Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6] Audi A4 2004r. Gacka - S-Line, V6T, Q, Tip, RNS-E, 18", Bix, Speed, DRL, CLH, LED :naughty:


Gac3k

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, kamil-vag napisał:

Podziękował po stokroć. :drinks: :drunk:Wiedziałem, że coś jest na rzeczy. U siebie mam podciśnienie podłączone jakby szeregowo tzn przewód idzie do N75, przy N75 jest trójnik i idzie sobie po prawej głowicy w stronę vp44 i później do N18 i klapy gaszącej. Powinno być równolegle z trójnika przy pompie. Bezwładność układu wtedy jest mniejsza ale czy to będzie miało jakikolwiek wpływ na turbo dziurę? Sprawdzę to i dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Karol1997 napisał:

 

Hmmmmmmm a to dziwne. :eusathink:. Masz podciśnienie na tym nieodłączonym króćcu ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Gac3k napisał:

Hmmmmmmm a to dziwne. :eusathink:. Masz podciśnienie na tym nieodłączonym króćcu ? 

Tak jest podciśnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.02.2018 o 11:17, Karol1997 napisał:

Tak jest podciśnienie

Coś jest nie tak. Mam małe doświadczenie odnośnie podciśnień i pompy vacu ale układ powinien być szczelny z tego co wiem.

2018.02.22

Dotarł zaworek podciśnienia za 44+KW, tylko jak tutaj zamontować podciśnienia jak wracam gdy jest ciemno a garaż warczy że ściągnie mi dokładkę Cupry przy próbie zjazdu mmmm :eusathink:

IMG_20180222_180051.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.02.2018 o 17:47, Dawido20 napisał:

Popieram przedmówce ;) A co do autka to jak dla mnie baja :)

 

W dniu 9.02.2018 o 14:57, RobsonSNC napisał:

Dobrze,dobrze!emoji106.png
Ale postaw dla niej jakis garaz,bo zal patrzec,jak taka maszyna pod chmurka marznie.emoji21.pngemoji6.pngemoji16.png

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
 

Garaż na mojej działce gdzie się buduję już jest dogadywany. Coś w ten deseń 4x8m + oczywiście kanał 3.5m :D co by można sobie silnika od dołu posłuchać.

87c3185449d58d2b1b8f492ffe29.jpg

 

 

Edytowane przez Gac3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2018.03.11

Detailing lakieru

Zestaw startowy

IMG_20180310_132845.jpg

Pacjent

IMG_20180310_132847.jpg

ADBL Tar and Glue remover + w niektórych miejscach K2 Tar Remover

IMG_20180310_132855.jpg

Deironizacja - Tuga Aluftel

IMG_20180310_142618.jpg

IMG_20180310_142623.jpg

IMG_20180310_143534.jpg

Później pędzelkowanie detali ADBL APC 1:10 i aktywna piana (brak fotek). Po wymyciu i opłukaniu.

IMG_20180310_144028.jpg

IMG_20180310_144032.jpg

Na koniec dnia suszenie. Fluffy dryer i jakieś tam mikrofibry.

IMG_20180310_161654.jpg

 

IMG_20180310_161659.jpg

IMG_20180310_161718.jpg

IMG_20180310_161728.jpg

Następnego dnia poszedł po całym aucie cleaner Good Stuff Rhino Horn

 

IMG_20180311_153611.jpg

Po cleanerze porobiłem zaprawki zakupionym wcześniej lakierem. No i zacząłem szmalcowanie. Megs Cold Class Carnauba Plus (wosk naturalny).

IMG_20180311_154133.jpg

IMG_20180311_154814.jpg

Efekt końcowy poniżej czyli po dotarciu, gdzie w odbiciu widać jak auto mojej żony jest upierdzielone.

IMG_20180311_154821.jpg

IMG_20180311_154827.jpg

IMG_20180311_164116.jpg

IMG_20180311_164121.jpg

Kropelkowanie 1 dzień po woskowaniu.

