HOLMATRO Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 (edytowane) Witam, jak tak w tytule, auto stoi w warsztacie, wyjeżdża silnik, wymieniane tłoki, pierścienie, korbowody, panewki, regeneracja głowicy, czyszczenie dolotu we wszystkich zakamarkach, wszystkie oleje, płyny ustrojowe, itp itd; wpada hybryda K03 ze środkiem z k04-0064, jest DP 3" i wydech custom 2,75". Reszta seria, czyli 2xIC, seria pompa paliwa, seryjne kolektory, TIP. Moje pytanie - ile po dotarciu silnika i wyserwisowaniu jestem w stanie z tego wycisnąć soku ? Czy jeszcze coś zmienić ? Turbo ma wystarczyć na 330 KM, chciałbym w tej granicy stanąć. Pozdrawiam Edytowane 13 Marca 2018 przez HOLMATRO
black4 Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Witaj Grzegorz, Przy takim setupie dobry stroiciel wyciągnie w okolicach 300 PS/400nm Wąskim gardłem jest pompa HPFP (w priv znajdziesz namiar na speca, który Ci pomoże). Podobnie warto rozważyć pompę w baku. Podobno zdrowe seryjne wtryski dadzą radę do 320-330 PS. Z wyżej wymienionymi modyfikacjami + dużym FMIC możesz osiągnąć ok 320-330 PS. PS. Słuszna decyzja ze sprężarką ;D Pozdrawiam
afroo. Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 No właśnie, przydałby się chyba do tego ataku na 300KM dobry FMIC.
HOLMATRO Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Opublikowano 14 Marca 2018 19 godzin temu, black4 napisał: Wąskim gardłem jest pompa HPFP (w priv znajdziesz namiar na speca, który Ci pomoże). Podobnie warto rozważyć pompę w baku. Maćku do jakiej mocy wystarczy HPFP ? Bak ? 19 godzin temu, black4 napisał: Z wyżej wymienionymi modyfikacjami + dużym FMIC możesz osiągnąć ok 320-330 PS. PS. Słuszna decyzja ze sprężarką ;D Pozdrawiam Rozumiem, że FMIC 550x230x65 jest optymalny, nie za mały i nie za duży dla tej sprężarki ?
winner4 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Do zakładanej mocy nie musisz ruszać HPFP. Zdrowa seryjna pompa ogarnie spokojnie. W Twoim wypadku w pierwszej kolejności wymieniłbym wtryskiwacze i intercooler. Dla przykładu - niedawno robiliśmy BGB na hybrydzie K03 ze środkiem od K04, wtryski były od S3, wydech 2,75" z decatem i duży intercooler. Wyszło prawie 330KM/400Nm (moment ograniczony z racji leciwej już skrzyni). Pompa wysokiego ciśnienia była seryjna. Oprócz tego zrobiony był pełny serwis silnika typu oleje, filtry, świece, cewki i wyczyszczony nagar w silniku. Intercooler o który pytasz w zupełności wystarczy, do tego orurowanie 2,5", najlepiej alu.
HOLMATRO Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Opublikowano 14 Marca 2018 Z której S3 te wtryskiwacze powinny byc ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
winner4 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Wtryski występowały w silnikach EA113 o oznaczeniach: BYD, BWJ, BHZ, CDL, CRZ w samochodach: Audi S3 8P, VW Golf 6R, Seat Leon Cupra 1P itp. Numer części OEM Audi : 06F 906 036 F
HOLMATRO Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Opublikowano 14 Marca 2018 Dzięki ! Szukam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
HOLMATRO Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Opublikowano 14 Marca 2018 @winner4 powiedz mi jeszcze, czy jest sens kucia do tej mocy dołu ? Bo odbyłem teraz kilka rozmów telefonicznych i nie wiem czy jest sens, czy Must Have.. Każdy w inną stronę. Zakładam z góry, że więcej nie będzie kombinowane w przyszłości bo za 2,3 lata chcę się przesiąść na S4 B8, i tam wiążę przyszłość.
winner4 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 A gdzie tam, po co kuć na takie moce. Seryjny dół w 2.0TFSI, nawet "słabszej" konstrukcji jak BPJ czy BGB ogarnie 400KM. Wszystko kwestia odpowiednio poprowadzonego momentu, ale na takim turbo możecie dmuchać ile tylko wydoli i nic się ni stanie
KubiaK Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 tak btw wal korbowy w EA113 jest kuty seryjnie , to raczej gora sie trzeba martwic pozniej 1
HOLMATRO Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Opublikowano 28 Marca 2018 tak btw wal korbowy w EA113 jest kuty seryjnie , to raczej gora sie trzeba martwic pozniej [emoji14] Wał tak, ale korby już nie tak czy siak ta kwestia mnie nie dotyczy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
jarek920 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Widziałem wykresy z niemiec na 550 NM tak ze nie jest tak źle z wytrzymałością tfsi .
black4 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 (edytowane) Hey ! Jarku te 550 nm to juz na jakimś big turbo Garett GTX czy Borg Warner EFR 6758. Same takie turbo pewnie ponad 3 tys. usd... Pozdrawiam, Wesołych Świąt Edytowane 31 Marca 2018 przez black4
jarek920 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Wcale nie 360 KM i 550 NM tak ze k04 tam siedziało.
jarek920 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Niemcy pompuja ostro tymi turbinami hehe. Wesołych Świąt
HOLMATRO Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Wcale nie 360 KM i 550 NM tak ze k04 tam siedziało. @black4 360 koni jest nawet do dmuchnięcia z mojej hybrydy, ale to już jej maks totalny i mało bezpieczny. Co do Nm to nie wiem, bardzo dużo, watpię zeby dało radę przeskoczyć 450 Nm. Ale specem nie jestemWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
black4 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 (edytowane) Witajcie, Jarek coś za dużo tego niuta (550nm) na ori K04 (może to hybryda z K04?). A4 B7 TFSI zmodzone na ori K04-064 i strojone przez Gregor10 wypluwa ok. 355 PS i 467 Nm: Pozdrawiam Edytowane 2 Kwietnia 2018 przez black4
HOLMATRO Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2018 To arka audi się zdaje ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się