hmotnost Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Witam, Posiadam Audi a4 b8 136km rocznik 2010. Przebieg 220 k kilometrów. Samochód mam od czerwca zeszłego roku czyli raptem pół roku, po małych usterkach (łożysko, czyjnik ABS) wszystko było ok do teraz a wiec.. Panowie od dłuższego czasu miałem dziwne drgania samochodu, dzieje się to tylko na niskich obrotach, na biegu jałowym albo jak stanę na światłach i obroty spadną, nie zawsze ale raz na pare dni. przed swietami objawy się nasiliły wraz z telepnięcie samochodu pojawił się skok obrotów tak jakby miał gasnąć (raz w sumie zgasł). Nie zastanawiając się długo pojechałem do mechanik na podpięcie kompa i diagnozę. Komputer nie pokazał żadnych błędów wszystko było "według niego" w porządku. Mechanik przeglądał na komputerze wszystko po kolei i zauważył że jest skok ciśnienia paliwa i dlatego tak się dzieje. Gdy ścisnę przewód paliwowy zwrotny z listwy dzieje się tak samo, jakby się dusił (regulator siadł i go zalewa?) Zapytany o diagnozę gdzie szukać problemu filtr, wtryski, pompa, zawór ciśnienia rozłożył rece i powiedział że nie ma pojęcia. a więc wróciłem do domu bez zdiagnozowania problemu i bez 30 funtów w portfelu. Pierwsze co to wymieniłem filtr paliwa niestety bez rezultatów. Następnie wykręciłem regulator wysokiego ciśnienia sprawdzić czy nie ma opiłków (może pompa się zaciera) nic takiego, filterek czyściutki. Dodam że mieszkam w UK i nie ma tu możliwość wyboru polskich mechaników jak by mi się podobało (anglikowi nie dam wsadzić rąk w mój samochód ) Ukierunkujecie mnie chociaż trochę gdzie mógłbym szukać problemu? Pozdrawiam
rafik84 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Skąd jesteś z UK jeśli z okolic Manchesteru to mam kolegę dobrego mechanika pozdrawiam Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Marcin_G Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Ja miałem takie objawy przy poduszkach silnika i skrzyniWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
hmotnost Opublikowano 9 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2018 18 godzin temu, rafik84 napisał: Skąd jesteś z UK jeśli z okolic Manchesteru to mam kolegę dobrego mechanika pozdrawiam Niestety jestem z okolic Northampton :/ 18 godzin temu, Marcin_G napisał: Ja miałem takie objawy przy poduszkach silnika i skrzyni Poduszki? Miałeś skoki ciśnienia paliwa przez walniete poduszki?
hmotnost Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Opublikowano 28 Lutego 2018 Witam ponownie, Dalej zmagam się z tym problemem ale.. Wziąłem się z drugiej strony za ten problem a mianowicie za przepustnice. Podpowiedzcie mi, otóż odpiąłem tą wtyczke i nic się nie dzieje, wygląda jakby ten element nie działał, to jest tylko czujnik czy jakiś regulator na tych kablach. Wg. mnie po odpięciu kabli powinno coś się zmienić, cokolwiek, powinien zgasnąć zminić obroty cokolwiek a tutaj nic...
