Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7] Projekt: 2,7biturbo + mody


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dałbyś jakiś kontakt do tego kolegi?

Wiem, że jestem monotonny, ale chciałbym się dowiedzieć jak auto się zachowuje po takiej modyfikacji. Czy jest bardziej/mniej przewidywalne? Czy jest mniej podsterowne? Mówię o dynamicznej jeździe na suchym asfalcie. Ale jak to wygląda na ograniczonej też chętnie się dowiem.

Będę mega wdzięczny :)

Edytowane przez LUKENSZ
Opublikowano

 

Opublikowano

Chyba nieaktualne bo zniknęło z otomoto.. Wiadomość wysłałem. Dzięki za pomoc.

Jak się da to nadal liczę na odpowiedź w sprawie napędu :D

Opublikowano

Auta ze szpera z tyłu są na pewno w jakimś stopniu bardziej nadsterowne, ale lepiej się je kontroluje, są prostrze do wyczucia. Na przykładzie BMW bez szpery ciężej ją wprowadzić w poślizg nadsterowny bo często się bedzie kręciło 1 koło i auto będzie jechało prosto, ale jak już poleci bokiem to jest mało przewidywalne, ponieważ nigdy nie wiesz które koło złapie trakcje i jak się zachowa mech. różnicowy. Ze szperą auto jest bardziej do wyczucia i prościej jest je wprowadzić w poślizg nadsterowny, ale wtedy jest jak mówię bardziej przewidywalne.  W 4 bucie jeździłem tylko albo otwarty dyfer albo 100%. 100% bajka ale na chwilę do zabawy, na pewno nie na co dzień ani po torze.

Opublikowano

O taka odpowiedź właśnie mi chodziło :D dzięki

Opublikowano

Moje b7 2.7 bi turbo aktualne jak coś pisz pw

Opublikowano

Kupuje starą budę, wrzucam kupę siana na swap i dostawanie reszty by potem oszczędzać na gazie ?

Po co te zabawy z napędem w aucie które porusza się z punktu A do B ?

Opublikowano

Też jak będę robił swap na 2.7 to też bita będę gazował. Co w tym dziwnego? Obecnie instalacje są na takim poziomie technologicznym, że jazda na LPG odbywa się na takim samym poziomie co na PB. Oczywiście nie instalacja za 2 czy 3 tys tylko taka już trochę kosztuje. Nawet idzie LPG ogarnąć ponad 500 koni z 2.7. Osobiście celowałbym w przełącznik map, pierwsza mapa na daily na LPG, druga na PB "setce" i trochę wiecej kunia. Po co na daily mam płacić 2x więcej za ten dystans, nie niszcząc silnika, ani niczego wokoło?

 

LUKENSZ: sam chciałbym się przejechać AWD z TorSenem z tyłu, ale no myślę, że na pewno właściwości jezdne tylko na plus i to duży. Z pewnością podczas daily jazdy jak dziadek różnicy nie będzie, ale po mokrym ronda, skrzyżowania i zakręty musi być różnica.

Opublikowano

Jestem ciekaw kiedy się to wróci, to lpg przekładka i zrobienie tego 2.7bit jego bolączek i podstawy  (bo za stary motor raczej gówno dostaniecie) ;), ile Wy jeździcie km rocznie? Samo wrzucanie 2.7bit rozumiem jak najbardziej ale nie z powodu gazu :D tylko z potencjału do modyfikacji.. ale, żeby wrzucać 2.7 bit i robić lpg i soft to słaby pomysł. Koszty w uj, nie lepiej poszukać 1.8T w b7 ? A jak robisz duże przebiegi to pomyśleć nad 3.0tdi. Choć silnik też kosztowny. BTW jest gotowy projekt ww użytkownika to odezwij się do niego cena okey jeśli wszystko igła :)

Opublikowano

3.0 tdi odpada z dwóch względów, tak jak napisałeś drogi w utrzymaniu, a poza tym jak masz PB+LPG to wychodzi dużo taniej niz ON przy ostrym jeżdzeniu. 1,8t w b7 ma 163km, podnoszenie mocy w tym silniku do ok. 260-270 km kosztuje porównywalnie do swap'a na 2,7 bit i na starcie możesz mieć spokojnie ok. 300km, a potem jak już sam zauwazyłeś duże pole do popisu przy modzeniu. 

 

Opublikowano

Jeden zrobi 20 tys rocznie, drugi 60 tys. Dobra instalacja LPG NIE SZKODZI silnikowi nawet na koxie. A po co mam płacić 50 zł na 100 km jak mogę 30...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...