Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mój problem polega na tym że auto szarpie przy mocniejszym wciśnięciu gazu i jest to pojedyńcze szarpinięcie co jakiś czas, tak jakby cewka padała bardzo podobne objawy lub jakby nie dostawał paliwa chwilowo (lpg), z tym że na PB zero problemu. 
I tu moje pytanie jak diagnozować, czy od strony układu zapłonowego czy w instalacji szukać przyczyny.

Opublikowano (edytowane)

Podłaczyć kompa, sprawdź stan świec.

Edytowane przez Makale
Opublikowano

Na kompie jedynie czasem jest błąd kata, który sam znika i się zapala 

Opublikowano

Cewka albo świeca, świece to podstawa więc wymiana nie zaszkodzi, jak nie to diagnoza na którym cylindrze.

 

Wczesniej możesz rozebrac, spryskać kontaktem połaczenia kostek do cewek, połączenia ze świecami oraz masy, czasami pomaga.

Ewentualnie znajdz kogos i podmień na próbe cewki.

Opublikowano

Takie pojedyńcze szarpnięcia też miałem ostatnio, problemem u mnie było zwiększone ciśnienie na parowniku.

Opublikowano
5 godzin temu, romandzi napisał:

Takie pojedyńcze szarpnięcia też miałem ostatnio, problemem u mnie było zwiększone ciśnienie na parowniku.

O ile miałeś zwiększone to ciśnienie? Ja mam to samo i nie wiem jak się tego pozbyć, LPG ustawiane na AFR a szarpnięcia są..

Opublikowano

Dodam że pojezdziłem troche i dzsiaj był błąd 16517, posprawdzałem na vagu grupy 030,031,032,033 i cos jeszcze 046 chyba. zrobiłem test sondy i ok wyszło 

Opublikowano

Te szarpnięcia masz na zimnym silniku po przełączeniu na lpg czy bez różnicy? Na biegu jałowym nie masz wypadań zapłonu na lpg?

Opublikowano

Na gorącym jak wcisne i wtedy raz sa raz nie, na ktorym kanale sprawdzic wypadanie zapłonów ?

 

Opublikowano

Wypadania zapłonów to kanały 14,15,16 ale działa to tylko na biegu jałowym.

Opublikowano

cewka zapłonowa siada. tez tak mialem. wypadania zaplonow nie bylo. w koncu padła na amen.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

I kiedy wiadomo że wypadają, jakaś wartość ? 

 

Opublikowano

Powinno pokazać błąd wypadania zapłonu, ale też te szarpanie może być spowodowane słabym reduktorem skoro na benzynie wypadania zapłonu nie ma.

Opublikowano

Jeżdżę 3 lata na lpg i nie było problemu pojawił się teraz, więc to nie wina jego wydajności 

Opublikowano (edytowane)

A może jednak wina wtryskiwaczy gazowych. Jak sie da to spróbuj w programie od gazu pojedynczo kolejne wtryski wyłączać i może dojdziesz ktory jest niesprawny. Żeby wyeliminować cewke to pasuje miec dodatkowo jedną sprawną i też pokolei podmieniac jak nie ma błędu na vagu, który to cylinder.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
2 godziny temu, p.m.c napisał:

Jeżdżę 3 lata na lpg i nie było problemu pojawił się teraz, więc to nie wina jego wydajności 

Ile zrobiłeś przez 3 lata kilometrów?

Opublikowano

A z 80tys 

Opublikowano

Reduktory przeważnie do 100 tysięcy trzymają ale różnie z tym bywa, także jestem raczej pewny, że u Ciebie przyczyną jest reduktor.

Opublikowano

Będę szukał przyczyny.. A jeśli reduktor to co nowy? I jak tak to ten sam czy inny może być? 

Opublikowano
4 minuty temu, p.m.c napisał:

Będę szukał przyczyny.. A jeśli reduktor to co nowy? I jak tak to ten sam czy inny może być? 

Jaki masz aktualnie reduktor? No jak winny reduktor to nowy - wiadomo..

Z reguły daje się ten sam, żeby nie trzeba było nic przerabiać, jeżeli ten Ci tyle wytrzymał to nie ma co kombinować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...