countryFan Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 2 godziny temu, Marian00017 napisał: Tak samo zrobię test spalin jeśli coś mi wyjdzie w płynie to będzie lipa . Sprawdzę także świece rano. Jeśli wyjdzie że to głowica to mechanik będzie za to odpowiadał . Ja jeszcze wierzę że może być to winna katalizatora mam zapchany i z tego co słyszałem to może być przyczyna . Dlaczego miałeś robioną głowicę? Na wypadanie zapłonów? Była sprawdzana na szczelność? Skąd wiesz, że masz zapchany kat? Świeci check od drugiej sondy czy się nie wkręca na obroty? U mnie czasem zauważyłem, że jest problem z odpaleniem ciepłego silnika... dziś na spocie krakowskim stało 2h i kilka sekund musiałem kręcić żeby załapał... dziwne.
countryFan Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 W dniu 8.05.2018 o 20:59, Marian00017 napisał: Tak samo zrobię test spalin jeśli coś mi wyjdzie w płynie to będzie lipa . Sprawdzę także świece rano. Jeśli wyjdzie że to głowica to mechanik będzie za to odpowiadał . Ja jeszcze wierzę że może być to winna katalizatora mam zapchany i z tego co słyszałem to może być przyczyna . Update: Wczoraj byłem na strojeniu gazu sondą szerokopasmową i pierwsze co zapytał gazownik - silnik był gorący - "co ten silnik chodzi tak kulawo?" . I rzeczywiście, teraz już nawet na gorącym silnik nie chodzi płynnie jak dawniej, gdzie na biegu jałowym w aucie praktycznie jego praca była niewyczuwalna, teraz go szarpie nawet jak jest rozgrzany. Auto do mechanika oddaję 28 maja i zobaczymy czy znajdą. Jak nie to sprzedaję to auto, nie ma sensu się męczyć.
soul87 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 W dniu 11.05.2018 o 10:04, countryFan napisał: Wczoraj byłem na strojeniu gazu sondą szerokopasmową po co ?
countryFan Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 3 minuty temu, soul87 napisał: po co ? Po programie
soul87 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 5 minut temu, countryFan napisał: Po programie Ok ale mam nadzieje ze dodatkowa sonda nie byla podłączana dodatkowo w wydech i nie dopłacałeś za to
Łukasz13 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Tomkowi chodziło po co wkładał sonde w wydech jeśli auto jest wyposażone w sonde szerokopasmowa
countryFan Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 10 minut temu, soul87 napisał: Ok ale mam nadzieje ze dodatkowa sonda nie byla podłączana dodatkowo w wydech i nie dopłacałeś za to Nie, oczywiście że nie. Zrobili przegląd, wymianę filtrów i strojenie z jazdą za 100zł. Inna sprawa, że przy tych wypadających zapłonach cała robota ma średni sens, bo jak się okazuje wypada też już na gorącym silniku, był wpięty pod auto z jakimś VAGiem czy innym VCDSem i mówił, że korekty wychodzą dziwne i podciśnienie też mu się nie podobało (świecił check). Mechanik musi mi ogarnąć te wypadające zapłony bo inaczej wypadną mi nawet te włosy co mi jeszcze pozostały na głowie...
countryFan Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 14 minut temu, Łukasz13 napisał: Tomkowi chodziło po co wkładał sonde w wydech jeśli auto jest wyposażone w sonde szerokopasmowa A widzisz, to nawet nie wiedziałem, nie ogarniam tego auta jeszcze na tyle by wiedzieć, czy jest tam dwustanowa czy szerokopasmowa i ew. która jest która (pierwsza, druga).
