FELIPE Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 bardzo proszę o analizę logów, niestety mam open office i przy probie importu csv do arkusza wszystko sie rozjezdza podaje linki do plikow csv, z gory dziekuje za pomoc 1) log statyczny 001 003 004 http://www.pro-trade.pl/filip/stat1.csv 2) log statyczny 013 014 (wtryski) http://www.pro-trade.pl/filip/stat2.csv silnik w temp 90 stopni -> test oczywiscie na wolnych obrotach 3) logi dynamiczne - lmm - 004 008 003 (trzy próby) http://www.pro-trade.pl/filip/lmm1.csv http://www.pro-trade.pl/filip/lmm2.csv http://www.pro-trade.pl/filip/lmm3.csv 4) logi dynamiczne - turbo - 004 008 011 (dwie próby) http://www.pro-trade.pl/filip/turbo1.csv http://www.pro-trade.pl/filip/turbo2.csv ogolnie na ciepłym silniku nie wystąpiło zjawisko które chciałem zlogować, mianowicie przeładowanie turbiny, zdarza mi się to czasem i po ponownym odpaleniu autka wszystko wraca do normy czy z tych logów coś wynika? głównie chodzi mi o to jak się sprawuje turbo, przepływomierz, wtryski, zawór n75, egr w planie mam wymianę wtrysków na ASV i program docelowo planuje ok 125 ps (aktualnie jest 90) z góry dziękuję za fachową pomoc i analizę !!
pre_pl Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 turbo ok, lmm ok (no może delikaaaaatnie niedomaga ? - ale raczej nie martwiłbym się) 013 : :eek: (piękne)
FELIPE Opublikowano 10 Marca 2007 Autor Opublikowano 10 Marca 2007 turbo ok, lmm ok (no może delikaaaaatnie niedomaga ? - ale raczej nie martwiłbym się) a jak zdiagnozować N75? często mi przeładowuje ale akurat jak poprawnie rozgrzałem silniczek to w trakcie robienia logów nie chciał przeładować i nie wiem co jest przyczyną overboost czujnik ciśnienia doładowania na dolocie zmieniony, pozostały podejrzane albo n75 albo przepływka 013 : :eek: (piękne) poważnie? mi się wydawało że odchylenia na drugim cylindrze są dość znaczne czy to oznacza, że po zmianie wtrysków na wydajniejsze ASV mogę sprzedać swoje wtryski AHU bez wyrzutów sumienia?
pre_pl Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 no faktycznie, ;5,60;2499;7,0;6,8;77,7;4,80;2331;42,2;35,2;38,0;5,20;2415;1846,2;1999,2;59,4 Niewiele tu brakuje do przeładowania, a jak zdiagnozować N75? http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=97644#97644 akurat ten sam silnik poważnie? mi się wydawało że odchylenia na drugim cylindrze są dość znaczne niech inni się wypowiedzą tez
FELIPE Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Opublikowano 28 Marca 2007 nowy log do analizy http://www.pro-trade.pl/filip/rozne28.csv BARDZO PROSZę o opinie... co może być przyczyną, przeładowuje tylko na zimnym silniku, logi robiłem w 90stopniach i już nie było problemu czujnik ciśnienia na dolocie wymieniłem, do wymiany czeka n75, czy to może pomóc? bo przepływka raczej widzę że sprawna... [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 28-03-2007, 20:07 ] przerobiłem na obrazek i wstawiłem, żeby łatwiej było - ale teraz czas na kolację, a nie analizy :twisted:
pre_pl Opublikowano 28 Marca 2007 Opublikowano 28 Marca 2007 masz ok, według mnie N75 dobrze pracuje...
FELIPE Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Opublikowano 30 Marca 2007 w takim razie co może być przyczyna przeładowania? logi są na ciepłym i przeładowania nie było, ale sporadycznie się zdarza!! czujnik ciśnienia na dolocie zmieniłem, przepływka OK, innych podejrzeń nie mam
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 w takim razie co może być przyczyna przeładowania? logi są na ciepłym i przeładowania nie było, ale sporadycznie się zdarza!!czujnik ciśnienia na dolocie zmieniłem, przepływka OK, innych podejrzeń nie mam z ostatnich logow wynika ze wszsytko masz OK ... sporadyczne przeładowania moga byc spowodowane zacinajacym sie "poradycznie" N75 ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się