MemberA4 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) Panowie mam powymieniane poduszki pod silnikiem na nowe ASO, nowa pod skrzynia, odbój na pasie przednim, kpl dumas, wymieniona 3 z rzędu plecionka a i tak mam silne wibracje na samochodzie które przypuszczam generuje silnik no bo co innego. Na luzie cały wydech począwszy od plecionki do końcówek wydechu widac jak bardzo wibruje i jedynie zluzowanie złączki pod autem uspokaja go. Gdy się silnik wkręci na 1800 obr wibracje są silniejsze Nie mam juz pomysłów co moze powodować takie mocne wibracje dlatego wrzucam logi to moze ktos coś dojrzy w nich bo mam juz komplet uszczelniaczy ze śrubami do pompek tylko nie wiem czy warto się za to zabierac bo nawet pomimo -18st autko odpala bez problemu Statyczny: Grupa 023: http://www.vaglogi.pl/log-023_Hsn16J.html Grupa 018: http://www.vaglogi.pl/log-018_Ig5XVe5.html Grupa 013: http://www.vaglogi.pl/log-013_bE4kC.html Grupa 004: http://www.vaglogi.pl/log-004_HehNeY0.html Grupa 001: http://www.vaglogi.pl/log-001_3AsSiw.html Basic settings: Grupa 011: http://www.vaglogi.pl/log-011_zr35ei.html Grupa 003: http://www.vaglogi.pl/log-003_8zt12e5.html Dynamiczny: Grupy 008, 010, 011: http://www.vaglogi.pl/log-008_010_011_B4ZEa12.html Grupy 003, 008, 011: http://www.vaglogi.pl/log-003_008_011_3q8E3.html Grupy 003, 011, 013: http://www.vaglogi.pl/log-003_011_013_3s1Hm.html Grupy 001, 004: http://www.vaglogi.pl/log-001_004_G171H.html Grupy 001, 003, 004: http://www.vaglogi.pl/log-001_003_004_2ps6U2.html Jazda na 4 biegu tempomat ze stałą prędkością ciagłe wibracje Grupy 013, 018, 023: http://www.vaglogi.pl/log-013_018_023_gKk180.html (jazda na tempo 1800obr) Grupy 003, 010, 013: http://www.vaglogi.pl/log-003_010_013_3n6vt.html (jazda na tempo 1800obr) Grupy 001, 004, 011: http://www.vaglogi.pl/log-001_004_011_FV6J7.html (jazda na tempo 1800obr) Nie wiem już gdzie szukac przyczyny. Wrzuce jeszcze filmik gdzie za pomoca wtyczki od gruchy CB mogłem określić typ wibracji na samochodzie a gdy telefon przeniosłem na tył auta słychać ten rezonans w aucie gdy przechodzi przez te 1800obr. Edytowane 5 Marca 2018 przez MemberA4
kamil-vag Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Coś te logi nie tegies są, nie mogę ich odczytać, zapisywałeś ich w exelu czy coś ? nie masz oryginalnych plików ? Mogłeś zrobić dynamiczny 003+008+011
MemberA4 Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 Tak, przekonwertowane sa na exela. Zobacze popołudniu czy da się z powrotem wrzucić na vagloga i dorzucę te dynamiczne jeszcze. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 10 godzin temu, MemberA4 napisał: Tak, przekonwertowane sa na exela. Zobacze popołudniu czy da się z powrotem wrzucić na vagloga i dorzucę te dynamiczne jeszcze. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka no i kicha nie da rady cofnać konwersji logów Może jutro porobię nowe logi to podmienię te z pierwszego posta.
MemberA4 Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) kamil-vag logi zrobione od nowa w pierszym poscie i dodałem też video, zerkniesz swym okiem jeśli chodzi o turbo to bede je ponownie wyciagał do czyszczenia ale na razie jeżdzę aż się ociepli Edytowane 5 Marca 2018 przez MemberA4
Helga Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Awx ma mniejsze doładowanie,może to program.
MemberA4 Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 1 minutę temu, Helga napisał: Awx ma mniejsze doładowanie,może to program. jest program ale na serii też tak było :/
kamil-vag Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Po logach prócz tego turbo, jest OK. Masz jakiś soft, ciekawe czy na ori programie też by było podobnie... Zobacz też, że właśnie tam gdzie masz to największe przeładowanie to są obroty 2000-2100, a turbo pompuje na 2700, może to wprowadza cały wydech w rezonans przy przyśpieszaniu...
