Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spalanie Audi A4 Tdi 136Km

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,miesiąc temu kupiłem Audi A4 Tdi 136Km u Audi.Fajne auto,Zawieszenie o niebo lepsze od F.Mondeo Mk IV którym jeżdziłem ponad 5 lat.Jedno co mnie załamuje to spalanie.Audi czy Passat zawsze są w testach chwalone bo zużywają najmniej,silnik 2L 136 KM który posiadam został ponoć dodatkowo skonstruowany żeby być oszczędny.Mondeo jadąc na autostradzie 140km/H obojętnie czy sam czy załadowany nie brał więcej niż 5,8L na setkę.Mogłem z Dortmundu dojechać na baku 70L do Zakopanego,w mieście jeżdżę na krótkich dystansach i nigdy nie miałem więcej niż 7,3L.Jestem kierowcą defensywnym i dużo hamuję silnikiem.Spalanie nie tylko według komputerta ,sprawdzone w ciągu 5 lat przy dystrybutorze.Audi pali mi na autostradzie pomiedzy 130-140km/h 6,5L a m mieście jak wyjeżdzam z domu ,stoję na światłach potem jadę dalej aż do pracy to komputer pokazuje 15l /100km.W Mondeo też pokazywał dużo ale to zużycie szybko spadało w mieście na 7 -7,2 L.W audi pokazuje 15-16 L i w trakcie jazdy bardzo niechętnie spada za to bardzo chętnie wali do góry.Kupiłem też 5 lat temu Passata z mojej firmy 1,9Tdi -105Km i jechałem nim do Splitu w Chorwacji i przy normalnej jeździe tak jak Mondeo spalił też 6,5L/100km czyli około 0,6L więcej od Mondeo.Jeśli to Audi sprzedam to tylko ze względu na spalanie,mam już dość kłamstw koncernu VAG a jeśli chodzi o silniki to się do koncernu PSA nie umywają.Kupiłe diesla po to by oszczźdzać i mieć frajdę z jazdy,niestety przy tym zużyciu w mieście kupię sobie benzynę.Poza tym Audi a4 b8 w kwesti ergonommi,obsługi kółka przy biegach mczy klimatyzacji i nawiewiu to normalny dinozaur w porównaniu z fordem.Dobre zawieszenie,nierdzewna karoseria i prestiż to nie wszystko.Pozdr

Opublikowano

temat poruszany na forum - poczytaj tutaj

Opublikowano