Damian320d Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Cześć wszystkim pol roku temu wymienilem walek rozrzadu wraz ze szklankami, zrobilem juz 40kkm i problem od pewnego czasu powraca -mocne dudnienie z puchy filtra - cykanieAle juz mowie kiedy tak sie dzieje np ciśnie sobie do belgi z prędkością 160km/h i po 2-3 godzinach robie pauze to normalnie tak napierdziela ze hej, postoi sobie tak z 10 minut i jak ręką odjal w pewnym momencie nic nie słychać chodzi jak marzenie - ale jak jade 120km/h i wtedy obroty niskie 2krmp to nic takiego nie występuje...Czy może być to objaw padajacej dwumasy? Bo ostatnio przy odpalaniu szarpanie buda,Jeżeli trzymam obroty powyżej 3krpm i odpuszczę gaz silnik okropnie wyje Auto audi b7 bpw 2.0 tdi 203kkm. Olej LM 5w30 DPF out i egr Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) Damian sprawdź czy broki w wałkach dźwigienek pompowtrysków są na swoich miejscach Objaw wskazuje na możliwy problem z napełnianiem szklanek olejem Obejrzyj też krzywki wałka rozrządu czy nie dzieje się tam coś niedobrego . Lałeś MILITECA do oleju ?Jaki wałek był zamontowany ? Edytowane 4 Marca 2018 przez piotrsob1
Damian320d Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Opublikowano 4 Marca 2018 Damian sprawdź czy broki w wałkach dźwigienek pompowtrysków są na swoich miejscach Objaw wskazuje na możliwy problem z napełnianiem szklanek olejem [emoji14] Obejrzyj też krzywki wałka rozrządu czy nie dzieje się tam coś niedobrego . Lałeś MILITECA do oleju ?Jaki wałek był zamontowany ? Lalem ceratec LM, mialem wrazenie ze bylo lepiej, walek kobelsmit czy jakoś tak, i przed chwila poszedłem odpalic i ledwo co mi zapalil chyba z 20 sec krecilem, aż zaczal cos łapać. I temperatura +10 za drugim razem od strzala i czasami tak mam od jakiegoś miesiąca ze raz w tygodniu będzie tak kręcił dlugo a raz od dotkniecia . I nie wiem czy mi oleju nie przybywa ale temu musze sie przyjrzeć dokladnie Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
kamilkiero Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 17 minut temu, Damian320d napisał: Lalem ceratec LM, mialem wrazenie ze bylo lepiej, walek kobelsmit czy jakoś tak, i przed chwila poszedłem odpalic i ledwo co mi zapalil chyba z 20 sec krecilem, aż zaczal cos łapać. I temperatura +10 za drugim razem od strzala i czasami tak mam od jakiegoś miesiąca ze raz w tygodniu będzie tak kręcił dlugo a raz od dotkniecia . I nie wiem czy mi oleju nie przybywa ale temu musze sie przyjrzeć dokladnie Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka z tym kreceniem tak długo to na BANK CI się paliwo cofa..
gibonbba Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Objaw pukania w airbox wskazuje że coś sie dzieje z zaworami do sprawdzenia szklanki , wałek , broki
piotrsob1 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 3 godziny temu, Damian320d napisał: I nie wiem czy mi oleju nie przybywa ale temu musze sie przyjrzeć dokladnie No to się przyjrzyj bo rozrzedzony paliwem olej oprócz bardzo lichych właściwości smarujących może być powodem problemów z pracą hydropopychaczy Co do odpalania to dla potwierdzenia czy ma to związek z zapowietrzaniem się instalacji paliwowej , utrzymuj jak najwyższy poziom paliwa w zbiorniku i zrób kilkukrotnie " test górki " 1
Damian320d Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 19 godzin temu, piotrsob1 napisał: No to się przyjrzyj bo rozrzedzony paliwem olej oprócz bardzo lichych właściwości smarujących może być powodem problemów z pracą hydropopychaczy Co do odpalania to dla potwierdzenia czy ma to związek z zapowietrzaniem się instalacji paliwowej , utrzymuj jak najwyższy poziom paliwa w zbiorniku i zrób kilkukrotnie " test górki " Dziś zajrzałem pod pokrywę i zauważyłem ze ten zaworek co w filtrze siedzi jest cały tłusty wraz z filtrem z góry
piotrsob1 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 25 minut temu, Damian320d napisał: Dziś zajrzałem pod pokrywę i zauważyłem ze ten zaworek co w filtrze siedzi jest cały tłusty wraz z filtrem z góry Który zaworek i pod którą pokrywą i w którym filtrze ?? Trochę się domyślam, piszesz pewnie o zaworku podgrzewacza paliwa w filtrze paliwa , tak ? Jeżeli tak to ta nieszczelność może to być powodem zapowietrzania się instalacji paliwowej i przyczyną problemów z rozruchem