IMG_20180312_074115.jpg

Kropelkowanie 2 dzień po woskowaniu (po deszczu)

IMG_20180313_072039.jpg

IMG_20180313_072050.jpg

Konstruktywna krytyka mile widziana. Nauczyłem się już trochę na moim autku. Następne będzie żony + polerka DA jednostopniowa. Pozdrawiam. :kox:

 

 

Edytowane przez Gac3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak psie jajka[emoji2][emoji2]
Zdążyłeś przed deszczem bo we Wrocławiu już pada [emoji39]

Wysłane z Huawei mate 10 pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez to bylo wiadome,ze jak sie czlowiek zabiera za taka robote,to zaraz po skonczeniu bedzie padac![emoji2][emoji14][emoji23]
Kawal porzadnej roboty odstawiles,Szymon![emoji6][emoji108]

Wysłane z Galaxy S8+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.03.2018 o 14:27, kamil-vag napisał:

Good Job :thumbup:

Dzięki :)

W dniu 13.03.2018 o 14:48, luki19862121 napisał:

Jak psie jajkaemoji2.pngemoji2.png
Zdążyłeś przed deszczem bo we Wrocławiu już pada emoji39.png

Wysłane z Huawei mate 10 pro
 

Hahaha no świecil się fest.

W dniu 13.03.2018 o 19:28, RobsonSNC napisał:

Przeciez to bylo wiadome,ze jak sie czlowiek zabiera za taka robote,to zaraz po skonczeniu bedzie padac!emoji2.pngemoji14.pngemoji23.png
Kawal porzadnej roboty odstawiles,Szymon!emoji6.pngemoji108.png

Wysłane z Galaxy S8+
 

Tak było. Ale zdążyłem 2 dni pojeździć bo pracę w niedzielę skonczylem.

W dniu 14.03.2018 o 21:31, adifek napisał:

Napatrzeć się nie mogę :good:

Mówiłem że będę dbał jak o własną córkę haha.

2018.03.15

Wpadły nowe Ori zaslepko-uchwyty przetwornic oraz oringi do regulacji świateł żeby reflektory nie parowały bo zaczęły po 5 myciu detailingowym z rzędu.

IMG_20180316_174218-1856x1392.jpg

Edytowane przez Gac3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@2018.04.21
Mała aktualizacja:

Ogarnięte podciśnienia. Wszystkie wężyki nowe. Od teraz gruszka od turbo ma swój zawór zwrotny, egr oraz klapa gasząca swój.

IMG_20180405_071405.jpg

W międzyczasie zakup smarowidła do baku. Leję czasem 150ml  czasem 250ml na bak.

IMG_20180407_082355.jpg

Zaczął się sezon to i wpadło lato 18" DTM. Zacząłem od mycia aktywną pianą TENZI TRUCK nadkoli. Czyszczenie z rdzy śrub i piast, psiknięcie smarem miedzianym oraz farbą śrub.

IMG_20180407_091519.jpg

Przygotowanie felg: aktywna piana tenzi truck, adbl tar and glue remover, tuga aluftel jako deironizer, IPA. Wosk na koniec: FK1000p Hi Temp. Jako czernidło Meguiars Endurance tyre gel.

IMG_20180407_085953.jpg

Wrzutka felg. Tak wiem koza z tyłu - a to tylko dlatego że na lewarku podniesiona.

IMG_20180407_094912.jpg

Na koniec przejażdżka i dokręcenie niezawodnym Stanleyem 130Nm.IMG_20180407_102429.jpg

Ciekawostka w Oławie pojawiło się Gallardo <3

IMG_20180407_163850.jpg

Byłem też u kogoś w odwiedziny ale nie trafiłem z czasem :facepalm:

IMG_20180417_083324.jpg

Tutaj większa akcja się zaczęła a mianowicie ogarnięcie anteny dachowej czytaj rekinka oraz tunelu bez uchwytu na telefon.

Pacjent

IMG_20180420_090120.jpg

Przygotowanie tunelu: ADBL APC 1:10, Poorboys Natural look dressing

IMG_20180420_094845.jpg

Jako bonus przy demontażu: odgrzybianie klimatyzacji preparatem-pianką Moje Auto

IMG_20180420_090033.jpg

I jest siedzi

IMG_20180420_123917.jpg

W kolejce czekała nawigacja i antena navi. 

Usunięcie starej uszczelki którą dałem aby woda się nie lała na podsufitkę:

IMG_20180420_183237.jpg

Nowa uszczelka oczywiście z ASO

IMG_20180420_174953.jpg

I jest siedzi!

IMG_20180420_184756.jpg

Do tego wpadła nowiusieńka mapa 2018 od kolegi junior555 ! Piona dla niego!

IMG_20180420_182446.jpg

Ale nawigacja po włożeniu wyrzucała błąd "ZLE WLOZONA" :(. Dodatkowo w navi siedziała mapka z 2011r także grubo nieatkualna. A więc szybkie rwanie navi i czyszczenie izopropanolem laserka. I wszystko hula jak ta lala.

