danieloo07 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Witam. Ostatnio miałem problem z doładowaniem wyskoczył mi kod P0234. Gdzieś sie dowiedziałem ze prawdopodobnie mam zawieszona geometrie. Wczoraj jak trochę chciałem "przepalić" auto nagle zeszło do 2tyś. obrotów i zmuliło go zaczął trzepać nie miał siły jechać na żadnym biegu dopiero jak przez chwile sie go piłowało na 1 to ustąpiło ale zaraz znowu sie tak działo. Dziś rano chciałem odpalić auto . odpaliłem nie wiem czy pochodził 2s. nagle zaczał trzepac i zgas do tego zadymił z tłumika i tyle. i tak teraz za każdym odpaleniem auta. I moje pytanie teraz. Czy jest to mozliwe ze przez zawieszona geometrie czy zepsute turbo auto nie odpali ???
misiek95 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 16 minut temu, danieloo07 napisał: Witam. Ostatnio miałem problem z doładowaniem wyskoczył mi kod P0234. Gdzieś sie dowiedziałem ze prawdopodobnie mam zawieszona geometrie. Wczoraj jak trochę chciałem "przepalić" auto nagle zeszło do 2tyś. obrotów i zmuliło go zaczął trzepać nie miał siły jechać na żadnym biegu dopiero jak przez chwile sie go piłowało na 1 to ustąpiło ale zaraz znowu sie tak działo. Dziś rano chciałem odpalić auto . odpaliłem nie wiem czy pochodził 2s. nagle zaczał trzepac i zgas do tego zadymił z tłumika i tyle. i tak teraz za każdym odpaleniem auta. I moje pytanie teraz. Czy jest to mozliwe ze przez zawieszona geometrie czy zepsute turbo auto nie odpali ??? Bezpośrednio nie. Pośrednio mogła się turbina rozpaść i narobić bałaganu
danieloo07 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2018 14 minut temu, misiek95 napisał: Bezpośrednio nie. Pośrednio mogła się turbina rozpaść i narobić bałaganu czyli nie wiadomo w czym moze byc problem ?
kamil-vag Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Rozgrzany miałeś motor ? Takie pałowanie robi się na rozgrzanym motorze dopiero... Inaczej można zatrzeć turbo, panewki wału itd... najlepiej ściągnij rurę z przodu turbo i zobacz czy wirnik cały... I spróbuj go obrócić...
danieloo07 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2018 Motor mialem rozgrzany. Teraz nie mam dojscia do tej turbiny nie mam gdzie tego rozebrac. A czy jest taka mozliwosc ze mogl przeskoczyc rozrzad i tak sie dzieje ?
ecobuda Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Raczej nie. Problem leży chyba gdzieś w turbinie. Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
danieloo07 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 A jest to mozliwe ze przez przyplywke on teraz na chwile odpali i gasnie? I jeszcze czy moze byc ona winna temu ze przeladowywalo mi turbo ?
kamil-vag Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Nie. Jedyne co z takich rzeczy to zacięta przepustnica w pozycji zamkniętej... błędów żadnych nie pokazuje ? Zrób z tego odpalenia logi statyczne grup 004 - zobaczysz ustawienie rorządu... Razem: 13+18+23 - zobaczysz korekcje... 003 - sprawdzisz co pokazuje MAF Najpierw włącz VAGa ustaw sobie te grupy, daj log i dopiero odpal auto...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się