Eiten Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 (edytowane) Mam taki problem i brak pomyslów na jego rozwiązanie. Ogrzewanie dmucha zimnym powietrzem na niskich obrotach, dopiero przy obrotach po 1800 zaczyna grzeać. Powyże 2k jest juz bardzo ciepe. Co już zrobiłem: - Wymina chłodnich (troche ciekła) - Wymiana pompy wody - Sprawdzanie nagrzewnicy. Jest drożna płyn przypływa nawet przy bardzo małym ciśnieniu. Profilaktycznie, odkamieniłem, wyczyściłem różnymi preparatam. - Nabicie klimatyzacji. -Nowy płyn Nie wiem jak się ma do tego termostat, jeśli samochód nie jest nagrzany to powinien działać na małym obiegu (może się myle?) więc bez względu na prace termostatu. Tak czy tak wskaźnk temperatury równo na 90stopni zakłądam że jest sprawny. Jeśli macie jakieś doświadczenia, pomysły będe wdzięczny. Edytowane 4 Stycznia 2018 przez Eiten
frezergt Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 musisz dobrze odpowietrzyć układ chlodzenia, przerabiałem ten temat niedawno jak montowałem webasto
Eiten Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2018 W jaki sposób odpowietrzyć ten układ? Możesz coś doradzić. Ja tylko grzałem samochód na wysokich obrotach 2,5k przez 10minut. Dolegałem płynu i na tym koniec, może powinienem zrozrobić coś jeszcze?
Bartekg94 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 kolego mialem tak w swoim 4.2 nie dawno, też niby odpowietrzony układ a ogrzewanie znikało na wolnych. Mi się udało zrobić to w ten sposób że nagrzewałem auto i odkręcalem korek od zbiorniczka i tak kilka razy plus mala traska ok 50 km. I od tamtej pory przeszło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się