Damian320d Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 Godzinę temu, piotrsob1 napisał: Który zaworek i pod którą pokrywą i w którym filtrze ?? Trochę się domyślam, piszesz pewnie o zaworku podgrzewacza paliwa w filtrze paliwa , tak ? Jeżeli tak to ta nieszczelność może to być powodem zapowietrzania się instalacji paliwowej i przyczyną problemów z rozruchem Tak dokładnie ten co w filtrze paliwa siedzi czarne coscik całe mokre wraz z filtrem
Damian320d Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 Godzinę temu, piotrsob1 napisał: Który zaworek i pod którą pokrywą i w którym filtrze ?? Trochę się domyślam, piszesz pewnie o zaworku podgrzewacza paliwa w filtrze paliwa , tak ? Jeżeli tak to ta nieszczelność może to być powodem zapowietrzania się instalacji paliwowej i przyczyną problemów z rozruchem Tak dokładnie ten co w filtrze paliwa siedzi czarne coscik całe mokre wraz z filtrem
Damian320d Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 Hej sorki za brak ruchu w poście ale choroba mnie polamala, samochod od poniedziałku zalany pod korek i dzis rano po 2 dniach normalnie odpalił, musze zamówić jednak ten zaworek o którym pisałem wyzdrowieje bede dzialal Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 30 Marca 2018 Autor Opublikowano 30 Marca 2018 Panowie wymiana oleju i filtrów pomogla nic nie dudni ani nie cykaZ problemem odpalania problem został usunięty po wymianie zaworka w filtrze paliwa Teraz tak powiedzcie mi ludzie jak w końcu olej sprawdzic bo mnie to kurwica strzela z tymi bagmetami az pojechalem do audi kupic mowy wczoraj patrzę A tam olej na kulce az to litr odciagnalem pokazywalo potem na max przejechałem się i znów wsadzilem bagnet A tam k**wa znowu na kulce to co oleju mi przybywa czy Co???? Jakby przybywalo to raczej wyszlo by poza kulkę A mi sie wydaje ze ta kulka ściąga olej z rurki i pokazuje c**j wie co. Przepraszam za te wulgaryzmy ale szlak mnie trafia wsadzam bagnet i wyciągam i tak w kolko raz tak pokaże raz srak To co sposcilem litr oleju i po 10 km przybyło znow litr? I utrzymuje się na wysokości kulki ponad Max? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Po odczekaniu 5 min od zgaszenia mam max A po nocy ponad stan czyli ta kulke zalana mam ;0
piotrsob1 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Wygląda na to że oleju przybywa i to w szybkim tempie Jak się to potwierdzi to powinieneś jak najszybciej znaleźć przyczynę , bo zarżniesz motorówkę jeżdżąc na zupie w postaci mieszaniny oleju z ON-em ....... To że po wymianie oleju hydropopychacze ucichły zdaje się to potwierdzać , po prostu na nowym oleju pracowały jak się należy , a na rozrzedzonym już nie Możliwe przyczyny w kolejności prawdopodobieństwa wystąpienia : 1. nieszczelne uszczelniacze pompek 2. nieszczelna pompa tandemowa 3. pęknięta głowica pomiędzy szyną paliwową a przestrzenią połączoną ze skrzynią korbową 1
Damian320d Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Opublikowano 31 Marca 2018 Wygląda na to że oleju przybywa i to w szybkim tempie [emoji14] Jak się to potwierdzi to powinieneś jak najszybciej znaleźć przyczynę , bo zarżniesz motorówkę jeżdżąc na zupie w postaci mieszaniny oleju z ON-em ....... To że po wymianie oleju hydropopychacze ucichły zdaje się to potwierdzać , po prostu na nowym oleju pracowały jak się należy , a na rozrzedzonym już nie Możliwe przyczyny w kolejności prawdopodobieństwa wystąpienia : 1. nieszczelne uszczelniacze pompek 2. nieszczelna pompa tandemowa 3. pęknięta głowica pomiędzy szyną paliwową a przestrzenią połączoną ze skrzynią korbową Mam nadzieję że będzie problem z pkt 1 lub 2 ;D dzieki za odp bede obserwowac co sie dzieje. A powiedz mi czy na bagnecie pokaże za ta kulke czy już nie? Ogólnie Wesołych świąt wszystkim??, A tym co nie świętują to zeby przez długi week dobrze sie zregenerowali Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2018 (edytowane) Hej problem z dudnieniem na razie ucichł po wymianie oleju jak i z ciężkim rozruchem ale teraz mam jakiś dziwny dźwięk przy spadających obrotach i na wolnych Na wolnych lekko cyka spod samochodu od strony kierowcy lewe koło, jak wcisnę sprzęgło to delikatnie głośniej A tutaj nagranie kolejne spod maski 0 dziwnych odgłosów a spod spod silnika to już słychać Edit wczoraj rano był problem z odpaleniem po raz kolejny, ściągnąłem pokrywę silnika plastikowa a tam znów filt paliwa mokry od ropy wyciągnąłem ten zaworek i puszą w dwie strony ;D firma tropan Edytowane 9 Kwietnia 2018 przez Damian320d
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się