Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przegląd w nowym wydaniu... Kto już był ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Karasik jeśli jeździsz dużo w mieście to może tak wyjść. Po przedmuchaniu wydechu będzie znowu ok. A jak nie to w łatwy sposób można podnieść normę zadymienia w autach do roku  produkcji 2008 na  3.0 a w młodszych do 1.5. Jak mi się będą czepiać to tobie tego myka i diagnosta nie ma prawa się przyczepić ani policja ani nikt inny :banan:

Opublikowano
3 godziny temu, Karasik2 napisał:

A lampy badane były chyba 20min stwierdzono że powinny być spryskiwacze po nie!!

A jaśniej czyli tak by Polak zrozumiał ???

Opublikowano
A jaśniej czyli tak by Polak zrozumiał ???
Zmieniłem H7 na LED z przodu wobec czego diagnosta stwierdził że muszą być w zderzaku spryskiwacze pod nie a ja nie mam.
No ale po dyskusji i przebadaniu odpuścił temat

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

W mojej okolicy jeszcze nigdy nikt mi nie sprawdzał spalin przed zmianami, ciekawe jak będzie teraz. Dajcie znać jak wypadają pomiary TDI bez kata ;)

Edytowane przez Undisclosed
Opublikowano

No ja już po. Miałem w sumie fuksa, bo system się wykraczył. Ale zapytałem czy by przeszedł przegląd, to powiedział, że jeśli tylko by wyszła poprawna analiza spalin to bez problemu :P:P:P Zeskanowali tylko dowód, żeby później móc wbić w system... 

Co do spalin w TDI, ciekawe jakby przed przeglądem, dać EGR na krótko z podciśnienia by cały czas był na maks otwarty ? ? ? 

 

 

Opublikowano

Bez dpf zmieści się emisja spalin w euro4?

Opublikowano
Bez dpf zmieści się emisja spalin w euro4?
Ja mam DPF i miałem 0.9 a norma 0.5
W przyszłym roku ma być 0.3

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
2 godziny temu, Karasik2 napisał:

Ja mam DPF i miałem 0.9 a norma 0.5
W przyszłym roku ma być 0.3

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
 

0.3 ale dla nowych aut bo stare bez zmian. U mnie bez dpfa i egra 0.4 po przedmuchaniu na autostradzie norma 0.7. Będę musiał podjechać do kumpla na stację po tygodniowej jeździe tylko po mieście.  Ciekawe ile pokaże. 

Opublikowano

Cepik 2.0 w fazie " testów " w połowie WK rejestracja auta w ostatnich dniach nie była możliwa [emoji6] u mnie na stacji na szczęście wszystko się udało wdrożyć bez zgrzytów. Co do waszych obaw - co miało przejść przegląd bo jest sprawnym samochodem przejdzie i na nowych zasadach. Zmieniło się jedynie: zapłata przed badaniem ( wyjątek FVAT przelewowa), dokonanie weryfikacji pojazdu z bazą cepik przed badaniem, traktowanie kwestii formalnej tzn. omyłki w dowodzie względem CEP mogą zostać zakwalifikowane jako Usterka Istotna - wynik negatywny, do tej pory również jak ktoś nie dopełnił swojego obowiązku o wbiciu adnotacji HAK, GAZ mógł przejść badanie z wynikiem pozytywnym, od poniedziałku już niestety NEGAT. 

Co do sprawdzania spalin - w benzynie robimy analizę spalin a w dieslu pomiar zadymienia. Z doświadczenia wiem, że zadymienie wyjdzie kijowo jak auto przed badaniem sporo jeździło w mieście... Jak jest przegonione i motor zdrowy wszystko wychodzi cacy.

Zmieniłem H7 na LED z przodu wobec czego diagnosta stwierdził że muszą być w zderzaku spryskiwacze pod nie a ja nie mam.

No ale po dyskusji i przebadaniu odpuścił temat

 

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

 

popieram - z tym chińskim gównem które nie ma wyraźnej granicy światło cienia  i emituje światło powyżej 2000 lumenów od razu nokautuje UI - Negatyw . To tak oślepia, że głowa mała .

 

 

Opublikowano
7 godzin temu, talib1990 napisał:

 do tej pory również jak ktoś nie dopełnił swojego obowiązku o wbiciu adnotacji HAK, GAZ mógł przejść badanie z wynikiem pozytywnym, od poniedziałku już niestety NEGAT.

jak mam to rozumieć?? Auto mi wyszło z fabryki z hakiem a ja przy rejestracji w Pl zapomniałem dodać w starostwie że ma hak i teraz co ??? (jeżdżę bez haka ale chciałbym kiedyś wbić dowodu )

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, talib1990 napisał:

popieram - z tym chińskim gównem które nie ma wyraźnej granicy światło cienia  i emituje światło powyżej 2000 lumenów od razu nokautuje UI - Negatyw . To tak oślepia, że głowa mała .

z jedną uwagą nie mam chinńskich a niemieckie Osramy dedykowane za H7 i trzeba sieę wykłucać o swoje

podobno spryski pod xenon są obowiązkowe jeśli moc żarnika przekroczy 32W u mnie mają moc 25W

jednak dalej nie rozumiem z tymi spalinami mam DPF i rzeczywiscie dotoczyłem sie do stacji w korku wielkim ale zeby przekroczyło 2x normę?

8 godzin temu, talib1990 napisał:

o do sprawdzania spalin - w benzynie robimy analizę spalin a w dieslu pomiar zadymienia. Z doświadczenia wiem, że zadymienie wyjdzie kijowo jak auto przed badaniem sporo jeździło w mieście... Jak jest przegonione i motor zdrowy wszystko wychodzi cacy.

