bobikos Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Albo raczej w kanale 1Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
bobikos Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Jesli masz klimatronik z mozliwoscia adaptacji to sprawdź ustawienia poszczegolnych kanałówWysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
bobikos Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Szczegolnie kanał 11 i 14Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Sebqull Opublikowano 22 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2017 A możesz napisać po kolei jak to zrobić? Wchodzę w sterownik klimy - adaptacja 10 i dalej?
bobikos Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 I wg tabeli kanaly, szczegolnie kanał 11 i 14,, sprawdź ustawienia. Mozesz podać wartosci ze wszystkich kanałów 1 - 16Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Sebqull Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2017 Chodzi Ci o bloki pomiarowe czujnika wewnątrz pojazdu i czujnika nasłonecznienia?
MaTeo85 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 koledze chodziło o kanały dopasowania, czyli adaptacje. powyżej masz wklejone zdjęcie co oznaczają poszczególne kanały adaptacji, ale wydaje mi się że Twój klimatronik jeszcze nie obsługuje adaptacji na co wskazuje grupa 28 w blokach pomiarowych masz tam error.
Sebqull Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2017 Dziś bawiłem się trochę i przez chwilę było dobrze.Tyle co nastawiłem tyle utrzymywał a jak dodałem 1 st juz trochę grzał a jak zmniejszylem o 1 st chlodzil ale dopóki nie wyłączyłem silnika i nie poszedlem do domu na chwile. Później znów to samo. Daje za gorącym powietrzem.
Sebqull Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2017 Tylko ja nie znam angielskiego
Sebqull Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2017 Może był zmieniany klimatronik. Mój samochód to bfb 1.8 t 2003 r
Sebqull Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2017 Jeszcze dodam że mam we basto
Sebqull Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2017 Przed chwila znów było dobrze. Coś przerywa albo wariuje
kamil-vag Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 A to nie jest tak, że ma grzać dopóki nie zrówna się temp zadana z panelu z tą na wiatraczku ? Wtedy nie będzie grzał w trybie low, a w każdym innym przypadku będzie dążył do jak najszybszego ogrzania auta, czyli klapy będą otwarte na gorące powietrze... Posprawdzaj kolejno bloki pomiarowe i baw się + i - zobacz czy jest odczyt z klap i czy zadana pokrywa się z rzeczywistą wartością... A w trybie auto jak się zachowuje... Wtedy najoptymalniej dobiera gdzie ma dmuchać i z jaką temperaturą by osiągnąć tą zadaną z panelu... Ja zazwyczaj stosuje nadmuch na szybę i nogi, wtedy jest cyrkulacja w miarę dobra, jak ustawisz same kratki poziome to wali gorącem...
Sebqull Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2017 Wiem.tak jest ze dogrzewa do żądanej temperatury i powinien ją utrzymywać i czasem tak jest a czasem wali o 5st więcej. Jak się bawię to jak wygrzeje na maxa to później schodze i 5 st więcej utrzymuje temperature czyli np przy 20 st na panelu czujnik wskazuje 25 i właśnie tak jest gorąco w samochodzie.
MaTeo85 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 zrób rano przed odpaleniem auta screeny wszystkich bloków pomiarowych od MVB001 do MVB028, później zrób te same screeny jak już auto będzie gorące i osiągniesz zadaną temperaturę na klimie, a ona dalej będzie grzała. oczywiście rób to w sytuacji kiedy klima będzie ustawiona na auto i temp 20 - 23 stopnie. wklej później tu w wątek i będziemy myśleć dalej...
Sebqull Opublikowano 24 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2017 Ok zrobię ale dopiero w środę po świętach
Sebqull Opublikowano 24 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2017 Ok zrobię ale dopiero w środę po świętach
Sebqull Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2017 Nie stety leze chory wiec po nowym roku wstawię fotki
roball Opublikowano 27 Grudnia 2017 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Mam chyba dokładnie to samo. Jeżdżę cały czas na ustawionym 18 stopni, a w aucie mam 23. Wszystkie odczyty wyglądają na prawidłowe. Czasami przestawi się i jest przez jakiś czas ok, a potem znów grzeje :/
Sebqull Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2017 Widzę ze nie jestem sam. Chyba trudny orzech do zgryzienia mamy. Eh...Zgadza się przez chwilę bywa dobrze. Coś nam wariuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się