Tyczkarz Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam. Mam pytanie do osob zorjentowanych w skrzyniach. Mam problem z wlozeniem biegu ruszajac z miejsca. Czasami nie mozna wcisknac trzeba probowac wiele razy z odsprzengleniem. Czasem wchodzi idelanie. podczas jazdy problem znika!!! Co to moze byc? Pomozcie.......
GRazny Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 zorientowany to ja może jestem w forum - nie w skrzyniach... :> ale ten problem ma większość posiadaczy AWX/AVF szczególnie w zimie... poszukaj sobie tematów z tym związanych i poczytaj... tu zerknij tam jaest odnośnik do głównego tematu http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t63408.0.html;highlight=avf+dr%C4%85%C5%BCek+zmiany+bieg%C3%B3w
Tyczkarz Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Opublikowano 2 Lutego 2009 ok przejrze lecz problem nie jest tylko w zimie. W cieple dni jest podobnie. Jade ok. Na swiatlach po luzie raz wskoczy bez problemu raz trzeba wykonac probe pare razy....
GRazny Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 ok przejrze lecz problem nie jest tylko w zimie. W cieple dni jest podobnie. Jade ok. Na swiatlach po luzie raz wskoczy bez problemu raz trzeba wykonac probe pare razy.... no to przybijam piątkę bo ja czasem bez wrzucenia 3ki nie wrzucę 1nki... a czasem tak wchodzi że nawet otarcia o nic nie czuć a co dopiero jakiegoś oporu...
przema Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Ja u siebie wymieniłem sprzęgło i jest git
Tyczkarz Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Opublikowano 2 Lutego 2009 przema jaki koszt wymiany sprzegla, bo chyba jak juz sie zabierac do roboty to wszystko naraz, czyli ok 1200 slyszalem?
mlodyy Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam synchronizatory sie mogly skaczyc sprawdz stan oleju w skrzyni jak by sprzeglo padlo to bys mial zgrzyty przy wbijaniu biegu
Allcon Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Miałem podobny problem w poprzednim a4. Wymieniłem sprzęgło i to nic nie pomogło. Kasa poszła się kochać a problem pozostał choć może jedynie rzadziej to się zdarzało. Definitywnie pomogła dopiero wymiana... samochodu :>
GRazny Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Witam synchronizatory sie mogly skaczyc sprawdz stan oleju w skrzyni jak by sprzeglo padlo to bys mial zgrzyty przy wbijaniu biegu zgrzytów nigdy tylko porządny opór gumy
Tyczkarz Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 najbardziej mi to wyglada na synchronizatory jednak...zeby je wymienic pewnie skrzynie trzeba rozbierac, ktos wie ile taka zabawa kosztuje
rookie Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Synchronizatory, też tak myślę Miałem tak w kilku autach bez względu na markę. Lepiej sprzedaj auto, wymiana będzie kosztowna i możesz mieć dalej kłopoty z tą skrzynią. Ktoś bardzo gwałtownie zmieniał biegi od jedynki na wysokich obrotach, ponieważ po tym niszczą się synchronizatory. Pozdrawiam
Pawlo 2004 Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Lepiej sprzedaj auto co to za rozwiązanie? a za chwile ten co kupi to auto zaloguje się na forum i zapoda taki sam temat i tez mu napiszesz "lepiej sprzedaj auto"?? i tak w kółko
rookie Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Zrobi jak chce, ja bym opchnął i tyle. Z doświadczenia wiem, że jakiekolwiek naprawy w skrzyni to kosztowna robota. A to nie jest Audi 80 model B3, żeby to lapidarnie ując. Samo wyjęcie skrzyni 200-300zł Poza tym, tak naprawdę skrzynie trzeba wyjąc i zajrzeć do środka i musi to zrobić ktoś kto się zna i naprawia skrzynie. Pozdro
przema Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Kolego Tyczkarz aż zaroiło się od FACHOWYCH porad.Ja mam AWX-a z sporym przebiegiem,miałem problemy z wrzucaniem 1-ki,haczyła czasami 2-ka.Wymieniłem sprzęgło w własnym zakresie,a koszt sprzęgła to około 800pln.Pozdrawiam
dudi75 Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Tez mam ten sam problem 1 i wsteczny bardzo ciezko wchodzi . Chyba to jakis wada tych skrzyni w tych AWX . Jak ktos znajdzie zloty srodek na ta usterke to bede wdzieczny . Ja u siebie wymieniłem sprzęgło i jest git Nie kazdemu pomoze wymiana sprzegla , moim zdaniem jakby wina byla w sprzegle to chyba wszystkie biegi by ciezko wchodzily
Tyczkarz Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Opublikowano 8 Lutego 2009 Wymiana na nowy samoch. to zly pomysl. Kto da gwarancje ze nie trzeba bedzie robic cos innego. Lepiej zaoszczedzic 1500 i moze wystarczy na regeneracje skrzyni lub zakup powypadkowej. Podjade do wujka ktory ma warsztat,nie zedze ze mnie. 135000 ma skrzynia a wlosi nie dbaja zbytnio o samochody.... Faktycznie jak juz wyciagac skrzynie to trzeba wszystko wymienic poco placic 2 razy i czas marnowac....
vanx Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 witam ja mam ten sam problem, jedynka i wsteczny wchodzą na siłę. obawiam się, że długo tak się nie da. te sychronizatowy to takie "wodziki" do cięgien od drążka zmiany biegów do skrzyni? może wystarczy to wymienić? tylko jak to się prawidłowo nazywa? pozdrawiam
boseron Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 widze ze problem dotyczy AWX ciekawe czy w AVF jest to podobnie rozwiązane
barrnaba Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Ja mam podobny problem w ACK. Czasami nie wchodzi jedynka - ale tylko na postoju - mimo wysprzęglenia i kilku prób. Ostatnio troche rzadziej się to zdarza (wymieniłem ole w skrzyni - nie wiem czy może mieć to jakiś związek), ale zdecydowanie częściej się zdarzało na zimnym silniku, jak auto trochę się rozgrzało to było trochę lepiej.
Daimos Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Tez mam ten sam problem 1 i wsteczny bardzo ciezko wchodzi . Chyba to jakis wada tych skrzyni w tych AWX . Jak ktos znajdzie zloty srodek na ta usterke to bede wdzieczny . Ja u siebie wymieniłem sprzęgło i jest git Nie kazdemu pomoze wymiana sprzegla , moim zdaniem jakby wina byla w sprzegle to chyba wszystkie biegi by ciezko wchodzily Właśnie przy uszkodzonym sprzęgle będzie problem z wrzuceniem 1 i wstecznego na postoju. Podczas jazdy reszta biegów będzie działać idealnie ponieważ jadąc nie ma aż tak dużych różnic prędkości obrotowych pomiędzy wałkami. Natomiast jeżeli jedynka nie chce wejść przy minimalnie toczącym się samochodzie to stawiam na synchronizator.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się