gonzalez09 Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Opublikowano 25 Marca 2018 (edytowane) . Edytowane 15 Lipca 2018 przez gonzalez09
gonzalez09 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2018 ponownie telepanie teraz juz mi rece opadaja teraz telepie tylko przy mocniejszym wcisnieciu pedalu gazu (przyspieszaniu), nie wiem o co kaman jak przeguby wymienione, sprawdzil mi kol logi mowil ze wszystko ok tylko 1 pompowtrysk troszke podlewa, a jakis mechanik mowil ze to moze byc dwumas, moge jakos spr dwumase ?? bo nie chcial bym tak na pale wymieniac co popadnie
kubabkb Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 gonzalez jak rozwiazesz problem daj znac
gonzalez09 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2018 kubabkb niestety bujam sie dalej z problemem, i za cholere dojsc nie mogę o co kaman, znajomy mowil zeby spr gumy na amultyzatorach ale keipsko to widzę, a Ty wpadles na cos ?? W dniu 28.04.2018 o 06:59, kubabkb napisał: gonzalez jak rozwiazesz problem daj znac kubabkb niestety bujam sie dalej z problemem, i za cholere dojsc nie mogę o co kaman, znajomy mowil zeby spr gumy na amultyzatorach ale keipsko to widzę, a Ty wpadles na cos ??
kubabkb Opublikowano 13 Lipca 2018 Opublikowano 13 Lipca 2018 do tej pory nie rozwiazalem problemu ;/ jesli znajde pprzyczyne tyge telepania odrazu napisze
giemar Opublikowano 30 Lipca 2018 Opublikowano 30 Lipca 2018 Koledzy myślę że to dwumasa! A jak jedziesz ze stałą prędkością i popuścisz lub dołożysz gazu nie masz szarpnięcia czasem??
kubabkb Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 ja tak mam , bardziej odczuwalne na niskich biegach
piotrsob1 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) W dniu 23.03.2018 o 21:57, auxen88 napisał: U mnie zaczęło telepać ale od 90 w górę i też cała buda drży. Przy przyspieszaniu wszystko ok. Przeguby wew. wymienione 4 miesiące temu Opony nowe Nokian W zeszłym roku kupiłem A2-kę na rocznych Dunlopach, bieżnik ponad 7mm ( opony oczywiście made in germany .) I po wielu próbach wyważenia i innych testach wyszło na to że to one mają leciutkie bucle i powodują drżenie powyżej 100/h .... Też w zeszłym roku wywaliłem na śmietnik Nokiany V (XL- wzmacniane ) , które miałem na A4-ce, przebieg ok. 20 kkm , bieznik 6 mm i wszystkie w zeszłym sezonie dostały bucli jak na załączonych obrazkach : Ktoś powie że stare były ( fakt DOT widać na ostatnim zdjęciu ) ale jako nowe założyłem je na auto w 2013 roku ... A jako ciekawostkę dodam że w garażu jeszcze leżały 3 szt. poprzednich Nokianów H z 2007 roku , które przelatały na mojej niebieskiej strzale ok 60 kkm (zstało po 4 mm bieżnika ) i z braku laku na szybko przed wyjazdem wpadły na auto w miejsce tych najgorszych V-ek. I nic im nie dolegało , auto trzymało się tak samo dobrze drogi i do końca sezonu dotrwały bez zastrzeżeń na aucie. Pomimo zakupu nowego kompletu najlepsze dwie z nich zostały jeszcze w garażu jako awaryjne w razie czego.... Obawiam się że Nokian może podzielić losy Nokii , jeżeli tak dalej będą podchodzić do jakości. A patrząc wyżej to nie tylko Nokian, wszyscy praktycznie powoli schodzą na psy z jakością i trwałością ..... Edytowane 5 Sierpnia 2018 przez piotrsob1
gonzalez09 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2018 W dniu 30.07.2018 o 17:21, giemar napisał: Koledzy myślę że to dwumasa! A jak jedziesz ze stałą prędkością i popuścisz lub dołożysz gazu nie masz szarpnięcia czasem?? Kolego jak puszczę gaz też są odczuwalne drgania Ale najbardziej przy gwałtownym dodawaniu gazu, chyba że te przeguby się posypały co zmieniłem, dzisiaj jadę spr czy Piasta nie ma bicia
piotrsob1 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Godzinę temu, gonzalez09 napisał: Kolego jak puszczę gaz też są odczuwalne drgania Ale najbardziej przy gwałtownym dodawaniu gazu, chyba że te przeguby się posypały co zmieniłem, dzisiaj jadę spr czy Piasta nie ma bicia No takie objawy najbardziej pasują do przegubów wewnętrznych ...
gonzalez09 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2018 28 minut temu, piotrsob1 napisał: No takie objawy najbardziej pasują do przegubów wewnętrznych ... Ale jest to możliwe żeby w ciągu 3 -5 miesięcy się posypały? One mają mieć delikatny luz , czy nie powinny mieć nic luzu,
kamil-vag Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Nowe mają ledwo wyczuwalny, pytanie jakiej firmy założyłeś te przeguby ?
