Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klimatyzacja grzeje o 5 stopni wiecej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kto pierwszy z nas usunie tą usterkę niech napisze co to było ;)

Opublikowano

Jak na razie macie sporo do sprawdzenia za pomocą vag - bez tego dalej nie pojdziemy

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Cześć, coś tam wczoraj zmierzyłem. Samochód stał jakieś 3h pod chmurką, zrobiłem najpierw pomiar na wyłączonym silniku, temperatura ustawiona chyba 20stoponi, włączony econ (plik enginecoldoff.zip). Potem odpaliłem silnik i szybko jeszcze raz, temperatura już na pewno 20stopni, econ niestety wyłączyłem po 2 screenie, dlatego grupy 1-6 powtórzyłem na końcu (plik enginecold.zip). Potem przejechałem do garażu, po chwili pomiar na ciepło, temperatura ustawiona 20stopni auto (plik enginehot.zip), w środku było za ciepło, ale nie bardzo gorąco, czasami jest gorzej (aż w stopy parzy :/ )

enginecoldoff.zip

enginecold.zip

enginehot.zip

Opublikowano

Wskazania MVB009 MVB011 wydają się odpowiadać rzeczywistości, ale nie miałem akurat żadnej termopary, żeby to zweryfikować. Wentylatorek w klimatoroniku, działa, zasysa, był czyszczony jakiś rok temu.

Opublikowano (edytowane)

roball, wklejone logi wyglądają na dobre, nic szczególnego w nich nie widać, pytanie czy podczas próby na gorąco klimatronik był ustawiony na auto i jaką nastawę temperatury miałeś? aha i czy robiło się za gorąco czy nie?

aha i czy auto stało w momencie pomiaru w jakimś ciemnym miejscu czy w ciągu dnia na zewnątrz przy świetle dziennym?

Edytowane przez MaTeo85
Opublikowano

Podczas pomiaru na gorącym silniku samochód był w oświetlonym garażu. Ustawione było 20 stopni auto. Dash panel temp. (G65) pokazuje 23,5 stopnia, a MVB009 pokazuje że idzie ok 40 stopni.

Tak ogólnie jak jestem w trasie to nie ważne, czy dzień czy noc, wieje gorącym, szczególnie na nogi. Ustawiam najczęściej 18 stopni.

Opublikowano (edytowane)

Próbowałeś wejść w klimatroniku w adaptacje i odczytać ustawienia w poszczególnych kanałach?

Edytowane przez bobikos
Opublikowano

Ja mam identyczne pomiary z tego co pamiętam ale sprawdzę jeszcze raz dokładnie. Ten sam problem. 

Opublikowano

A dlaczego musi być na auto nastawione. Przecież manualnie tez można ustawić temp i powinien utrzymywać żądaną w samochodzie. 

Opublikowano

Przedstawiam kanały adaptacji

20180102_095625.jpg

20180102_095631.jpg

20180102_095638.jpg

20180102_095643.jpg

20180102_095650.jpg

20180102_095657.jpg

20180102_095706.jpg

20180102_095716.jpg

20180102_095735.jpg

20180102_095741.jpg

20180102_095746.jpg

20180102_095753.jpg

20180102_095759.jpg

20180102_095804.jpg

20180102_095809.jpg

20180102_095812.jpg

20180102_095818.jpg

20180102_095925.jpg

Opublikowano

Klimatzyzacja przy dogrzewaniu wnętrza

20180102_095925.jpg

20180102_095933.jpg

20180102_095958.jpg

20180102_100022.jpg

20180102_100043.jpg

20180102_100125.jpg

20180102_100151.jpg

20180102_100214.jpg

20180102_100231.jpg

20180102_100258.jpg

Opublikowano

Klima - wnętrze rozgrzane.

20180102_102350.jpg

20180102_102412.jpg

20180102_102430.jpg

20180102_102501.jpg

20180102_102524.jpg

20180102_102550.jpg

20180102_102610.jpg

20180102_102627.jpg

20180102_102648.jpg

20180102_102753.jpg

20180102_102759.jpg

Opublikowano

jak widać nastawione jest na 20 st a klima podtrzymuje ok 24 st - grupa 11 Mb 1

Opublikowano

Nie masz możliwości zeby zmieniac grupę 11 i 14 więc jedyne co mozesz zrobic to zresetować ustawienia klimatronika w kanale 0 adaptacji. Wartość 0 test i save

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Powiem Wam, że ja raz na jakiś czas latam do auta i właśnie robię reset nastaw na kanale 0, potem robię nastawy podstawowe BS i na koniec ręcznie lecę poszczególne silniczki i obserwuje czy zmienia się w VAGu... 

Taka już mentalność nasza, że się ustawi te 20-22 stopnie i się jeździ z nawiewem stałym na szybę i nogi :P Najlepsza dla silniczków jest praca modułu w trybie AUTO. Wtedy w zależności od warunków klapy się ruszają i nie cierpki tak układ potencjometru w danym silniczku, jest przesmarowywany automatycznie przez ruch suwaka do rożnych pozycji...  Tylko ta praca w AUTO jest znowu denerwująca bo taki ma program, że dmucha mocno do jak najszybszego uzyskania zadanej temperatury i dopiero potem zwalnia... 

Opublikowano (edytowane)

Robiłem nastawy podstawowe i resetowałem już dwa razy. Tylko nie robiłem ręcznie te silniczki bo i nie wiem jak...?

Skonczy się pewnie wymianą panela  ze sterownikiem....tylko ja mam 2 din :(

Edytowane przez Sebqull
Opublikowano

Kup jakiś obdarty i elektronikę

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Przełóż

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Gdzie mogę znaleźć jakieś informacje o kanałach adaptacji ? Jak się robi nastawy podstawowe ?

Sebqull no i wiadomo, który czujnik przekłamuje i albo czujnik albo elektronika do wymiany/przelutowania :/

Opublikowano

Tu masz Nastawy Podstawowe tzw. BS - Basic Settings

A reset ustawień robisz wchodząc w 10-Adaptation - potem kanał 0 i zapisujesz na nim (SAVE) wartość 0.

Test elementów wykonawczych można też zrobić w menu 03-Output Test - klikając Next itd...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...