Masmix1992 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Witam, śmigam co dzień do pracy po 50 km autostradą i czuje że lekkie wibracje zaczynają się od 120km/h czy to może być wina przegubu wew ?. Dodam że na postoju też czuć wibrację Jakie są objawy wyrobionych przegubów ?. Czuć to na siedzeniu :P. Są jakieś zestawy naprawcze czy trzeba kupować całą półośkę ?. Mam napęd Quattro, myślałem też o wale napędowym ale nie wiem jak to sprawdzic. Mieszkam w Szwajcarii i nie ma tu takich rzeczy jak w PL że można sobie wał wyważyć więc muszę sam kombinować. Mechanik też liczy sobie za godzinę pracy dużo, licząc w PLN jakoś 400zł więc wolę napisać na forum i może ktoś pomoże mi rozwiązać mój problem. Za wszystkie podpowiedzi z góry dziękuję.
zbychzz Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 siemka Adam, sprawdź na początek czy koła, czy są dobrze wyważone
piwoszek28 Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 Też tak mam . Wibracje przy okolo 140 km/h . To samo na zimowkach i letnich więc nie wiem. Może tak być gdy półoś jest krzywa ???? Zauważyłem brak jednej śruby przegubu wewnętrznego ale czy to ma takie znaczenie ? Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Rabbi Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 jeśli nie koła to raczej przegub wewnętrzny
piwoszek28 Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 A jak to działa ze ptzegub coś ma do tego Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
piwoszek28 Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 ?Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Masmix1992 Opublikowano 1 Marca 2018 Autor Opublikowano 1 Marca 2018 Czy w przegubie wew nie wyrabia się czasem krzyżak ? Czy się mylę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się