gonzalez09 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2018 (edytowane) 10 godzin temu, kamil-vag napisał: Nowe mają ledwo wyczuwalny, pytanie jakiej firmy założyłeś te przeguby ? Nie wiem skąd chyba skf wszedłem pod auto i moje nie mają ledwo wyczuwalnych luzow tylko wyczuwalne w miarę, może nie tak jak wcześniej przed wymianą Ale czuć luz, dzisiaj byłem u jakiegoś magika i powiedział że to na 90% dwumasa, już kur ręce opadaja Edytowane 7 Sierpnia 2018 przez gonzalez09
gonzalez09 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Jeszcze dodam że te wibracje są delikatne i na wcisnietym pedale sprzęgła, q najbardziej się nasilają powyżej 2000 Tyś obrotów do ok 2600 2700, nie chciałbym wladowac 2500 tysiąc za dwumas jeśli nie jestem pewny że to na pewno to, a tak wg miało by coś wspólnego z chamulcami ? Założyłem 2 komplet nowych tarcz teraz ate I po jakis 2 Tyś telepie przy chamowaniu
Pawel125R Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Jeśli tarcze wibruja po tak krótkim czasie to może rzeczywiście wina leży po stronie piast lub łożysk kół (?)
gonzalez09 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2018 W dniu 13.08.2018 o 21:43, Pawel125R napisał: Jeśli tarcze wibruja po tak krótkim czasie to może rzeczywiście wina leży po stronie piast lub łożysk kół (?) Najgorsze jest to że żaden znachor tego nie spr, ja też jestem laikiem w temacie, A sprawdzę to jakoś na szybko ? Bo dzisiaj mam wyjazd
Pawel125R Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Hmmm pewnie trzebaby zablokować kierownicę, zdjąć koło, tracze żeby piasta była dostępna. Przyłożyć czujnik zegarowy na sztywnym stelażu/mocowaniu lub w ostateczności inny przyrząd podobnego typu do powierzchni piasty. Kręcąc półoś zobaczyć czy na całym okręgu piasty odczyt jest równy
gonzalez09 Opublikowano 20 Listopada 2018 Autor Opublikowano 20 Listopada 2018 Panowie dwumasa nowa sachsa, telepanie dalej jest teraz doszło albo dopiero zczailem że na zakrętach czy w jedną czy w druga stronę jak przycisne to dosyć telepie, wydzierac całe półosie do spr ?? Jak jadę ze stała prędkością te drgania także występują tylko że słabiej,
piotrsob1 Opublikowano 21 Listopada 2018 Opublikowano 21 Listopada 2018 W dniu 7.08.2018 o 21:43, gonzalez09 napisał: Nie wiem skąd chyba skf wszedłem pod auto i moje nie mają ledwo wyczuwalnych luzow tylko wyczuwalne w miarę, może nie tak jak wcześniej przed wymianą Ale czuć luz, dzisiaj byłem u jakiegoś magika i powiedział że to na 90% dwumasa, już kur ręce opadaja No kur.. faktycznie ręce opadają, jak mechanik mając auto w ręku kur.. zgaduje ... Niech Ci teraz zwróci za dwumasę i robotę, przecież fachowiec jest i jakąś odpowiedzialność za swoje słowa ponosić powinien Luzy na przegubach mogą być takie , żeby ich nie było można wyczuć ... To że wymieniałeś przegub trzy miechy temu i to na SKF-a o niczym nie świadczy, dzisiaj rynek jest zalany wszelkiej maści podróbami których jakość woła o pomstę do nieba Do sprawdzenia przegubów nie trzeba wcale demontować półosi, wystarczy kanał i dwie sprawne ręce...
gonzalez09 Opublikowano 21 Listopada 2018 Autor Opublikowano 21 Listopada 2018 2 godziny temu, piotrsob1 napisał: No kur.. faktycznie ręce opadają, jak mechanik mając auto w ręku kur.. zgaduje ... Niech Ci teraz zwróci za dwumasę i robotę, przecież fachowiec jest i jakąś odpowiedzialność za swoje słowa ponosić powinien Luzy na przegubach mogą być takie , żeby ich nie było można wyczuć ... To że wymieniałeś przegub trzy miechy temu i to na SKF-a o niczym nie świadczy, dzisiaj rynek jest zalany wszelkiej maści podróbami których jakość woła o pomstę do nieba Do sprawdzenia przegubów nie trzeba wcale demontować półosi, wystarczy kanał i dwie sprawne ręce... Powiedział że dwumas był zmęczony ale jeszcze by chwile pochodził , to mowisz że raczej mało prawdopodobne żeby polos miała jakiś bicie ?raczej wydzierac przeguby, dzięki za jaka kolwiek radę,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się