Marcin Gugu33 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) Witam może ktoś mógłby powiedzieć na co zwrócić uwagę przy tych błędach? Jak sie robi test sond? Czwarty błąd po usunięciu nie wrócił juz - choć czasem podczas jazdy widzę ze mam 70st a był już rozgrzany do 90stC 17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus P1105 - 35-10 - - - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent Edytowane 5 Grudnia 2017 przez Marcin Gugu33 Błąd
zwonko Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Sprawdzić kable, wtyczki sondy. Jak nie to raczej uwalona. Ewentualnie błędy sondy lubi powodowac źle wyregulowane LPG, ale tu raczej jest ich za dużo, więc mało prawdopodobne. Zobacz jak często wracają, jak powiedzmy co 5km, to warto odzalowć troche i pojeździć na Pb z 15km żeby sprawdzić czy nie jest związane z LPG
Marcin Gugu33 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2017 Wtyczki sprawdzałem- a jak sprawdzić czy sonda sprawna? które piny? ok spróbuje na pb
Marcin Gugu33 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2017 grzebałem w Vag'u.. fota nr 3 - 200 tzn że układ nieszczelny- czyli?
Marcin Gugu33 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) ktoś coś? spalanie 46L na 250km lpg Edytowane 2 Stycznia 2018 przez Marcin Gugu33
przem8 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Sprawdź dolot kompresorem czy szczelny i będziesz miał pewność. Jakie wartości masz w grupie 32? Te błędy są od drugiej sondy, czyli ewentualnie wina kata, sondy lub może też być przez źle wyregulowane lpg. 1
Marcin Gugu33 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2018 wrzucam foty z pomiarów, tylko zrobiłem je po odpaleniu, wykasowałem błedy i jezdziłem 30km na PB - błędy wróciły: 3 Znalezione: 17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus P1105 - 35-10 - - - Intermittent17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-10 - - - Intermittent16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent
zwonko Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 (edytowane) Zrób porzadne logi a nie fotki. Z fotek z grupy 033 mozna by podjerzewac nieszczelnosc. Edytowane 4 Stycznia 2018 przez zwonko
Marcin Gugu33 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2018 nie mam pogody na logi.. a i z kawałkiem spokojnej drogi trzeba pokombinować, albo noc na pewno zrobie ale jak bede tylko mógł.
Marcin Gugu33 Opublikowano 5 Lutego 2018 Autor Opublikowano 5 Lutego 2018 Witam, wczoraj usunąłem błędy, przełączyłem już wcześniej na PB i dziś zrobiłem 61km (2x30km) i bez zgaszania na parkingu od razu podłączyłem kompa. z czytałem błędy - bez kasowania (foto) przeszedłem w silnik i po wszystkich grupach na Vag'u i zrobiłem video jak zachowują się parametry - śnieg sypie, więc na logi nie miałem szans. Grupa 32- Lambda 3.8% i 1.6 % Grupa 33 - Lambda -1.6 do 0.8% i 0.115 do 0.690 V Grupa 34 - B1-S1 - OK Grupa 36 ~ 0.490V B1- S2 - OK Grupa 37 - System OK Grupa 46 - Lambda Factor 0.033 , Cat B1 OK
Marcin Gugu33 Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 Auto jeździ bez większych problemów: - czasem miewa zawahanie w okolicy 3 tys obr - zdarzyło sie trzy razy tak że podczas już jazdy wciskam delikatnie gaz a auto szarpie- wtedy gaz do dechy i jedzie ok. - i od zawsze mam niepłynne przejście pomiędzy raptownym odpuszczeniem pedału gazu i gwałtownym dodaniem. (myślałem że poduszki skrzyni albo silnika?) - spalanie było 45 LPG na 250km (4 zbiorniki tak samo) - spalanie ostatnie 40 LPG na 260km po wymianie czujnika G62 - temp. przed chwilą odczytane błędy: 17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus P1105 - 35-10 - - - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-10 - - - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-10 - - - Intermittent 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - IntermittentByłem podłączyć Vaga - nowość na czerwono - a właśnie od poprzedniego usunięcia błędów minęło 350 km i w tym czasie te szarpnięcia miałem, które wcześniej opisałem.
