Krysteek96 Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 (edytowane) Witam wszystkich Może któryś z was mi pomoże, szukałem już sporo w internecie na ten temat, ale nic konkretnego nie mogłem znaleźć. Mianowicie, w mojej b5 1.8t-lpg jest problem przygasania silnika. Dzieje się tak, gdy podczas przyspieszania na 3,4,5 biegu gwałtownie wrzuce luz, obroty spadaj do ok 300 i albo sie ustabilizuje i wróci w granice 700-800, albo zgaśnie. Wymieniałem świeczki na NGK Platynki, czyszczenie i adaptacja przepływki też wiele nie zmieniły, wymienione wszystkie filtry. Podpiałem sie VCDSem i jedyne co mnie zastanawia to spadki napięć na 3-4 cewce ok 0,7 V. Komputer wskazywał na błąd sondy, ale to pewnie spowodowane brakiem katalizatora, poza tym błędów nie ma. Może któryś z was bedzie miał jakąś wiedze na ten temat Z góry dzieki Edytowane 26 Lutego 2018 przez Krysteek96
Krysteek96 Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Opublikowano 26 Lutego 2018 (edytowane) Tak na gazie i benzynie to samo się dzieje. Zanim wgl została założona instalacja gazowa taka sytuacja działa sie za każdym razem Edytowane 27 Lutego 2018 przez Krysteek96
krzysztofaeb Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Witam wszystkich [emoji4] Może któryś z was mi pomoże, szukałem już sporo w internecie na ten temat, ale nic konkretnego nie mogłem znaleźć. Mianowicie, w mojej b5 1.8t-lpg jest problem przygasania silnika. Dzieje się tak, gdy podczas przyspieszania na 3,4,5 biegu gwałtownie wrzuce luz, obroty spadaj do ok 300 i albo sie ustabilizuje i wróci w granice 700-800, albo zgaśnie. Wymieniałem świeczki na NGK Platynki, czyszczenie i adaptacja przepływki też wiele nie zmieniły, wymienione wszystkie filtry. Podpiałem sie VCDSem i jedyne co mnie zastanawia to spadki napięć na 3-4 cewce ok 0,7 V. Komputer wskazywał na błąd sondy, ale to pewnie spowodowane brakiem katalizatora, poza tym błędów nie ma. Może któryś z was bedzie miał jakąś wiedze na ten temat [emoji6] Z góry dziekiPrzepustnica czysta?Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
Krysteek96 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2019 (edytowane) Sytuacja opanowana, poprawa wężyków od podciśnienia, kilka wężyków wgl nie było nigdzie wypiętych, popękane ze starości chyba. Teraz chodzi jak powinno Edytowane 12 Sierpnia 2019 przez Krysteek96
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się