskim gównem które nie ma wyraźnej granicy światło cienia i emituje światło powyżej 2000 lumenów od razu nokautuje UI - Negatyw . To tak oślepia, że głowa mała . z jedną uwagą nie mam chinńskich a niemieckie Osramy dedykowane za H7 i trzeba sieę wykłucać o swoje podobno spryski pod xenon są obowiązkowe jeśli moc żarnika przekroczy 32W u mnie mają moc 25W jednak dalej nie rozumiem z tymi spalinami mam DPF i rzeczywiscie dotoczyłem sie do stacji w korku wielkim ale zeby przekroczyło 2x normę? 8 godzin temu, talib1990 napisał: o do sprawdzania spalin - w benzynie robimy analizę spalin a w dieslu pomiar zadymienia. Z doświadczenia wiem, że zadymienie wyjdzie kijowo jak auto przed badaniem sporo jeździło w mieście... Jak jest przegonione i motor zdrowy wszystko wychodzi cacy. Edytowane 16 Listopada 2017 przez Karasik2
talib1990 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 1 godzinę temu, adamFox napisał: jak mam to rozumieć?? Auto mi wyszło z fabryki z hakiem a ja przy rejestracji w Pl zapomniałem dodać w starostwie że ma hak i teraz co ??? (jeżdżę bez haka ale chciałbym kiedyś wbić dowodu ) jedź na badanie dodatkowe HAK na stację - 35 zł. Z zaświadczeniem , Dowodem, Kartą Pojazdu do starostwa o wbicie do dowodu odpowiedniej adnotacji .
talib1990 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 33 minuty temu, Karasik2 napisał: z jedną uwagą nie mam chinńskich a niemieckie Osramy dedykowane za H7 i trzeba sieę wykłucać o swoje podobno spryski pod xenon są obowiązkowe jeśli moc żarnika przekroczy 32W u mnie mają moc 25W jednak dalej nie rozumiem z tymi spalinami mam DPF i rzeczywiscie dotoczyłem sie do stacji w korku wielkim ale zeby przekroczyło 2x normę? Po 1. Twój reflektor jest homologowany do żarówki Halogenowej ( HC, HR itd... ) nie do źródła LED Po 2. Źródło LED emituje powyżej 2000 lumenów a wtedy wyposażenie jak do xenonów ( spryski , samopoziom ) np. VAG w Fabii rozwiązał fajnie ten temat. Siedzi tam xenon D5s który emituje poniżej 2000 lumenów więc ani spryski ani samopoziom nie jest wymagany Co do urządzeń , wszystko na SKP ma legalizację , ale to nadal jest tylko urządzenie http://www.sunrise-phu.com.pl/forum/projekt/4.pdf tu masz wytłumaczone jak ma być wykonany pomiar.
HatefulEvil Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Rozumiem, że w niemczech prościej nie będzie jeśli chodzi o badanie spalin? Jeśli na benie mam korekty na lambdzie w okolicach 0 ana gazie +25 i błąd, że za ubogo to rozumiem, że nie mam szans przejść badania spalin?
luki19862121 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Fajne sprostowanie przez fachowca, który siedzi w temacie. Co do emisji spalin w moim przypadku zależy na jakiego diagnostę się trafi chyba, że jest już obowiązek pomiaru każdego auta? Przez ostatnie 10 lat raz tylko miałem mierzone spaliny i cały czas jadę na tą samą stacje diagnosta w ten dzień był nowy diagnosta bo go nie znałem. Co do tych wszystkich pomiarów Państwo Polskie chce wyeliminować stare samochody z kraju. Niech dadzą zarobić jak w Niemczech każdy nowym S7 będzie jeździł po drugie wiele aut na forum jest w lepszym stanie technicznym niż niejeden dwu latek z salonu
talib1990 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 23 minuty temu, luki19862121 napisał: Fajne sprostowanie przez fachowca, który siedzi w temacie. Co do emisji spalin w moim przypadku zależy na jakiego diagnostę się trafi chyba, że jest już obowiązek pomiaru każdego auta? Przez ostatnie 10 lat raz tylko miałem mierzone spaliny i cały czas jadę na tą samą stacje diagnosta w ten dzień był nowy diagnosta bo go nie znałem. Co do tych wszystkich pomiarów Państwo Polskie chce wyeliminować stare samochody z kraju. Niech dadzą zarobić jak w Niemczech każdy nowym S7 będzie jeździł po drugie wiele aut na forum jest w lepszym stanie technicznym niż niejeden dwu latek z salonu sprawdza się każde auto jak sam widzisz w teorii. Z ciekawości powiem , że mam w kanale takie czujniki CO, że badając hamulce na rolkach potrafi się rozedrzeć kiedy analiza jest w tyle 27 minut temu, HatefulEvil napisał: Rozumiem, że w niemczech prościej nie będzie jeśli chodzi o badanie spalin? Jeśli na benie mam korekty na lambdzie w okolicach 0 ana gazie +25 i błąd, że za ubogo to rozumiem, że nie mam szans przejść badania spalin? Szczerze ? Nie wiem jak jest w DE co do wartości które podajesz to pewnie one są w ECU ja znam tylko parametr w analizatorze który powinien oscylować w okolicy 1 . Taka rozbieżność nakłania do wizyty u gazownika
HatefulEvil Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 1 minutę temu, talib1990 napisał: Szczerze ? Nie wiem jak jest w DE co do wartości które podajesz to pewnie one są w ECU ja znam tylko parametr w analizatorze który powinien oscylować w okolicy 1 . Taka rozbieżność nakłania do wizyty u gazownika 1000km drogi do gazownika zmusza do odłożenia wizyty kusiłoby mnie, żeby to samemu ogarnąć ale mam kabel do sterownika gazu za krótki; i dobrze bo gazownik mi zabronił ruszać map
Karasik2 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 moje wg instrukcji Certyfikacja zgodna z przepisami ECE i homologacja IP Żarówkami XENON D8S 25W 4200K
talib1990 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 2 minuty temu, Karasik2 napisał: moje wg instrukcji Certyfikacja zgodna z przepisami ECE i homologacja IP Żarówkami XENON D8S 25W 4200K Zacznijmy od początku- jaką masz lampę , jakie miałeś ORYGINALNE źródło światła ?
Karasik2 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Zacznijmy od początku- jaką masz lampę , jakie miałeś ORYGINALNE źródło światła ?Miałem H7 zwykle najzwyklejsze z poziomowaniem Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się