IMG_20180420_182208.jpg

Pozdrawiam
Gac3k :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Gac3k napisał:

Jako bonus przy demontażu: odgrzybianie klimatyzacji preparatem-pianką Moje Auto

IMG_20180420_090033.jpg

Ten otwór, przez który aplikujesz piankę jest tam fabrycznie, czy trzeba 'dopracować'? :wink: Nigdy się temu nie przyglądałem, a czeka mnie podobna operacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, afroo. napisał:

Ten otwór, przez który aplikujesz piankę jest tam fabrycznie, czy trzeba 'dopracować'? :wink: Nigdy się temu nie przyglądałem, a czeka mnie podobna operacja.

3.0 mm wiertło do metalu i pasuje jak ta lala. Do tego dobierasz jakąś ocynkowaną śrubkę jako zaślepkę. Piękna sprawa. Psikasz dużo np 15 sekund, włączasz nawiew i psikasz aby było dużo piany w kanale. Piankę wentylator przepycha na parownik. Pianka przechodzi przez parownik i do kanału skroplin. Pod autem pięknie syf się zbiera. Do tego od drugiej strony na koniec dałem izopropanol opryskiwaczem ciśnieniowym. Zeszło z 200ml.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następnym razem jak masz zdjęte koła to sobie poodkręcaj plastikowe nadkola i wtedy od strony kabiny wyczyść ścianę, bo tam naprawdę sporo syfu się zbiera :P to samo pod listwami drzwiowymi ;)

Te pianki do klimy nie zdają egzaminu, trza było od razu lać ten izopropanol, jedyny słuszny i sprawdzony zabójca bakterii i grzybów, do tego przed dojazdem do domu włączać na econ, żeby zdążyło trochę osuszyć zawsze ;)

Autko coraz bardziej zadbane, funkcjonalne i stylowe ;):thumbup1:

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Frond Side napisał:

To trochę podziałałeś, coraz lepiej się prezentuje:brawo:

Dziękuję:hi:

11 godzin temu, qruku napisał:

Fajnie działasz przy autku :thumbup1: powodzenia w dalszych pracach

:hi: Przyda się :)

10 godzin temu, kamil-vag napisał:

Następnym razem jak masz zdjęte koła to sobie poodkręcaj plastikowe nadkola i wtedy od strony kabiny wyczyść ścianę, bo tam naprawdę sporo syfu się zbiera :P to samo pod listwami drzwiowymi ;)

Te pianki do klimy nie zdają egzaminu, trza było od razu lać ten izopropanol, jedyny słuszny i sprawdzony zabójca bakterii i grzybów, do tego przed dojazdem do domu włączać na econ, żeby zdążyło trochę osuszyć zawsze ;)

Autko coraz bardziej zadbane, funkcjonalne i stylowe ;):thumbup1:

 

Co do nadkoli to siedzę trochę na forum kosmetykaaut... i czytałem o tych nadkolach ale brakło czasu niestety. Następnym razem pewnie zarezerwuję sobie godzinkę więcej czasu.

Co do klimy - Oj tam oj tam pianka to było ostrzeżenie dla grzybów - że coś się dzieje. Zaczęły uciekać w stronę wylotów powietrza a tu BAM! izopropanol pod ciśnieniem od drugiej strony :decayed:.
A jeśli chodzi o ECON przed dojechaniem do domu to tak jak piszesz jest to najlepsza opcja! Osuszacz robi się suchy, grzyby nie rosną a my nie mamy strzała temperaturowego przy wysiadaniu co ma wpływ na nasze zdrowie.:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.04.2018 o 21:37, Gac3k napisał:

3.0 mm wiertło do metalu i pasuje jak ta lala. Do tego dobierasz jakąś ocynkowaną śrubkę jako zaślepkę. Piękna sprawa. Psikasz dużo np 15 sekund, włączasz nawiew i psikasz aby było dużo piany w kanale. Piankę wentylator przepycha na parownik. Pianka przechodzi przez parownik i do kanału skroplin. Pod autem pięknie syf się zbiera. Do tego od drugiej strony na koniec dałem izopropanol opryskiwaczem ciśnieniowym. Zeszło z 200ml.

Dajesz nawiew na kratki? Od drugiej strony IPA czyli gdzie? Ja w zeszłym roku od razu zalałem IPA za pomocą ropownicy przez otwór na rurkę do klimatyzowanego schowka i było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...