akordeon Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Witam kolegów i koleżanki Tydzień temu założyłem w jednej z podwarszawskich miejscowości LPG do mojego Audi A4 B6 1.8T 163KM? kod silnika BFB, od tamtej pory codziennie widuję się z monterem instalacji. Zastanawiam się już czy się do niego nie przeprowadzić. Gość zainstalował mi instalację LPGTECH, nie znam się na podzespołach gazowych więc ogólnie opiszę sytuację. Auto na wysokich obrotach szarpie. Monter początkowo wymienił wtryski na mocniejsze, nie poskutkowało. Wymienił rurkę od zbiornika do reduktora na średnicę 8mm z 6, nie pomogło, wymienił reduktor na mocniejszy... nie pomogło więc zainstalował (z tego co powiedział) najmocniejsze wtryski dostępne na rynku... i to również nie pomogło. Słowa montera brzmią następująco "wtryski się zapętlają, auto musi być po jakimś programie i nie ma 163KM tylko więcej, czas z 10-20ms skacze nagle na 40ms i wtedy szarpie... nie mam już pomysłu co zrobić". W sumie to facet walczy dzielnie ale efektu nadal brak. Co zrobić z takim fantem? Jechać z tą instalacją do kogoś innego czy powiedzieć facetowi, żeby ją wymontował i oddał pieniądze?
wesz82 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Moja rada to zrob foty co masz pod maska wtedy mniej wiecej bedzie wiadomo jaka masz moc,lub zrob logi albo podjedz i go schamuj wtedy bedziesz wiedzial co i jak. Troche to dziwne bo niby masz nojmocniejsze podzespoly na lpg a sa 1,8 po 300 km a bez stresu lataja na lpg.
przem8 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Wygląda jakby koleś uczył się na Twoim samochodzie. Lepiej podjedź do kogoś kumatego
akordeon Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Opublikowano 14 Lutego 2018 Taki mam zamiar, dam mu jeszcze dziś szansę i zacznę szukać specjalisty.
przem8 Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) Graty masz dobre, które uciągną grubo powyżej 200 kuni. Te wtryski jakoś dziwnie ułożone... Edytowane 14 Lutego 2018 przez przem8
akordeon Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Opublikowano 14 Lutego 2018 Spieszył się, żebyśmy mogli zrobić testową jazdę i tak je wrzucił. Gorzej, że efektu brak. Powiedział też wczoraj, że to wina komputera od benzyny, czy tam programu który otwiera wtryski na maxa i benzyna sobie z tym radzi a gaz już nie. Mam nadzieję, że nic nie pomieszałem bo nie znam się na tym.
mszark Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Może z autem coś nie tak. Zrób logi na benzynie i niech ktoś na forum oceni.
Buba Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) a sprawne masz auto? diagnostyka była przed założeniem instalacji? obstawiam że nie i stąd problemy jeśli cała instalacja założona jak wtryski to też nie spodziewam się rewelacji (pośpiech nie tłumaczy fuszerki) Edytowane 14 Lutego 2018 przez Buba
Undisclosed Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) Cytuj Podltenek Gazotu nie do okiełznania? Takim tytułem robi się bałagan na forum, na pewno ktoś będzie po tym haśle szukał w wyszukiwarce. Jak masz tlen przy łańcuchu to jest to keton, nie podtlenek, ale na acetonie nie radze jeździć Mieszanina propanu i butanu to gazol, nie gazot. No sorry, jestem chemikiem i coś mnie strzela jak to widzę. Edytowane 14 Lutego 2018 przez Undisclosed
mszark Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Cytuj czas z 10-20ms skacze nagle na 40ms Pierwsze co przychodzi na myśl to wartości przepływki.
akordeon Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Opublikowano 14 Lutego 2018 Nie wiem czy była robiona diagnostyka przed założeniem instalacji ponieważ nie stałem nad monterem tylko zostawilem mu auto na cały dzień. Audi na benzynie jeździ bardzo dobrze, noc się nie dzieje i tego oczekiwałem po instalacji LPG. A co do tytułu to lubię to określenie, zabawnie brzmi :]
rade Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Dłuższe mógł założyć te węże od wtrysków do kolektora Z resztą co jeden to innej długości Zrób logi grup 002+032 na benzynie, skasuj błędy nawet jak nie ma i zrób na gazie, będzie wiadomo mniej więcej co i jak.
matimonn Opublikowano 15 Lutego 2018 Opublikowano 15 Lutego 2018 40ms??? Przy 28 to już pętla jest. Coś może być z softem skopane.
Viksc Opublikowano 15 Lutego 2018 Opublikowano 15 Lutego 2018 Zrób logi, możliwe że pompa paliwa u ciebie nie domaga lub masz mocny program przez co czasy wtrysku benzyny masz długie lub pętla i dlatego jest problem z gazem,logi podstawa bo graty masz dobre zalozone i przy 160km powinno to bez najmniejszych problemów chodzić
akordeon Opublikowano 15 Lutego 2018 Autor Opublikowano 15 Lutego 2018 Zamowię dzisiaj kabel i spróbuję zrobić te logi tak jak radzicie.
zwonko Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 W dniu 15.02.2018 o 09:47, Viksc napisał: Zrób logi, możliwe że pompa paliwa u ciebie nie domaga lub masz mocny program przez co czasy wtrysku benzyny masz długie lub pętla i dlatego jest problem z gazem,logi podstawa Niedomaganie pompy nie ma wpływu na LPG jeśli gość wie co to znaczy regulacja, w autku jest szerokopasmówka przecież... wystarczy że będzie regulował na wskazanie sondy a nie po czasach wtrysku, choć wątpie że spec wie jak to zrobić skoro cały czas mówi o czasach wtrysku... Mocny program, no jest taka opcja ale zawsze idzie ustawić dotrysk powyżej ileś RPM, wiem, że to nie idealne wyjście ale pomoże na skopany program, przynajmniej do czasu diagnostyki, która jak mówisz jest tu wymagana. W dniu 13.02.2018 o 19:54, akordeon napisał: czas z 10-20ms skacze nagle na 40ms i wtedy szarpie brakuje doprecyzowania czy na Pb czy na LPG tak się dzieje.
akordeon Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 Panowie wróciłem do serii czyli 163KM bo coś bylo grzebane, zapętleń już nie ma, na gazie chodzi ok tylko audiolka teraz słabo jedzie... muł się zrobił no ale trudno, przynajmniej nie będę płakał przy kasie na stacji gość od czipowania mowil ze są instalacje które radzą sobie z pełnym otwarciem wtrysków ale widocznie ta co mam nie. I jeśli będę chciał coś zmieniać w przyszłości to koniecznie trzeba wymienić wtryski benzynowe na te z wersji 190KM. No i wieczorem pojawiła się kontrolka check engine więc kolejna wizyta u gaziarza nieunikniona a naprawdę mam już po kokardę tych odwiedzin.
przem8 Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 Weź kolego ogarnij te logi na Pb i zobaczymy co tam się dzieje. Check pewnie od ubogiej mieszanki. Coś mi się wydaje, że ten Twój gazownik nie ogarnia w ogóle tego silnika
akordeon Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 Przem8 dostałem dziś kabel ale zanim ogarnę obsługę programu to jeszcze chwilę potrwa. Gaziarz niby z 12 letnim doświadczeniem więc na 1.8t powinien już zęby zjeść ale może być różnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się