Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AWT Prośba o analize logów dynamicznych.


Marcin13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie!! Bardzo proszę o analizę logów. Błędów brak ale wydaje mi się że auto nie jedzie jak powinno...  Wg mnie Turbo i przepływka w miarę ok ale kanał 033 oraz 020 to chyba cos nie tak.  Z góry dziękuje za pomoc.

http://vaglogi.pl/log-002_033_Rv6y8HF.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_yhPAjt.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_Dy65xB.html

 

wykres.png

wykres 2.png

wykres 3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy wykres i log na 115 oraz 118 był na LPG. Reszta już na PB po skasowaniu korekcji na kanale 032

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ubogo, stuki w gr.20 mieszczą się w normie. Sprawdź szczelność dolotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, przem8 napisał:

Jest ubogo, stuki w gr.20 mieszczą się w normie. Sprawdź szczelność dolotu

Ok to musze auto oddać w celu weryfikacji szczelności... Czy każdy mechanik jest w stanie to sprawdzić czy jechać do okolicznego tunera żeby zrobić to dobrze? Ewentualnie w ubiegłym roku zmieniałem DV  może on coś nawala? Rozumiem że wartości turbo i przepływomierza są ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Marcin13 napisał:

Czy każdy mechanik jest w stanie to sprawdzić czy jechać do okolicznego tunera żeby zrobić to dobrze?

Czy każdy? Pewnie nie :P  Trzeba sprawdzić dolot ciśnieniowo, kompresorem, a nie jak większość na "oko" lub wodą z mydłem. Turbo ok, przepływ niby w normie ale ma wahania przy bardzo wysokich obrotach i korekty bardzo wysokie, nieadekwatnie do przepływu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zaczac od szukania nieszczelności... Czy ta nieszczelności może powodować te bardzo wysokie korekty?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno: Czy nie działający system SAI może powodować zbyt uboga mieszankę? Napewno ta pompa powietrza wtórnego u mnie nie działa od jakichś 5 lat....Czasem jest też błąd systemu EVAP.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sai nie powinno wpływać na mieszanke, sprawdz szczelność, usuń nieszczelności jak są, potem powtórz 002+033, jak nie bedzie poprawy to przepływka do podmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zaangażowanie i odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie ponownie! W między czasie wymieniłem sondę lambda ( uszkodzona grzałka),eżektor ( stary się rozleciał), sprawdziłem szczelność dolotu kompresorem. Oto dzisiejsze logi:

 

http://log.malonetuning.com/chart/231179#H8KLCABFw47DjFoCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D

http://log.malonetuning.com/chart/231181#H8KLCADDkMOOw4xaAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D

http://log.malonetuning.com/chart/231177#H8KLCAAyw4%2FDjFoCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D

Wg. mnie dalej ubogo choć podgląd grupy 32 przed logami to At Idle -3.2% , Partial Throttle -1.6%. Przepływa również powinna trochę więcej wskazywać... Co Wy na to??? Dodam że odma sprawna i czysta... 

http://vaglogi.pl/log-003_020_Nr276QS.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_s3CZ5S0.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_39R4Qg6.html

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra zamawiam i dam znać po wymianie. Czy sonda może przez nią az tyle korygować? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak obiecałem ciąg dalszy.

Logi po wymianie przepływki: na Pb

http://vaglogi.pl/log-115_118_7Y5aB9Y.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_85TThw.html

Lpg : 

http://vaglogi.pl/log-002_033_YHAa2.html

Rozumiem że trzeba na regulacje lpg jechać??? Czy można stwierdzić że nie ma nieszczelności i wszystko ok? Oczywiście poza LPG??

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd od uszkodzonej sondy. Turbo ok

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ŁUKASZ. napisał:

To jest seria czemu u niektórych turbo jest do 1600mpa a tak jak u mnie ponad 2000 dodam że zaczęła się zapalać po instalacji LPG

U Ciebie jest auto po programie. Dlatego masz większe doładowanie, przepływ i wtryski na granicy pętlenia, a w jedym logu widać, że już pętlą.

Na oko spokojnie ponad 190km tam powinno być.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...