Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana napinacza paska klinowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie na nowym napinaczu (kupiłem firmy niby INA) też skakał niemiłosiernie, więc zostawiłem stary i bangla aż miło.

Jeszcze myślałem, że to może być pasek. Po wymianie rozrządu założyłem pasek Continentala na osprzęt, ale po 10 tyś piszczał masakrycznie, więc kolejny poszedł DAYCO. Różnicy żadnej, bo na jednym i drugim pasku próbowałem ten nowy napinacz i drgania były.

Opublikowano

Dzięki za info więc u mnie nowy napinacz z zestawu Gates pewnie też złom ale zostawiam bo nie rzuca nim aż tak tylko drży bardziej ;) pozdro

Opublikowano
3 godziny temu, gruzin519 napisał:

U mnie na nowym napinaczu (kupiłem firmy niby INA) też skakał niemiłosiernie, więc zostawiłem stary i bangla aż miło.

Jeśli produkt INY składaj reklamację to już zaczyna być regułą z tymi napinaczami.

Nawet jak Ci jej nie uwzględnia to kolejne napływające reklamacje muszą ich zmobilizować.

Kiedyś INA nie wypuszczała tylu bubli jak to teraz bywa lub brała napinacze od sprawdzonych producentów.

3 godziny temu, emaerceien napisał:

Dzięki za info więc u mnie nowy napinacz z zestawu Gates pewnie też złom ale zostawiam bo nie rzuca nim aż tak tylko drży bardziej

Gates napinaczy nie produkuje.

Wiesz czyj produkt włożyli do zestawu ?.

Nie mniej radzę też złożyć reklamację.

 

Opublikowano

Nie jestem pewnie ale coś mi się wydaje że widziałem gdzieś w tym zestawie logo INA zestaw paska kupiłem na iparts.

Opublikowano
W dniu 11.01.2020 o 14:04, KINIAM napisał:

Jeśli produkt INY składaj reklamację to już zaczyna być regułą z tymi napinaczami.

Nawet jak Ci jej nie uwzględnia to kolejne napływające reklamacje muszą ich zmobilizować.

Reklamacje oczywiście złożyłem i myślisz że coś to dało? Producent pewnie nawet nie wiedział, że reklamacja była, bo reklamacje przyjmuje hurtownia, która sprzedaje przez internet bądź do sklepów stacjonarnych. Nie ma tu mowy o żadnej mobilizacji producenta, bo on to ma pewnie i tak gdzieś..

Musimy kupować takie gnioty i już. Albo trafimy na sztukę sprawną albo na totalny złom. Także mój za 100zł został na pamiątkę :grin:

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, gruzin519 napisał:

Reklamacje oczywiście złożyłem i myślisz że coś to dało? Producent pewnie nawet nie wiedział, że reklamacja była, bo reklamacje przyjmuje hurtownia, która sprzedaje przez internet bądź do sklepów stacjonarnych. Nie ma tu mowy o żadnej mobilizacji producenta, bo on to ma pewnie i tak gdzieś..

Musimy kupować takie gnioty i już. Albo trafimy na sztukę sprawną albo na totalny złom. Także mój za 100zł został na pamiątkę :grin:

Też nie zawsze mam czas aby dotrzeć bezpośrednio do producenta i zawiśnie na gwoździu jakiś element na pamiątkę.

Kilka sukcesów jednak odniosłem, kosztowało to trochę zachodu z mojej strony ale satysfakcja jest.

Dotarłem bezpośrednio do producentów SKF, Conti, INA, NSK, NTN, TEXTAR, HEPU, Bosch, Denso i kilku innych i nie pozwoliłem się spławić.

Ceny rolek, pasków, napinaczy i wielu produktów są znacznie tańsze niż 10-15 lat temu lecz jakość również spada.

Mocno mnie to wk...a, gdyż często nakład pracy jest ogromny a potem ponowny demontaż i szukanie nowej/lepszej części i od nowa robota, dobrze jak pojazd może być na własnych kołach jak to nie element zawieszenia /bo musiałem montować stare części aby wystawić z garażu/.

Dlatego zachęcam jednak do reklamowania wyrobów wadliwych.

 

Edytowane przez KINIAM
Opublikowano

przyszedł czas i u mnie jakiego producenta polecacie, komu się udało kupić sprawny zestaw i pięknie śmiga? 

zastanawiam się nad zestawem z INA lub FAG , pasek kupiłem continentala, jakieś sugestie? 

Opublikowano
9 godzin temu, Ziomek84 napisał:

przyszedł czas i u mnie jakiego producenta polecacie, komu się udało kupić sprawny zestaw i pięknie śmiga? 

zastanawiam się nad zestawem z INA lub FAG , pasek kupiłem continentala, jakieś sugestie? 

Wymieniałem ostatnio u siebie rolkę prowadzącą, napinacz i sprzęgiełko alternatora - wszystko INA + pasek Continentala, działa jak złoto.

Opublikowano
10 godzin temu, l2k2 napisał:

Wymieniałem ostatnio u siebie rolkę prowadzącą, napinacz i sprzęgiełko alternatora - wszystko INA + pasek Continentala, działa jak złoto.

Super ! nie zastanawiam się kupuję wszystko INA :)

Opublikowano

Do wymiany napinacza nie potrzeba wyjmować alternatora. Zdejmujemy przewód powietrza z dolotu żeby było miejsce, płaska grzechotka 13mm i łapiemy śrubę, która jest na wysokości pompy wspomagania pod alternatorem. Za dużo miejsca na ruchy klucza góra-dół nie ma więc odkręcenie zejdzie pare minut jak i zakręcenie, ale lepsze to jak wyciągać alternator. Przy wykręcaniu i wkręcaniu można napinacz ciągnąć lekko do siebie, żeby śruba mocująca ciężej się kręciła, bo jak grzechotka jest bardziej sztywna to na luźnej śrubie po prostu nie będzie przeskakiwała, a tak ładnie odkręca.

Opublikowano

Jestem po wymianie, u mnie mechanik ściągał zderzak.

Opublikowano
W dniu 9.04.2019 o 22:30, Yooman napisał(a):

 

Kolego, czyli generalnie zrobiłeś ale zdjąłeś przód, tak ? czy sam pasek da radę bez ściągania przodu?

Wszystko bez zciągania przodu, bez garażu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...