ekonom Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Witam Proszę o ocenę wtryskiwaczy z poniższych logów. Objawy to kłęby czarnego dymu przy odpalaniu, problemy z rozruchem i drgania podczas jazdy i przyśpieszania. Czy problem może leżeć w podwiniętych pompo wtryskach ? 013 dynamiczne 013 statyczne 023 dynamicznie 023 statycznie Pozdrawiam
greg2505 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 czarny dym- sprawdź czy nie masz gdzieś dziury w dolocie,przy dodaniu mocniej gazu też dymi,szarpanie-wężyki podciśnienia czy całe,możesz odpiąć egr zaślepić wężyk i się przejechać,problemy z rozruchem -możliwe że oringi na pompkach puszczają
Tracer39 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Na pewno wrzuciłeś dobre logi? Jeden jest z lipca i tam korekcja na 3 cylindrze jest wysoka co prawdopodobnie wskazuje na uszczelnienie pompki tak jak pisał @greg2505. Jak możesz to zrób jeszcze raz komplet logów (01, 03, 04, 11, 13, 18, 23) bo Bipy też nie wyglądają za ciekawie.
ekonom Opublikowano 10 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2018 (edytowane) 20 godzin temu, greg2505 napisał: czarny dym- sprawdź czy nie masz gdzieś dziury w dolocie,przy dodaniu mocniej gazu też dymi,szarpanie-wężyki podciśnienia czy całe,możesz odpiąć egr zaślepić wężyk i się przejechać,problemy z rozruchem -możliwe że oringi na pompkach puszczają Witam EGR jest na stałe zaślepiony. Nieszczelności niestwierdzono (obmacałem cały układ) Głowica jakieś 5 tyś km temu miała robione gniazda, ale wtryski zostały te same. 19 godzin temu, Tracer39 napisał: Na pewno wrzuciłeś dobre logi? Jeden jest z lipca i tam korekcja na 3 cylindrze jest wysoka co prawdopodobnie wskazuje na uszczelnienie pompki tak jak pisał @greg2505. Jak możesz to zrób jeszcze raz komplet logów (01, 03, 04, 11, 13, 18, 23) bo Bipy też nie wyglądają za ciekawie. Poniżej świeżutkie logi : 001 - statyczne 003-statyczne 004-statyczne 011-statyczne 013-statyczne 023-statyczne 018-statyczne 001-dynamiczne 003-dynamiczne 004-dynamiczne 011-dynamiczne 013-dynamiczne Edytowane 10 Stycznia 2018 przez ekonom
Tracer39 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 (edytowane) Auto po chipe, turbo strasznie przeładowuje, musisz się tym zająć w pierwszej kolejności bo padnie. Podoginaj kontektorki we wtyczkach pompowtrysków, przy okazji wyreguluj śruby na nich i spróbuj wyczyścić pompki specjalnym środkiem, jak to nie pomoże to wymiana uszczelnień. Zrób jeszcze raz prawidłowo dynamiczny 01. Edytowane 10 Stycznia 2018 przez Tracer39
ekonom Opublikowano 10 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2018 19 minut temu, Tracer39 napisał: Auto po chipe, turbo strasznie przeładowuje, musisz się tym zająć w pierwszej kolejności bo padnie. Podoginaj kontektorki we wtyczkach pompowtrysków, przy okazji wyreguluj śruby na nich i spróbuj wyczyścić pompki specjalnym środkiem, jak to nie pomoże to wymiana uszczelnień. Zrób jeszcze raz prawidłowo dynamiczny 01. Jeżeli jest po chipie to da się w prosty sposób przywrócić fabryczny program ? To przeładowanie wynika z niewłaściwego chipa ?
Tracer39 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Musisz podjechać do jakiegoś zakładu gdzie wgrają Ci seryjną mapę, sam tego nie zrobisz. Przeładowanie nie jest przyczyną chipa, przyczyn może być wiele np. zapieczona geometria, musisz wszystko posprawdzać.
ekonom Opublikowano 17 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2018 Witam Turbina po czyszczeniu i wymianie zaworu N75, auto dalej dymi. Spalanie spadło. Proszę o ocenę. To co zwróciło moją uwagę to, że na postoju w grupie 11 odczyt bloku pomiarowego zawyżony o 100 mbar względem zadanego ciśnienia. Czy może to być objaw wadliwego czujnika mierzącego ciśnienie doładowania? Stan przepływomierza jak wcześniej czyli zawyżony (EGR zaślepiony) http://vaglogi.pl/log-011_BzEDL4.html - dynamiczne http://vaglogi.pl/log-008_3FbxCn.html http://vaglogi.pl/log-023_weA4r96.html http://vaglogi.pl/log-005_7y70P.html http://vaglogi.pl/log-004_k514V.html - statyczne i dynamiczne Pozdrawiam Paweł
kamil-vag Opublikowano 17 Czerwca 2018 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Dalej Ci przeładowuje, wysokie wysterowanie N75 na zbicie ciśnienia... sam czyściłeś ? dobrze każdy zakamarek i kierowniczkę doczyściłeś ? może by trzeba wydłużyć śrubę na gruszce...
ekonom Opublikowano 17 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2018 Oddałem do czyszczenia, a to nie jest tak, że ciśnienie wysterowania jest wyższe z powodu wgrania chipa ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się