MemberA4 Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) program jest indywidualnie dostrojony a na seryjnym sofcie też tak miałem i dlatego wrzucałem logi i pytałem się w tamtym roku na forum czy z tymi wibracjami moge jechać robić program i nie mieli koledzy żadnych uwag no nic bede drazył temat z podmianą dwumasy bo ona czasem pomimo ze ma rok potrafi popiskiwać i wydawać hałasujące odgłosy jak tylko znajdę okazje to nagram video z tym Edytowane 5 Marca 2018 przez MemberA4
kamil-vag Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Skupiłbym się na tych przeładowaniach... @misiek95 wtedy co pisaliśmy, po czyszczeniu geometrii zmniejszyły Ci się wibracje przy przyśpieszaniu ? Podpowiedz koledze
MemberA4 Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 widac że z kazda próba dynamiczną zaczęło maleć to przeładowanie więc obstawiam zacinke na geometrii bo w tamtym roku czysciłem i nie było zbytnio zasyfione w porównaniu z tym co u innych widziałem.
misiek95 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) 48 minut temu, kamil-vag napisał: Skupiłbym się na tych przeładowaniach... @misiek95 wtedy co pisaliśmy, po czyszczeniu geometrii zmniejszyły Ci się wibracje przy przyśpieszaniu ? Podpowiedz koledze Nic się nie zmieniło nie sądzę żeby przeładowanie mogło powodować jakiekolwiek wibracje. Co nie zmienia faktu że trzeba to wyeliminować jak najszybciej. Coś bym próbował podpowiedzieć ale wibracje w 1.9 to piekielnie ciężki temat- walczyłem z tym wiele razy po swapach kiedy wszystko pręży, każda część z innego samochodu itd. Sam ze swoimi wibracjami sobie nie moge poradzić edit: Chociaż w sumie mam pewien pomysł. Jak już nie nie pomagało to jedna osoba wsiadała do auta na odpalonym silniku a druga pod autem podnosiła po kolei wszystkie elementy rękami(silnik, skrzynia, wydech), luzowała nakrętki przesuwala silnik na poduszkach. Wiele razy ten sposób pomógł mi w sytuacjach beznadziejnych Edytowane 5 Marca 2018 przez misiek95
MemberA4 Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 Jak już nie nie pomagało to jedna osoba wsiadała do auta na odpalonym silniku a druga pod autem podnosiła po kolei wszystkie elementy rękami(silnik, skrzynia, wydech), luzowała nakrętki przesuwala silnik na poduszkach. Wiele razy ten sposób pomógł mi w sytuacjach beznadziejnychTaki manewr już robiłem, szwagier mi pomagał i niestety nic nie znaleźliśmy a wibracje przez wał napędowy przechodziły na tylne zawieszenie aż wszystko w bagażniku brzeczało. Nawet jak sie trzyma rękę na wale napedowym to czuć takie jakby pukania gdy silnik pracuje i dlatego sugeruje się tym żeby kupić drugi zestaw używanej dwumasy na podmianę bo to może jednak od niej.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 No niestety te nowe dwuamsy nie grzeszą wytrzymałością i problemy zaczynają się w wielu autach już po 60 tys :/
misiek95 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 9 minut temu, MemberA4 napisał: wibracje przez wał napędowy przechodziły na tylne zawieszenie aż wszystko w bagażniku brzeczało. nie pręży Ci wał może? odkręć podporę zobacz co będzie
MemberA4 Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 nie pręży Ci wał może? odkręć podporę zobacz co będzieNie , tutaj jest wszystko ok. Chodzi o to ze wibracje się niosą po wszystkim co jest połączone z silnikiem. jak odpiąłem wał od skrzyni to i tak w aucie były wibracje. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 To nie pozostaje Ci nic innego jak zrzucenie skrzyni i sprawdzenie tego rocznego koła dwumasowego...
MemberA4 Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 Sprawdzać nie bede tylko od razu podmienie na używkę po małym przebiegu a przy okazji mam zamiar dłuższą skrzynie w planach założyć. Czyli z logów nie ma narazie sensu wymieniać uszczelniaczy na PD?Pytam bo przy pierwszym odpaleniu rano 4 pompka chwilowo daje ponad 1,20mg na plusie ale po chwili spada.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 23 Listopada 2018 Autor Opublikowano 23 Listopada 2018 (edytowane) Odgrzewam swój temat bo może ktoś podsunie jakis pomysł Jestem już jakiś czas po zmianie napedów i przy okazji podmieniłem dwumas na taki po małym przebiegu oraz profilaktycznie zmieniłem oringi na pompkach i czysciłem geometrie na turbo. Niestety, nic się nie zmieniło z wibracjami jak były tak są dalej i irytują, jedynie poprzez zmianę skrzyni przesunęły się z 1800 na 1600obr a na luzie jest tak jak na filmiku. Zauważyłem jeden mankament że rano przy pierwszym ruszeniu i rozpedzaniu auta wibracje sa o wiele silniejsze i z czasem gdy autko się rozgrzewa wibracje się zmniejszają Czekam z nie cierpliwościa aby coś się rozpier..liło zeby było wiadomo co to może powodować te wibracje a tu już jeżdzę 2 lata i nic się nie pogarsza......... Edit : z powrotem założyłem stara dwumasę ale zregenerowałem sprzęgłoi załozyłem wszystko do nowego napedu i wibracje się praktycznie skończyły więc wina lezy w DKZ. Narazie jeżdze tak jak jest... Edytowane 25 Grudnia 2019 przez MemberA4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się