Marcin Gugu33 Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 @Łukasz13@zwonko@przem8 coś więcej pokazało teraz. Ostatnio jeszcze robiłem czyszczenie odmy.
przem8 Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 To szarpanie to może przez padającą cewkę na 4 cylindrze. Spróbuj zamienić ją miejscami i sprawdź czy błąd pójdzie za cewką. 1
Marcin Gugu33 Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 24 minuty temu, przem8 napisał: To szarpanie to może przez padającą cewkę na 4 cylindrze. Spróbuj zamienić ją miejscami i sprawdź czy błąd pójdzie za cewką. A na VAGu coś sprawdzić? tam też są wartości cewki. 4 cewkę zamienić z 3 czy to obojętne?
przem8 Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 14 minut temu, Marcin Gugu33 napisał: 4 cewkę zamienić z 3 czy to obojętne? Obojętne. Te objawy masz takie same na obu paliwach?
zwonko Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 1 godzinę temu, Marcin Gugu33 napisał: przejście pomiędzy raptownym odpuszczeniem pedału gazu i gwałtownym dodaniem na obu paliwach? 1 godzinę temu, Marcin Gugu33 napisał: nowość na czerwono - a właśnie od poprzedniego usunięcia błędów minęło 350 km i w tym czasie te szarpnięcia miałem, które wcześniej opisałem. jak najbardziej wypadanie zapłonu=szarpniecie 56 minut temu, Marcin Gugu33 napisał: A na VAGu coś sprawdzić? tam też są wartości cewki. nie da się ocenić cewki w VAGu. Można podejrzewać że coś jest nie tak z układem zapłonowym po pewnych wartosciach. Ale nikt Ci z kompa nie powie czy cewka, swieca, czzy co. Sposób podany przez @przem8 jest najlepszy na sprawdzenie cewki. 1
Marcin Gugu33 Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 55 minut temu, przem8 napisał: Obojętne. Te objawy masz takie same na obu paliwach? Wydaje sie że na LPG szarpanie podczas jazdy miałem. a szarpnięcia gdy dodam i odpuszczam gaz dynamicznie - to jakby lekko mocniej na LPG OK to podmienię cewki i sprawdzę czy błąd przeskoczył. Dzięki za zaangażowanie i wstępną pomoc!
Marcin Gugu33 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 dziś cewki podmieniłem - patrzcie co sie dzieje.. po zamianie - odpalam auto i po kilku minutach na wolnych obrotach zaczyna wariować - poszarpuje i skaczą obroty - spadły nisko aż EPC się zaświeciło na sekundę i po 5 sekundach tak spadło że zgasło auto.. po tym zgaśnieciu spr błedy i18010 - p1602 35-10 intermittent - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low 17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus zamawiam uszczelkę pokrywy ELRING
Marcin Gugu33 Opublikowano 24 Lutego 2018 Autor Opublikowano 24 Lutego 2018 (edytowane) Wczoraj odpuściłem wymianę uszczelki bo teraz zima u mnie -13 w nocy a dzień -5 a ponoć silikon nie lubi mrozu za to odkryłem, że zawór DV - nie trzyma ten mały króciec.. Dv jest naprawialny czy zamawiać? zamiennik ori? przy okazji zerknąłem do turbinki - fotka wszystko si? Edytowane 24 Lutego 2018 przez Marcin Gugu33
Marcin Gugu33 Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Opublikowano 6 Marca 2018 no i jak, jakaś opinia? Pany -5°C dziś. odpalam moje 1.8T i 5 minut postoju, 3 minuty jazdy do przejazdu kolejowego, tam po 10 minutach postoju dopiero rusza wskazówka temperatury. ( w sumie 18min) Ostatnio przepalałem sąsiada ADRa i po 2 tyg stania po 5 minutach on już miał 70°C a mój 17 potrzebuje. ADR na postoju łapie 90° a mój jeszcze nigdy nie zauważyłem nawet po kilkunastu minutach na postoju. To normalne? Coś sprawdzić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się