Sebqull Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2017 Kto pierwszy z nas usunie tą usterkę niech napisze co to było
bobikos Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Jak na razie macie sporo do sprawdzenia za pomocą vag - bez tego dalej nie pojdziemyWysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
roball Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Cześć, coś tam wczoraj zmierzyłem. Samochód stał jakieś 3h pod chmurką, zrobiłem najpierw pomiar na wyłączonym silniku, temperatura ustawiona chyba 20stoponi, włączony econ (plik enginecoldoff.zip). Potem odpaliłem silnik i szybko jeszcze raz, temperatura już na pewno 20stopni, econ niestety wyłączyłem po 2 screenie, dlatego grupy 1-6 powtórzyłem na końcu (plik enginecold.zip). Potem przejechałem do garażu, po chwili pomiar na ciepło, temperatura ustawiona 20stopni auto (plik enginehot.zip), w środku było za ciepło, ale nie bardzo gorąco, czasami jest gorzej (aż w stopy parzy :/ ) enginecoldoff.zip enginecold.zip enginehot.zip
roball Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Wskazania MVB009 MVB011 wydają się odpowiadać rzeczywistości, ale nie miałem akurat żadnej termopary, żeby to zweryfikować. Wentylatorek w klimatoroniku, działa, zasysa, był czyszczony jakiś rok temu.
MaTeo85 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 (edytowane) roball, wklejone logi wyglądają na dobre, nic szczególnego w nich nie widać, pytanie czy podczas próby na gorąco klimatronik był ustawiony na auto i jaką nastawę temperatury miałeś? aha i czy robiło się za gorąco czy nie? aha i czy auto stało w momencie pomiaru w jakimś ciemnym miejscu czy w ciągu dnia na zewnątrz przy świetle dziennym? Edytowane 28 Grudnia 2017 przez MaTeo85
roball Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Podczas pomiaru na gorącym silniku samochód był w oświetlonym garażu. Ustawione było 20 stopni auto. Dash panel temp. (G65) pokazuje 23,5 stopnia, a MVB009 pokazuje że idzie ok 40 stopni. Tak ogólnie jak jestem w trasie to nie ważne, czy dzień czy noc, wieje gorącym, szczególnie na nogi. Ustawiam najczęściej 18 stopni.
bobikos Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 (edytowane) Próbowałeś wejść w klimatroniku w adaptacje i odczytać ustawienia w poszczególnych kanałach? Edytowane 28 Grudnia 2017 przez bobikos
Sebqull Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ja mam identyczne pomiary z tego co pamiętam ale sprawdzę jeszcze raz dokładnie. Ten sam problem.
Sebqull Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 A dlaczego musi być na auto nastawione. Przecież manualnie tez można ustawić temp i powinien utrzymywać żądaną w samochodzie.
Sebqull Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 Przedstawiam kanały adaptacji
Sebqull Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 Klimatzyzacja przy dogrzewaniu wnętrza
Sebqull Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 jak widać nastawione jest na 20 st a klima podtrzymuje ok 24 st - grupa 11 Mb 1
bobikos Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Nie masz możliwości zeby zmieniac grupę 11 i 14 więc jedyne co mozesz zrobic to zresetować ustawienia klimatronika w kanale 0 adaptacji. Wartość 0 test i saveWysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Powiem Wam, że ja raz na jakiś czas latam do auta i właśnie robię reset nastaw na kanale 0, potem robię nastawy podstawowe BS i na koniec ręcznie lecę poszczególne silniczki i obserwuje czy zmienia się w VAGu... Taka już mentalność nasza, że się ustawi te 20-22 stopnie i się jeździ z nawiewem stałym na szybę i nogi Najlepsza dla silniczków jest praca modułu w trybie AUTO. Wtedy w zależności od warunków klapy się ruszają i nie cierpki tak układ potencjometru w danym silniczku, jest przesmarowywany automatycznie przez ruch suwaka do rożnych pozycji... Tylko ta praca w AUTO jest znowu denerwująca bo taki ma program, że dmucha mocno do jak najszybszego uzyskania zadanej temperatury i dopiero potem zwalnia...
Sebqull Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) Robiłem nastawy podstawowe i resetowałem już dwa razy. Tylko nie robiłem ręcznie te silniczki bo i nie wiem jak...? Skonczy się pewnie wymianą panela ze sterownikiem....tylko ja mam 2 din Edytowane 2 Stycznia 2018 przez Sebqull
bobikos Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Kup jakiś obdarty i elektronikę Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
bobikos Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 PrzełóżWysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
roball Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Gdzie mogę znaleźć jakieś informacje o kanałach adaptacji ? Jak się robi nastawy podstawowe ? Sebqull no i wiadomo, który czujnik przekłamuje i albo czujnik albo elektronika do wymiany/przelutowania :/
kamil-vag Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Tu masz Nastawy Podstawowe tzw. BS - Basic Settings A reset ustawień robisz wchodząc w 10-Adaptation - potem kanał 0 i zapisujesz na nim (SAVE) wartość 0. Test elementów wykonawczych można też zrobić w menu 03-Output Test - klikając Next itd...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się