Mavver Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Witam, Które 2.0 tdi w A4 B7 do 2007 roku włącznie uchodzi za najmniej wadliwe? Myślę o zakupie takiego auta z manualną skrzynią. Które wybrać? Z tego co wiem pękają głowice - czy we wszystkich? Czy 2.0 tdi 170km będzie lepsze niż wersja 140 pod względem kosztów eksploatacji? Dziękuję za wszelkie opinie i pomoc.
Axel1 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 http://magazynauto.interia.pl/najnowsze-numery/news-motor-nr-1-2018,nId,2484029 Przewodnik po silnikach 2.0 TDI- niezbędne informacje dla osób, które przymierzają się do zakupu samochoduz Grupy Volkswagena z lat 2004-2010
TomekTdi Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 W dniu 7.01.2018 o 21:02, Axel1 napisał: http://magazynauto.interia.pl/najnowsze-numery/news-motor-nr-1-2018,nId,2484029 Przewodnik po silnikach 2.0 TDI- niezbędne informacje dla osób, które przymierzają się do zakupu samochoduz Grupy Volkswagena z lat 2004-2010 Gazeta motor ostatnio spadła na ostatnie psy. Zawarte tam informację wyglądają jak komiks same ilustracje. Więcej informacji niż w tej gazecie uzyskasz na pierwszym lepszym forum.
hager84 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Kupisz zadbany egzemplarz to ci posłuży ja na moje 16v bre nie mam co narzekać zakupione z przebiegiem 120k w 2010 r obecnie 220k chodze jak kolo jajka na dobre części oleje filtry itp. kasy nie zaluje pompa oleju zrobiona jedynie co mi egr padł. Ale liczęsie z tym ze przede mna jeszcze typowe bolaczki tej jednostki typu pompki sprzeglo zawieszenie ... Auto z grugnia 2005 bez dfp i pompa na kolach zebatych w trasie mnie nie zawiodło
Banan1978 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 W 16v słabsze głowice, więc albo dobrze trafisz, albo kup 8v i ze 140 robisz sobie bez problemu na 170 KM
Wihajster Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 3 minuty temu, Banan1978 napisał: W 16v słabsze głowice, więc albo dobrze trafisz, albo kup 8v i ze 140 robisz sobie bez problemu na 170 KM ni e ma juz slabszych głowic.Była akcja serwisowa i wymieniali.
Banan1978 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 2 minuty temu, Wihajster napisał: ni e ma juz slabszych głowic.Była akcja serwisowa i wymieniali. Aha, więc nie ma problemu W dniu 7.01.2018 o 20:54, Mavver napisał: Witam, Które 2.0 tdi w A4 B7 do 2007 roku włącznie uchodzi za najmniej wadliwe? Myślę o zakupie takiego auta z manualną skrzynią. Które wybrać? Z tego co wiem pękają głowice - czy we wszystkich? Czy 2.0 tdi 170km będzie lepsze niż wersja 140 pod względem kosztów eksploatacji? Dziękuję za wszelkie opinie i pomoc. A koszty eksploatacji wydaje mi się, że podobne i wszystko zależy od tego jak będziesz o niego dbał Ja mam 140 KM BPW i tylko pompę oleju wymieniałem plus dobry olej i filtry, reszta na razie bezproblemowo. A jeśli chodzi o wybór pomiędzy 8v a 16v? Hmm... 16v jak dla mnie lepiej wygląda z tyłu, bo jak się nie mylę wszystkie mają dwa kominy, ale to moje zdanie
Wihajster Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 30 minut temu, Banan1978 napisał: A jeśli chodzi o wybór pomiędzy 8v a 16v? Hmm... 16v jak dla mnie lepiej wygląda z tyłu, bo jak się nie mylę wszystkie mają dwa kominy, ale to moje zdanie 2 maja tylko wersje z Q
...radek... Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 2 maja tylko wersje z QU siebie nie mam Q i mam dwa kominy. [emoji6]Wysłane z galaxy s7
moniuh Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 2 godziny temu, Wihajster napisał: nni e ma juz slabszych głowic.Była akcja serwisowa i wymieniali. właśnie, że są sam miałem taki problem ze swoim BRD. Głowice maja literowe zakończenia w kodzie producenta A B C (A "najsłabsze" pękną prędzej, czy później.. B wymieniali na gwarancji, C podobno teraz dostępne i nie pękają). W ASO można sprawdzić, czy była robiona głowica, albo zdjąć kolektor dolotowy i sprawdzić jaką ma literkę bo chyba tak łatwo nie sprawdzi się. W sumie lepszy 140 konny, bo na pompkach boscha - większe możliwości tuningu i mniej podatne na uszkodzenie kiepskim paliwem. warto też poszukać auta bez DPF fabrycznie, mniejsze problemy w przyszłości..
Wihajster Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 1 godzinę temu, ...radek... napisał: U siebie nie mam Q i mam dwa kominy. Wysłane z galaxy s7 ktoś zrobił swap Godzinę temu, moniuh napisał: właśnie, że są sam miałem taki problem ze swoim BRD miałem na myśli 140 konne wersje
DanielMod Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 BPW 8 zaworowa głowica , konstrukcja praktycznie jak starsze 1.9 TDI , jedynie ekologia się zmieniła , DPF + EGR elektroniczny ( polecam usunąć ) , tak samo elektroniczna jest klapa gasząca . Problem z pompą oleju , ale bardzo tanio do ogarnięcia . Bardzo podatny na mody ,seryjne pompowtryski najbardziej wydajne z wszystkich TDI w B7 ( u mnie w BPW zrobiłem 230km/505Nm ) Czasem lubi wycierać się wałek rozrządu . Po za tym bardzo dobry silnik . Są wersje Made in Poland i Made in Germany , sam nie wiem ale spotkałem się z opiniami że Poland są gorsze jakościowo , ja mam Germany :-)
Misiek992 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 2 godziny temu, moniuh napisał: właśnie, że są sam miałem taki problem ze swoim BRD. Głowice maja literowe zakończenia w kodzie producenta A B C (A "najsłabsze" pękną prędzej, czy później.. B wymieniali na gwarancji, C podobno teraz dostępne i nie pękają). W ASO można sprawdzić, czy była robiona głowica, albo zdjąć kolektor dolotowy i sprawdzić jaką ma literkę bo chyba tak łatwo nie sprawdzi się. W sumie lepszy 140 konny, bo na pompkach boscha - większe możliwości tuningu i mniej podatne na uszkodzenie kiepskim paliwem. warto też poszukać auta bez DPF fabrycznie, mniejsze problemy w przyszłości.. Kolego mam problem z głowica albo uszczelka gdzie znajduje się kod na głowicy.
moniuh Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 10 godzin temu, Misiek992 napisał: Kolego mam problem z głowica albo uszczelka gdzie znajduje się kod na głowicy. Odpowiedziałem w drugim wątku na Twoje pytanie.. co się dzieje, ze podejrzewasz uszczelkę/ głowicę? (może być na priv, żeby nie śmiecić)
TomekTdi Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Wszystkie A4 B7 z silnikiem BRD 125 KW (170Km) miały wydech na dwie strony niezależnie czy były to wersje FWD czy Quattro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się