Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 1.9 TDI AHU] prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bardzo proszę o analizę logów, niestety mam open office i przy probie importu csv do arkusza wszystko sie rozjezdza :(

podaje linki do plikow csv, z gory dziekuje za pomoc

1) log statyczny 001 003 004

http://www.pro-trade.pl/filip/stat1.csv

2) log statyczny 013 014 (wtryski)

http://www.pro-trade.pl/filip/stat2.csv

silnik w temp 90 stopni -> test oczywiscie na wolnych obrotach

3) logi dynamiczne - lmm - 004 008 003 (trzy próby)

http://www.pro-trade.pl/filip/lmm1.csv

http://www.pro-trade.pl/filip/lmm2.csv

http://www.pro-trade.pl/filip/lmm3.csv

4) logi dynamiczne - turbo - 004 008 011 (dwie próby)

http://www.pro-trade.pl/filip/turbo1.csv

http://www.pro-trade.pl/filip/turbo2.csv

ogolnie na ciepłym silniku nie wystąpiło zjawisko które chciałem zlogować, mianowicie przeładowanie turbiny, zdarza mi się to czasem i po ponownym odpaleniu autka wszystko wraca do normy

czy z tych logów coś wynika? głównie chodzi mi o to jak się sprawuje turbo, przepływomierz, wtryski, zawór n75, egr

w planie mam wymianę wtrysków na ASV i program

docelowo planuje ok 125 ps (aktualnie jest 90)

z góry dziękuję za fachową pomoc i analizę !!

Opublikowano

turbo ok, lmm ok (no może delikaaaaatnie niedomaga ? - ale raczej nie martwiłbym się)

013 : :eek: (piękne)

Opublikowano
turbo ok, lmm ok (no może delikaaaaatnie niedomaga ? - ale raczej nie martwiłbym się)

a jak zdiagnozować N75? często mi przeładowuje ale akurat jak poprawnie rozgrzałem silniczek to w trakcie robienia logów nie chciał przeładować i nie wiem co jest przyczyną overboost :(

czujnik ciśnienia doładowania na dolocie zmieniony, pozostały podejrzane albo n75 albo przepływka

013 : :eek: (piękne)

poważnie? mi się wydawało że odchylenia na drugim cylindrze są dość znaczne

czy to oznacza, że po zmianie wtrysków na wydajniejsze ASV

mogę sprzedać swoje wtryski AHU bez wyrzutów sumienia? ;)

Opublikowano

no faktycznie,

;5,60;2499;7,0;6,8;77,7;4,80;2331;42,2;35,2;38,0;5,20;2415;1846,2;1999,2;59,4

Niewiele tu brakuje do przeładowania,

a jak zdiagnozować N75?

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=97644#97644

akurat ten sam silnik :wink:

poważnie? mi się wydawało że odchylenia na drugim cylindrze są dość znaczne

niech inni się wypowiedzą tez

Opublikowano

nowy log do analizy

http://www.pro-trade.pl/filip/rozne28.csv

BARDZO PROSZę o opinie... co może być przyczyną, przeładowuje tylko na zimnym silniku, logi robiłem w 90stopniach i już nie było problemu

czujnik ciśnienia na dolocie wymieniłem, do wymiany czeka n75, czy to może pomóc? bo przepływka raczej widzę że sprawna...

20070328200631sk3.th.png

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 28-03-2007, 20:07 ]

przerobiłem na obrazek i wstawiłem, żeby łatwiej było - ale teraz czas na kolację, a nie analizy :twisted:

Opublikowano

masz ok, według mnie N75 dobrze pracuje...

Opublikowano

w takim razie co może być przyczyna przeładowania? logi są na ciepłym i przeładowania nie było, ale sporadycznie się zdarza!!

czujnik ciśnienia na dolocie zmieniłem, przepływka OK, innych podejrzeń nie mam :(

Opublikowano
w takim razie co może być przyczyna przeładowania? logi są na ciepłym i przeładowania nie było, ale sporadycznie się zdarza!!

czujnik ciśnienia na dolocie zmieniłem, przepływka OK, innych podejrzeń nie mam :(

z ostatnich logow wynika ze wszsytko masz OK ...

sporadyczne przeładowania moga byc spowodowane zacinajacym sie "poradycznie" N75 .... :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...