wyzyk83 Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 tył nie jest wentylowany! przód średnica taka sama kwesta czy wentylowana czy nie
k232 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 Tak masz rację, tył mam na 100% 245x10 a przód nie wiem.
wyzyk83 Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 1 minutę temu, k232 napisał: Tak masz rację, tył mam na 100% 245x10 a przód nie wiem. przód są fabrycznie tylko te 2 możliwości
k232 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 Ogólnie rzecz ujmując - swapa nie będę robił bo za stare auto. Chciałem się tylko dowiedzieć, czy jest możliwość dopasowania w tym aucie tarcz i klocków, żeby się nie robiły ranty.
wyzyk83 Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 troche czasu potrzeba aby na nowej tarczy sie rant zrobił gdybym miał tarcze 288x15 przy wymianie nawet bym sie nie zastanawiał nad 288x25 jarzma i zaciski pod 288x25 kupisz za grosze
k232 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 Gdybym miał 288 to luz a ja mam 245 :/ Sam sobie tego nie zrobię, muszę opłacić mechanika, kupić jarzma, zaciski, trochę za to wyjdzie. Szkoda mi tyle do tak starego auta, auto jeździ hamuje, nic się nie dzieje, zwykłe hamulce wystarczają w zupełności.
Adrian1727 Opublikowano 22 Lutego 2018 Opublikowano 22 Lutego 2018 22 godziny temu, k232 napisał: Gdybym miał 288 to luz a ja mam 245 :/ Sam sobie tego nie zrobię, muszę opłacić mechanika, kupić jarzma, zaciski, trochę za to wyjdzie. Szkoda mi tyle do tak starego auta, auto jeździ hamuje, nic się nie dzieje, zwykłe hamulce wystarczają w zupełności. Myślę że sam byś zrobił bez problemu, sam jestem laikiem i wszystko w swojej b5 wymieniam począwszy od oleju, oringów, uszczelek w silniku, kończąc na zawieszeniu (amorki wahacze hamulce). Nic trudnego w tym nie ma wykręcasz stary zestaw, zakręcasz nowy to tylko kilka śrub
Dev Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 mozesz tarcze potraktowac tokarką po obwodzie jak Ci rant przeszkadza
wyzyk83 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 W dniu 21.02.2018 o 22:13, k232 napisał: Gdybym miał 288 to luz a ja mam 245 :/ Sam sobie tego nie zrobię, muszę opłacić mechanika, kupić jarzma, zaciski, trochę za to wyjdzie. Szkoda mi tyle do tak starego auta, auto jeździ hamuje, nic się nie dzieje, zwykłe hamulce wystarczają w zupełności. ja ci pisze o przodzie a ty otyle
wyzyk83 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 W dniu 22.02.2018 o 21:10, Adrian1727 napisał: Myślę że sam byś zrobił bez problemu, sam jestem laikiem i wszystko w swojej b5 wymieniam począwszy od oleju, oringów, uszczelek w silniku, kończąc na zawieszeniu (amorki wahacze hamulce). Nic trudnego w tym nie ma wykręcasz stary zestaw, zakręcasz nowy to tylko kilka śrub już poprawiałem nie jedno auto po wymianie tarcz i klocków przez osoby które myślą ze to tylko pare i śrub i przełożeniu tarcz i klocków ludzie kupuja drogie tarcze i klocki a przez zły montaż tak szybko zaczynają bić
k232 Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Opublikowano 25 Lutego 2018 8 godzin temu, Dev napisał: mozesz tarcze potraktowac tokarką po obwodzie jak Ci rant przeszkadza Gdyby nie było rantu to może te tarcze dłużej by służyły?
Dev Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 (edytowane) 35 minut temu, k232 napisał: Gdyby nie było rantu to może te tarcze dłużej by służyły? nie a ranty zawsze mozesz sobie przejechac pilnikiem albo flexem Edytowane 25 Lutego 2018 przez Dev
Adrian1727 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 2 godziny temu, wyzyk83 napisał: już poprawiałem nie jedno auto po wymianie tarcz i klocków przez osoby które myślą ze to tylko pare i śrub i przełożeniu tarcz i klocków ludzie kupuja drogie tarcze i klocki a przez zły montaż tak szybko zaczynają bić Czy ja wiem.. nie doświadczyłem jeszcze takiego zjawiska, czytałem dużo spraw teoretycznych o docieraniu itp jedzi tak drudzy tak jak na razie to przednie przetaczałem i wymieniałem u siebie uszczelniacze na zaciskach niektórych i wszystkie klocki i jeździ bicia nie ma ale miał .. jak kupiłem to bicie było po przetoczeniu przednich tarcz nie ma
wyzyk83 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 1 godzinę temu, Adrian1727 napisał: Czy ja wiem.. nie doświadczyłem jeszcze takiego zjawiska, czytałem dużo spraw teoretycznych o docieraniu itp jedzi tak drudzy tak jak na razie to przednie przetaczałem i wymieniałem u siebie uszczelniacze na zaciskach niektórych i wszystkie klocki i jeździ bicia nie ma ale miał .. jak kupiłem to bicie było po przetoczeniu przednich tarcz nie ma na bicie tarczy składa się wiele czynników
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się