Edytowane przez Karasik2
Opublikowano
1 godzinę temu, adamFox napisał:

jak mam to rozumieć?? Auto mi wyszło z fabryki z hakiem a ja przy rejestracji w Pl zapomniałem dodać w starostwie że ma hak i teraz co ??? (jeżdżę bez haka ale chciałbym kiedyś wbić dowodu )

jedź na badanie dodatkowe HAK na stację - 35 zł. Z zaświadczeniem , Dowodem, Kartą Pojazdu do starostwa o wbicie do dowodu odpowiedniej adnotacji .

Opublikowano
33 minuty temu, Karasik2 napisał:

z jedną uwagą nie mam chinńskich a niemieckie Osramy dedykowane za H7 i trzeba sieę wykłucać o swoje

podobno spryski pod xenon są obowiązkowe jeśli moc żarnika przekroczy 32W u mnie mają moc 25W

jednak dalej nie rozumiem z tymi spalinami mam DPF i rzeczywiscie dotoczyłem sie do stacji w korku wielkim ale zeby przekroczyło 2x normę?

Po 1. Twój reflektor jest homologowany do żarówki Halogenowej ( HC, HR itd... ) nie  do źródła LED 

Po 2.  Źródło LED emituje powyżej 2000 lumenów a wtedy wyposażenie jak do xenonów ( spryski , samopoziom )

np. VAG w Fabii rozwiązał fajnie ten temat. Siedzi tam xenon D5s który emituje poniżej 2000 lumenów więc ani spryski ani samopoziom nie jest wymagany :) 

 

Co do urządzeń , wszystko na SKP ma legalizację , ale to nadal jest tylko urządzenie 

http://www.sunrise-phu.com.pl/forum/projekt/4.pdf tu masz wytłumaczone jak ma być wykonany pomiar.

Opublikowano

Rozumiem, że w niemczech prościej nie będzie jeśli chodzi o badanie spalin? Jeśli na benie mam korekty na lambdzie w okolicach 0 ana gazie +25 i błąd, że za ubogo to rozumiem, że nie mam szans przejść badania spalin? :D

Opublikowano

Fajne sprostowanie przez fachowca, który siedzi w temacie. Co do emisji spalin w moim przypadku zależy na jakiego diagnostę się trafi chyba, że jest już obowiązek pomiaru każdego auta? Przez ostatnie 10 lat raz tylko miałem mierzone spaliny i cały czas jadę na tą samą stacje diagnosta w ten dzień był nowy diagnosta bo go nie znałem. Co do tych wszystkich pomiarów Państwo Polskie chce wyeliminować stare samochody z kraju. Niech dadzą zarobić jak w Niemczech każdy nowym S7 będzie jeździł :) po drugie wiele aut na forum jest w lepszym stanie technicznym niż niejeden dwu latek z salonu :)

Opublikowano
23 minuty temu, luki19862121 napisał:

Fajne sprostowanie przez fachowca, który siedzi w temacie. Co do emisji spalin w moim przypadku zależy na jakiego diagnostę się trafi chyba, że jest już obowiązek pomiaru każdego auta? Przez ostatnie 10 lat raz tylko miałem mierzone spaliny i cały czas jadę na tą samą stacje diagnosta w ten dzień był nowy diagnosta bo go nie znałem. Co do tych wszystkich pomiarów Państwo Polskie chce wyeliminować stare samochody z kraju. Niech dadzą zarobić jak w Niemczech każdy nowym S7 będzie jeździł :) po drugie wiele aut na forum jest w lepszym stanie technicznym niż niejeden dwu latek z salonu :)

sprawdza się każde auto jak sam widzisz w teorii. Z ciekawości powiem , że mam w kanale takie czujniki CO, że badając hamulce na rolkach potrafi się rozedrzeć kiedy analiza jest w tyle ;) 

27 minut temu, HatefulEvil napisał:

Rozumiem, że w niemczech prościej nie będzie jeśli chodzi o badanie spalin? Jeśli na benie mam korekty na lambdzie w okolicach 0 ana gazie +25 i błąd, że za ubogo to rozumiem, że nie mam szans przejść badania spalin? :D

Szczerze ? Nie wiem jak jest w DE :)  co do wartości które podajesz to pewnie one są w ECU ja znam tylko parametr w analizatorze który powinien oscylować w okolicy 1 . Taka rozbieżność nakłania do wizyty u gazownika ;)

Opublikowano
1 minutę temu, talib1990 napisał:

Szczerze ? Nie wiem jak jest w DE :)  co do wartości które podajesz to pewnie one są w ECU ja znam tylko parametr w analizatorze który powinien oscylować w okolicy 1 . Taka rozbieżność nakłania do wizyty u gazownika ;)

1000km drogi do gazownika zmusza do odłożenia wizyty :D  kusiłoby mnie, żeby to samemu ogarnąć ale mam kabel do sterownika gazu za krótki; i dobrze bo gazownik mi zabronił ruszać map :D

Opublikowano

moje wg instrukcji Certyfikacja zgodna z przepisami ECE i homologacja IP

Żarówkami XENON D8S 25W 4200K

 

image.png

Opublikowano
2 minuty temu, Karasik2 napisał:

moje wg instrukcji Certyfikacja zgodna z przepisami ECE i homologacja IP

Żarówkami XENON D8S 25W 4200K

 

image.png

Zacznijmy od początku- jaką masz lampę , jakie miałeś ORYGINALNE źródło światła ?

Opublikowano
Zacznijmy od początku- jaką masz lampę , jakie miałeś ORYGINALNE źródło światła ?
Miałem H7 zwykle najzwyklejsze z poziomowaniem

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...