p.m.c Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Witam, mój problem polega na tym że auto szarpie przy mocniejszym wciśnięciu gazu i jest to pojedyńcze szarpinięcie co jakiś czas, tak jakby cewka padała bardzo podobne objawy lub jakby nie dostawał paliwa chwilowo (lpg), z tym że na PB zero problemu. I tu moje pytanie jak diagnozować, czy od strony układu zapłonowego czy w instalacji szukać przyczyny.
Makale Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 (edytowane) Podłaczyć kompa, sprawdź stan świec. Edytowane 12 Stycznia 2018 przez Makale
p.m.c Opublikowano 12 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2018 Na kompie jedynie czasem jest błąd kata, który sam znika i się zapala
Magik123 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Cewka albo świeca, świece to podstawa więc wymiana nie zaszkodzi, jak nie to diagnoza na którym cylindrze. Wczesniej możesz rozebrac, spryskać kontaktem połaczenia kostek do cewek, połączenia ze świecami oraz masy, czasami pomaga. Ewentualnie znajdz kogos i podmień na próbe cewki.
romandzi Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Takie pojedyńcze szarpnięcia też miałem ostatnio, problemem u mnie było zwiększone ciśnienie na parowniku.
k232 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 5 godzin temu, romandzi napisał: Takie pojedyńcze szarpnięcia też miałem ostatnio, problemem u mnie było zwiększone ciśnienie na parowniku. O ile miałeś zwiększone to ciśnienie? Ja mam to samo i nie wiem jak się tego pozbyć, LPG ustawiane na AFR a szarpnięcia są..
p.m.c Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 Dodam że pojezdziłem troche i dzsiaj był błąd 16517, posprawdzałem na vagu grupy 030,031,032,033 i cos jeszcze 046 chyba. zrobiłem test sondy i ok wyszło
przem8 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Te szarpnięcia masz na zimnym silniku po przełączeniu na lpg czy bez różnicy? Na biegu jałowym nie masz wypadań zapłonu na lpg?
p.m.c Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 Na gorącym jak wcisne i wtedy raz sa raz nie, na ktorym kanale sprawdzic wypadanie zapłonów ?
przem8 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Wypadania zapłonów to kanały 14,15,16 ale działa to tylko na biegu jałowym.
koloboro Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 cewka zapłonowa siada. tez tak mialem. wypadania zaplonow nie bylo. w koncu padła na amen.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
p.m.c Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 I kiedy wiadomo że wypadają, jakaś wartość ?
k232 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Powinno pokazać błąd wypadania zapłonu, ale też te szarpanie może być spowodowane słabym reduktorem skoro na benzynie wypadania zapłonu nie ma.
p.m.c Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2018 Jeżdżę 3 lata na lpg i nie było problemu pojawił się teraz, więc to nie wina jego wydajności
przem8 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 (edytowane) A może jednak wina wtryskiwaczy gazowych. Jak sie da to spróbuj w programie od gazu pojedynczo kolejne wtryski wyłączać i może dojdziesz ktory jest niesprawny. Żeby wyeliminować cewke to pasuje miec dodatkowo jedną sprawną i też pokolei podmieniac jak nie ma błędu na vagu, który to cylinder. Edytowane 16 Stycznia 2018 przez przem8
k232 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 2 godziny temu, p.m.c napisał: Jeżdżę 3 lata na lpg i nie było problemu pojawił się teraz, więc to nie wina jego wydajności Ile zrobiłeś przez 3 lata kilometrów?
k232 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Reduktory przeważnie do 100 tysięcy trzymają ale różnie z tym bywa, także jestem raczej pewny, że u Ciebie przyczyną jest reduktor.
p.m.c Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2018 Będę szukał przyczyny.. A jeśli reduktor to co nowy? I jak tak to ten sam czy inny może być?
k232 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 4 minuty temu, p.m.c napisał: Będę szukał przyczyny.. A jeśli reduktor to co nowy? I jak tak to ten sam czy inny może być? Jaki masz aktualnie reduktor? No jak winny reduktor to nowy - wiadomo.. Z reguły daje się ten sam, żeby nie trzeba było nic przerabiać, jeżeli ten Ci tyle wytrzymał to nie ma co kombinować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się