wojjas241 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 witam. mam problem ze swoim a4 b6 1.9 AWX . Jednym problemem wydaje mi się większe spalanie według komputera, oraz słabe przyspieszenie, do 150 km/h slabo idzie i więcej już nie pojedzie, dlatego wrzucam logi statyczne i dynamiczne ,i proszę aby ktoś rzucił okiem i doradził:) statyczne: Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_jtGPSc.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_pob3C.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_5QfHr0h.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_5jc42dc.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_XEP775X.html dynamiczne: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_nV6f5.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_3PRA4t.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_HkXB6p.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_7Ush95.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_6Zy4z.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_cpcqmX.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_m4ieCuB.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_h0nVs.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_Ah2Yo.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_P5df51e.html To wszystkie logi jakie udało mi się zrobić.
Tracer39 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 (edytowane) Kąt synchronizacji do poprawy, reszta wygląda naprawdę dobrze. Edytowane 8 Stycznia 2018 przez Tracer39
wojjas241 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2018 Jedynym problemem silnika jest synchronizacja? To poprawi przyspieszenie? Jak według Ciebie pracuje turbo?
Tracer39 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Tak, jak poprawisz synchro to powinno być dobrze. Doładowanie turbo lekko faluje, ale może to być przez mocno rozjechaną synchronizacje, jak ustawisz synchro to zrób jeszcze raz dynamiczny 011 i osobno 01.
Damjan Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 (edytowane) W grupie 23 BIP-y są na minusie a to oznacza problem w dostarczaniu paliwa. Może to być wina zapchanego filtra paliwa, słabej pompki w baku, niedrożności przewodów lub padającej pompy tandemowej. Ja na początku bym sprawdził ciśnienie paliwa na pompie tandemowej. Edytowane 9 Stycznia 2018 przez Damjan
Tracer39 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Najpierw ustaw synchro a potem zrób jeszcze raz grupę 23, powinno się poprawić dla tego jeszcze o tym nie wspominałem.
wojjas241 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 witam , to znowu ja, zrobiłem synchronizacje na 0 czasami wskakuja na +0.5 do tego wymieniłem olej w silniku+ filtry oleju,paliwa,powietrza i zrobiłem kolejne logi grup których mówiliscie dynamiczne: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_ZxY6Sx.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_jmiSeW6.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_50gM6H.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_XjaQ0S.html statyczne: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_YjuuZ89.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_19Y836n.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_i77u3c.html nic się nie poprawilo, rzućcie okiem
Damjan Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) Dalej masz BIP-y na minusie czyli jest problem w dostarczaniu paliwa. Możesz sprawdzić ciśnienie paliwa na pompie tandem. Przy 4000/min powinno być co najmniej 7,5 bar. Edytowane 14 Stycznia 2018 przez Damjan
kamil-vag Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 (edytowane) Zrzuć pokrywę i zobacz jakie masz oznaczenia na PD. Mogą być nie od tego silnika. Jak będą takie jak trzeba to wtedy zmierzyć ciśnienie na tandemie. Albo zacząć od tego drugiego i jak ciśnienie OK to wtedy zaglądać pod pokrywę Edytowane 16 Stycznia 2018 przez kamil-vag
wojjas241 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2018 Chodził silnik bardzo dobrze w poprzedniej budzie . Bo kupilem silnik z jezdzacego auta z anglika i ladnie pracował i sie zbierał. Ze starego silnika do nowego silnika przełożylem pompe tandemową i komplet kolektorów z turbiną. Uszczelki pod pompkami są nowe założone. Szukam wlasnie kogos kto mi zmierzy ciśnienie paliwa bo nie posiadam takiego zegara. Ewentualnie zakupie zegar sobie. Tylko jaki, taki co mierzy cisninie oleju dobry? Tylko wiadomo zeby mial skale do 11 bar. A druga sprawa . Gdzien podalcza sie zegar zeby zmierzyć cisnienie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się