Lygrys Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Panowie krótkie pytanie czy silnik z A4 B8 mianowicie 2.0TDI CR 170km (CAHA) podejdzie do A4 B7 gdzie był zamontowany 2.0TDI PD 170km (BRD)? Chodzi o to czy silnik CAHA podejdzie pod skrzynie 6 biegową (Quattro) i osprzęt z BRD? Czy to będzie p&p czy trzeba dużo przerabiać? Ceny obu silników są porównywalne ,ale CAHA jest mniej wadliwe ,a prawdopodobnie czeka mnie wymiana silnika.
piotrsob1 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Lygrys napisał: Panowie krótkie pytanie czy silnik z A4 B8 mianowicie 2.0TDI CR 170km (CAHA) podejdzie do A4 B7 gdzie był zamontowany 2.0TDI PD 170km (BRD)? Chodzi o to czy silnik CAHA podejdzie pod skrzynie 6 biegową (Quattro) i osprzęt z BRD? Czy to będzie p&p czy trzeba dużo przerabiać? Ceny obu silników są porównywalne ,ale CAHA jest mniej wadliwe ,a prawdopodobnie czeka mnie wymiana silnika. Jeżeli byś się zdecydował to gruba robota Cię czeka , o P&P na większości podzespołów zapomnij Edytowane 8 Grudnia 2017 przez piotrsob1
Przemyslaw1989 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 5 godzin temu, Lygrys napisał: Panowie krótkie pytanie czy silnik z A4 B8 mianowicie 2.0TDI CR 170km (CAHA) podejdzie do A4 B7 gdzie był zamontowany 2.0TDI PD 170km (BRD)? Chodzi o to czy silnik CAHA podejdzie pod skrzynie 6 biegową (Quattro) i osprzęt z BRD? Czy to będzie p&p czy trzeba dużo przerabiać? Dobre pytanie Ceny obu silników są porównywalne ,ale CAHA jest mniej wadliwe ,a prawdopodobnie czeka mnie wymiana silnika. Dołączam się do tekstu ?
Lygrys Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 W dniu 8.12.2017 o 20:05, piotrsob1 napisał: Jeżeli byś się zdecydował to gruba robota Cię czeka , o P&P na większości podzespołów zapomnij to kicha myślałem ,że podejdzie bez problemu trudno czas poszukać silnika BRD.
piotrsob1 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 5 godzin temu, Lygrys napisał: to kicha myślałem ,że podejdzie bez problemu trudno czas poszukać silnika BRD. Zamiast BRD możesz chyba też szukać poprzeczniaka 2,0 tdi , 170 KM ( z piezoelektrycznymi pompkami ). Jak dobrze pamiętam to powinien pasić p&p , nie będzie miał wałków wyrównoważających i nieszczęsnego napędu pompy oleju Może się ktoś odezwie co próbował takiego swapa
Askeladden Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 A co ci padło w silniku? Mam taki silnik prawie kompletny.
Lygrys Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2017 Panowie na szczęście silnik cały okazało się ,że do wymiany jest uszczelniacz wału między skrzynią ,a silnikiem ,uszczelka misy olejowej której nie było (był silikon) ,podstawa filtra oleju i czujnik cistnienia oleju. Teraz najciekawsze problemem wycieku był bardzo duży nadmiar oleju 16 litrów hehehe który tworząc ciśnienie musiadł gdzieś wyciec. Okazało się ,że czujnik ciśnienia był popsuty przez co ciągle się świecił ,a poprzedni właściciel razem zemną doprowadził do tego ,że w silniku znalazło się 16 litrów oleju mimo tego że na bagnecie było minimum. Dzwoniłem do Audi bagnety w tym modelu są ch****e przez co lepiej jest się zgłaszać do mechanika. Tak więc jutro wieczór auto będę miał z wymienionymi częściami (sprawne) jedyne co mnie jeszcze czeka do wymiany to w przyszłości przepustnica tak oznajmił mechanik.
.Pablo. Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Bez jaj 16 litrów to musiało by się wylewac korkiem i nie wiem czy by się zmiescilo . Przy takiej ilości oleju nie ma możliwości żeby pokazalo min na bagnecie. PS nie na uszczelki między miska a blokiem. Stosuje sie tzw silikon uszczelke 1
piotrsob1 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 2 godziny temu, .Pablo. napisał: Bez jaj 16 litrów to musiało by się wylewac korkiem i nie wiem czy by się zmiescilo . Przy takiej ilości oleju nie ma możliwości żeby pokazalo min na bagnecie. PS nie na uszczelki między miska a blokiem. Stosuje sie tzw silikon uszczelke
Lygrys Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2017 Panowie pisze wam co widziałem 3 bańki 5 litrowe podkładał pod silnik jak spuszczał olej i wszystkie 3 pełne plus niecały litr w czwartej bańce ,ale dopiero po pewnym czasie pokazało 3cm nad max ,tak pokazywalo min przez cały czas. Ja wiem ,że to może wydawać się dziwne ,ale tak było. Na dzień dzisiejszy auto jeszcze stoi u mechanika ponieważ będzie wymieniał jeszcze inne rzeczy jak juz ma silnik i skrzynie na wierzchu.
Przemyslaw1989 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Opublikowano 16 Grudnia 2017 W dniu 8.12.2017 o 23:12, Przemyslaw1989 napisał: wymieniałem silnik i pytałem sie o większy motor ale mechanik powiedział, że nie mogą być ,ma być te same oznaczenie.
Przemyslaw1989 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Opublikowano 16 Grudnia 2017 (edytowane) W dniu 8.12.2017 o 23:12, Przemyslaw1989 napisał: Edytowane 16 Grudnia 2017 przez Przemyslaw1989
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się