Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klimatyzacja grzeje o 5 stopni wiecej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Albo raczej w kanale 1

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jesli masz klimatronik z mozliwoscia adaptacji to sprawdź ustawienia poszczegolnych kanałówPage_1_-_hvac.jpg

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Szczegolnie kanał 11 i 14

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A możesz napisać po kolei jak to zrobić?  Wchodzę w sterownik klimy - adaptacja 10 i dalej?

Opublikowano

I wg tabeli kanaly, szczegolnie kanał 11 i 14,, sprawdź ustawienia. Mozesz podać wartosci ze wszystkich kanałów 1 - 16

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Chodzi Ci o bloki pomiarowe czujnika wewnątrz pojazdu i czujnika nasłonecznienia? 

Opublikowano

koledze chodziło o kanały dopasowania, czyli adaptacje. powyżej masz wklejone zdjęcie co oznaczają poszczególne kanały adaptacji, ale wydaje mi się że Twój klimatronik jeszcze nie obsługuje adaptacji na co wskazuje grupa 28 w blokach pomiarowych masz tam error.

Opublikowano

Dziś bawiłem się trochę i przez chwilę było dobrze.Tyle co nastawiłem tyle utrzymywał a jak dodałem 1 st juz trochę grzał a jak zmniejszylem o 1 st chlodzil ale dopóki nie wyłączyłem silnika i nie poszedlem do domu na chwile. Później znów to samo.  Daje za gorącym powietrzem. 

Opublikowano

Tylko ja nie znam angielskiego

Opublikowano

Może był zmieniany klimatronik. Mój samochód to bfb 1.8 t 2003 r

Opublikowano

Jeszcze dodam że mam we basto

Opublikowano

Przed chwila znów było dobrze. Coś przerywa albo wariuje 

Opublikowano

A to nie jest tak, że ma grzać dopóki nie zrówna się temp zadana z panelu z tą na wiatraczku ? Wtedy nie będzie grzał w trybie low, a w każdym innym przypadku będzie dążył do jak najszybszego ogrzania auta, czyli klapy będą otwarte na gorące powietrze... Posprawdzaj kolejno bloki pomiarowe i baw się + i - zobacz czy jest odczyt z klap i czy zadana pokrywa się z rzeczywistą wartością...

A w trybie auto jak się zachowuje... Wtedy najoptymalniej dobiera gdzie ma dmuchać i z jaką temperaturą by osiągnąć tą zadaną z panelu... Ja zazwyczaj stosuje nadmuch na szybę i nogi, wtedy jest cyrkulacja w miarę dobra, jak ustawisz same kratki poziome to wali gorącem...

Opublikowano

Wiem.tak jest ze dogrzewa do żądanej temperatury i powinien ją utrzymywać i czasem tak jest a czasem wali o 5st więcej.  Jak się bawię to jak wygrzeje na maxa to później schodze i 5 st więcej utrzymuje temperature czyli np przy 20 st na panelu czujnik wskazuje 25 i właśnie tak jest gorąco w samochodzie. 

Opublikowano

zrób rano przed odpaleniem auta screeny wszystkich bloków pomiarowych od MVB001 do MVB028, później zrób te same screeny jak już auto będzie gorące i osiągniesz zadaną temperaturę na klimie, a ona dalej będzie grzała. oczywiście rób to w sytuacji kiedy klima będzie ustawiona na auto i temp 20 - 23 stopnie.

wklej później tu w wątek i będziemy myśleć dalej...

Opublikowano

Ok zrobię ale dopiero w środę po świętach :)

Opublikowano

Ok zrobię ale dopiero w środę po świętach :)

Opublikowano

Nie stety leze chory wiec po nowym roku wstawię fotki

Opublikowano

Mam chyba dokładnie to samo. Jeżdżę cały czas na ustawionym 18 stopni, a w aucie mam 23. Wszystkie odczyty wyglądają na prawidłowe. Czasami przestawi się i jest przez jakiś czas ok, a potem znów grzeje :/

Opublikowano

Widzę ze nie jestem sam. Chyba trudny orzech do zgryzienia mamy. Eh...Zgadza się przez chwilę bywa dobrze. Coś nam wariuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...