soul87 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 to mógł od razu Ci powiedzieć jaki błąd jest jak Check się świeci, jak jest podciśnienie złe to znaczy że jest nieszczelność (odma?) i dlatego silnik kulawo chodzi
countryFan Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 4 minuty temu, soul87 napisał: to mógł od razu Ci powiedzieć jaki błąd jest jak Check się świeci, jak jest podciśnienie złe to znaczy że jest nieszczelność (odma?) i dlatego silnik kulawo chodzi Błędy są ciągle te same - wypadanie zapłonów na 1 i 2 cylindrze + wypadanie na różnych cylindrach. Podciśnienie było za duże? jego zdaniem 0.5 nie wiem co to znaczy i w jakich jednostkach. Nie powiedział bo oni się zajmują tylko LPG a nie diagnostyką VAGa Chociaż w sumie mu powiedziałem, że jakby mi ktoś powiedział na 100% co jest przyczyną tych wypadających zapłonów to za samą diagnozę mogę mu dać 1tys zł
Marian00017 Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Opublikowano 14 Maja 2018 W dniu 8.05.2018 o 23:01, countryFan napisał: Dlaczego miałeś robioną głowicę? Na wypadanie zapłonów? Była sprawdzana na szczelność? Skąd wiesz, że masz zapchany kat? Świeci check od drugiej sondy czy się nie wkręca na obroty? U mnie czasem zauważyłem, że jest problem z odpaleniem ciepłego silnika... dziś na spocie krakowskim stało 2h i kilka sekund musiałem kręcić żeby załapał... dziwne. Pasek przeskoczył i od tego powstał cały remont silnika wałki itp kasy poszło dużo a i tak silnik nie chodzi tak jak miał chodzić . Jeśli chodzi o kata to tak błąd mi się świeci że jest koniec kata druga sonda wkodowana to check sie nie zapala ale błąd jest . Ostatnio mój znajomy miał podobny problem i wycięliśmy kat znaczy był robiony wydech i wypadanie zapłonu ustąpiło. Wiesz co też miałem taki problem z zapaleniem ale teraz tego nie mam . Szczelność była sprawdzana. i jest wszystko git.
soul87 Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 23 godziny temu, countryFan napisał: jego zdaniem 0.5 nie wiem co to znaczy i w jakich jednostkach. Zdecydowanie za duzo. Szukaj nieszczelności.
countryFan Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 5 minut temu, soul87 napisał: Zdecydowanie za duzo. Szukaj nieszczelności. Flaszka dobrego Johny Walkera dla Ciebie, jedna rzecz znaleziona - wczoraj jak napisałeś o tych nieszczelnościach to jeszcze raz przejrzałem to na ile byłem w stanie i okazuje się, że była nieskręcona opaska na zielonym zaworze odpowietrzenia skrzyni korbowej. Jest lepiej ale wypadanie zapłonów na zimnym wciąż jest. Na gorącym silniku na biegu jałowym dalej nie pracuje tak jak powinien. Ma drgania. Wciąż coś jest źle
countryFan Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 1 minutę temu, soul87 napisał: bez logów to nic nie zdziałamy ... Tak było przed programem i przed dokręceniem opaski na zielonym zaworku. Przed: Logi statyczne: 002_033_032 003_015_016 Przed: Logi dynamiczne 002_033 020_003 115_118 I tak muszę zrobić logi po programie więc je tutaj wrzucę. Idę zaraz zrobić statyczne, a dynamiczne pewnie po południu.
soul87 Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 Zrob jeszcze z wypadnia zaplonu zeby zobaczyc co faktycznie sie dzieje na cieplym. chyba 15 i 16 grupa jakos tak .
countryFan Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 28 minut temu, soul87 napisał: Zrob jeszcze z wypadnia zaplonu zeby zobaczyc co faktycznie sie dzieje na cieplym. chyba 15 i 16 grupa jakos tak . z dziś PB http://vaglogi.pl/log-002_022_032_0L2521.html http://vaglogi.pl/log-003_015_016_5s3yE.html http://vaglogi.pl/log-015_016_950PYH.html dziś LPG i przełączenie na PB http://vaglogi.pl/log-003_015_016_OW8nH7.html
soul87 Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 wg mnie dalej jest gdzieś nieszczelność, korekta długa 2,8% na wolnych obrotach.
countryFan Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) Gdzie tego szukać? Jak... kurde nie mam możliwości rozbierać pół auta... i szukać. Była nieszczelność na opasce nr.7. Gdzie jeszcze standardowo może być? ... Edytowane 15 Maja 2018 przez countryFan
sitar Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) Może wymień ten zaworek nr 6 - też mi autko nierówno pracowało. Po odkręceniu korka od wlewu oleju zaczynał pracować ładnie. Po wymianie zaworka było ok. Często też pęka kolanko o nr 2 przy jego grubszej końcówce. Edytowane 15 Maja 2018 przez sitar
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się