Marina_Yacht Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) Ed Edytowane 28 Lutego 2018 przez Marina_Yacht
Adrian Adamczyk Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 W dniu 8.01.2018 o 14:50, hmotnost napisał: Witam, Posiadam Audi a4 b8 136km rocznik 2010. Przebieg 220 k kilometrów. Samochód mam od czerwca zeszłego roku czyli raptem pół roku, po małych usterkach (łożysko, czyjnik ABS) wszystko było ok do teraz a wiec.. Panowie od dłuższego czasu miałem dziwne drgania samochodu, dzieje się to tylko na niskich obrotach, na biegu jałowym albo jak stanę na światłach i obroty spadną, nie zawsze ale raz na pare dni. przed swietami objawy się nasiliły wraz z telepnięcie samochodu pojawił się skok obrotów tak jakby miał gasnąć (raz w sumie zgasł). Nie zastanawiając się długo pojechałem do mechanik na podpięcie kompa i diagnozę. Komputer nie pokazał żadnych błędów wszystko było "według niego" w porządku. Mechanik przeglądał na komputerze wszystko po kolei i zauważył że jest skok ciśnienia paliwa i dlatego tak się dzieje. Gdy ścisnę przewód paliwowy zwrotny z listwy dzieje się tak samo, jakby się dusił (regulator siadł i go zalewa?) Zapytany o diagnozę gdzie szukać problemu filtr, wtryski, pompa, zawór ciśnienia rozłożył rece i powiedział że nie ma pojęcia. a więc wróciłem do domu bez zdiagnozowania problemu i bez 30 funtów w portfelu. Pierwsze co to wymieniłem filtr paliwa niestety bez rezultatów. Następnie wykręciłem regulator wysokiego ciśnienia sprawdzić czy nie ma opiłków (może pompa się zaciera) nic takiego, filterek czyściutki. Dodam że mieszkam w UK i nie ma tu możliwość wyboru polskich mechaników jak by mi się podobało (anglikowi nie dam wsadzić rąk w mój samochód ) Ukierunkujecie mnie chociaż trochę gdzie mógłbym szukać problemu? Pozdrawiam Cześć i jak rozwiązałeś problem?
arek252525 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 W dniu 28.02.2018 o 10:19, hmotnost napisał: Witam ponownie, Dalej zmagam się z tym problemem ale.. Wziąłem się z drugiej strony za ten problem a mianowicie za przepustnice. Podpowiedzcie mi, otóż odpiąłem tą wtyczke i nic się nie dzieje, wygląda jakby ten element nie działał, to jest tylko czujnik czy jakiś regulator na tych kablach. Wg. mnie po odpięciu kabli powinno coś się zmienić, cokolwiek, powinien zgasnąć zminić obroty cokolwiek a tutaj nic... przepustnica ma klapę gaszącą dział wtedy jak gasisz samochód, podczas pracy silnika nie wpływa na prace.
arek252525 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 (edytowane) 6 godzin temu, Adrian Adamczyk napisał: Cześć i jak rozwiązałeś problem? Edytowane 15 Sierpnia 2018 przez arek252525
arek252525 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 W dniu 8.01.2018 o 13:50, hmotnost napisał: Witam, Posiadam Audi a4 b8 136km rocznik 2010. Przebieg 220 k kilometrów. Samochód mam od czerwca zeszłego roku czyli raptem pół roku, po małych usterkach (łożysko, czyjnik ABS) wszystko było ok do teraz a wiec.. Panowie od dłuższego czasu miałem dziwne drgania samochodu, dzieje się to tylko na niskich obrotach, na biegu jałowym albo jak stanę na światłach i obroty spadną, nie zawsze ale raz na pare dni. przed swietami objawy się nasiliły wraz z telepnięcie samochodu pojawił się skok obrotów tak jakby miał gasnąć (raz w sumie zgasł). Nie zastanawiając się długo pojechałem do mechanik na podpięcie kompa i diagnozę. Komputer nie pokazał żadnych błędów wszystko było "według niego" w porządku. Mechanik przeglądał na komputerze wszystko po kolei i zauważył że jest skok ciśnienia paliwa i dlatego tak się dzieje. Gdy ścisnę przewód paliwowy zwrotny z listwy dzieje się tak samo, jakby się dusił (regulator siadł i go zalewa?) Zapytany o diagnozę gdzie szukać problemu filtr, wtryski, pompa, zawór ciśnienia rozłożył rece i powiedział że nie ma pojęcia. a więc wróciłem do domu bez zdiagnozowania problemu i bez 30 funtów w portfelu. Pierwsze co to wymieniłem filtr paliwa niestety bez rezultatów. Następnie wykręciłem regulator wysokiego ciśnienia sprawdzić czy nie ma opiłków (może pompa się zaciera) nic takiego, filterek czyściutki. Dodam że mieszkam w UK i nie ma tu możliwość wyboru polskich mechaników jak by mi się podobało (anglikowi nie dam wsadzić rąk w mój samochód ) Ukierunkujecie mnie chociaż trochę gdzie mógłbym szukać problemu? Pozdrawiam spróbuj pierw zawór na listwie wtryskowej ten od strony szyby, na nim masz w środku siteczko na czubku sprawdź czy nie masz opiłków jak jest czysty to prawdopodobnie ten zawór do wymiany. Tak na 70%.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się