poeG Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Witam Serdeczenie, Prośba o sprawdzenie logów. Pierwszy raz robiłem, ale może coś da sie z tego wyczytać Dynamiczny: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_PDg4d1.html (LPG) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_nzx2J0j.html (LPG) Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_9oRRV0.html (LPG ) Grupy 001, 002, 003: http://vaglogi.pl/log-001_002_003_As42qz.html Grupy 001, 002, 004: http://vaglogi.pl/log-001_002_004_Dj024F.html Grupy 001, 002, 003: http://vaglogi.pl/log-001_002_003_9brhB0u.html Grupy 001, 002, 004: http://vaglogi.pl/log-001_002_004_Tg3RM14.html Grupy 002, 020: http://vaglogi.pl/log-002_020_KuOO8P.html Grupy 002, 020: http://vaglogi.pl/log-002_020_35w0k56.html (benzyna) Grupy 003, 004, 005: http://vaglogi.pl/log-003_004_005_0mIy7TD.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_B3Vk3.html (benzna) Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_X1Nr7g8.html (benzyna) Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_qI2RB.html (benzyna) Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_4Cx9pJ.html (lpg) Statyczny: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_PDg4d1.html (LPG) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_nzx2J0j.html (LPG) Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_9oRRV0.html (LPG ) Grupy 001, 002, 003: http://vaglogi.pl/log-001_002_003_As42qz.html Grupy 001, 002, 004: http://vaglogi.pl/log-001_002_004_Dj024F.html Grupy 001, 002, 003: http://vaglogi.pl/log-001_002_003_9brhB0u.html Grupy 001, 002, 004: http://vaglogi.pl/log-001_002_004_Tg3RM14.html Grupy 002, 020: http://vaglogi.pl/log-002_020_KuOO8P.html Grupy 002, 020: http://vaglogi.pl/log-002_020_35w0k56.html (benzyna) Grupy 003, 004, 005: http://vaglogi.pl/log-003_004_005_0mIy7TD.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_B3Vk3.html (benzna) Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_X1Nr7g8.html (benzyna) Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_qI2RB.html (benzyna) Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_4Cx9pJ.html (lpg) dużo tego...
zwiadowca85 Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Logi robisz parami 2+33, 3+20, 115+118 na 3 biegu do odcinki a nie do 4 tys. Wszystkie logi po kasowaniu błędów nawet jak ich nie ma. Zrób te logi na benzynie plus 2+33 ma gazie
poeG Opublikowano 22 Marca 2018 Autor Opublikowano 22 Marca 2018 (edytowane) W dniu 21.03.2018 o 11:10, zwiadowca85 napisał: Logi robisz parami 2+33, 3+20, 115+118 na 3 biegu do odcinki a nie do 4 tys. Wszystkie logi po kasowaniu błędów nawet jak ich nie ma. Zrób te logi na benzynie plus 2+33 ma gazie poprawiłem się:) Dynamiczny: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_Fd8v257.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_aLVg6.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_GRE8971.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_F7S9k2O.html prośba o looknięcie na moje logi Edytowane 22 Marca 2018 przez poeG
Patryk14 Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Sprawdź szczelność dolotu. Przepływka trochę zaniża. Kiedy świece wymieniane?Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
poeG Opublikowano 22 Marca 2018 Autor Opublikowano 22 Marca 2018 3 godziny temu, Patryk14 napisał: Sprawdź szczelność dolotu. Przepływka trochę zaniża. Kiedy świece wymieniane? Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Dolot od filtra do turbiny był sprawdzany i wąż wymieniony, chyba że chodzi Ci dalej za turbiną... W związku z tym 'zaniżeniem' skład mieszanki jest nieprawidłowy? Świece prawie nowe, jak zalecane - mają 10-15 tyś przebiegu. Ogólnie motor ok, ale nie mam porównania, bo nie jechałem innym 1,8t BFB.
Patryk14 Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Jeżeli świece nowe to albo dziura w dolocie albo przepływka szwankuje już i do wymiany. Wpisz w yt albo Google boost leak 1.8t i zobaczysz jak się sprawdza kompresorem. Jak coś w dolot możesz pchać ok. 0.5 bara na początek i zobaczyć czy gdzieś jakas nieszczelnośc jest. Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
poeG Opublikowano 22 Marca 2018 Autor Opublikowano 22 Marca 2018 (edytowane) 2 godziny temu, Patryk14 napisał: Jeżeli świece nowe to albo dziura w dolocie albo przepływka szwankuje już i do wymiany. Wpisz w yt albo Google boost leak 1.8t i zobaczysz jak się sprawdza kompresorem. Jak coś w dolot możesz pchać ok. 0.5 bara na początek i zobaczyć czy gdzieś jakas nieszczelnośc jest. Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Przepływkę to chyba najlepiej podmienić i na nowej zrobić logi? Najpierw tak jak piszesz sprawdzę szczelność. aaa przed logami miałem taki błąd, może to ma wpływ na dolot 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded Edytowane 22 Marca 2018 przez poeG
przem8 Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Jak będzie gdzieś nieszczelność w tym układzie SAI to może ciągnąć lewe powietrze.
poeG Opublikowano 22 Marca 2018 Autor Opublikowano 22 Marca 2018 3 minuty temu, przem8 napisał: Jak będzie gdzieś nieszczelność w tym układzie SAI to może ciągnąć lewe powietrze. Ze strony SAI poza tym błędem jest jeszcze dość głośna praca pompy SAI na zimnym silniku.
przem8 Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 1 minutę temu, poeG napisał: Ze strony SAI poza tym błędem jest jeszcze dość głośna praca pompy SAI na zimnym silniku. Albo gdzieś się coś rozszczelniło i przez to ją głośniej słychać lub po prostu swoje już przeżyła
poeG Opublikowano 22 Marca 2018 Autor Opublikowano 22 Marca 2018 3 minuty temu, przem8 napisał: Albo gdzieś się coś rozszczelniło i przez to ją głośniej słychać lub po prostu swoje już przeżyła Spróbuję ją wyjąć albo uszczelnić na weekendzie. Z pompy SAI powietrze jest tłoczone do katalizatora. Tam po drodze jest jakiś elektrozawór, który blokuje cofanie się spalin.. Jak go sprawdzić czy działa? Gdzie on się znajduje?
przem8 Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Z zaworów od SAI to na pewno jest słynny zawór combi (mylony z egr, którego nie ma w tych silnikach) i znajduje się z tyłu pokrywy silnika przy grodzi ale jak go sprawdzić to nie wiem. Może wujek google pomoże
poeG Opublikowano 22 Marca 2018 Autor Opublikowano 22 Marca 2018 4 minuty temu, przem8 napisał: Z zaworów od SAI to na pewno jest słynny zawór combi (mylony z egr, którego nie ma w tych silnikach) i znajduje się z tyłu pokrywy silnika przy grodzi ale jak go sprawdzić to nie wiem. Może wujek google pomoże czyli powietrze z pompy sai jest wdmuchiwane do kolektora wylotowego... napewno z włączeniem pompy otwiera się ten zawór.
poeG Opublikowano 22 Marca 2018 Autor Opublikowano 22 Marca 2018 Można jakoś włączyć ten układ SAI w Vcdsie?? żeby go przetestować????
poeG Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Opublikowano 23 Marca 2018 Jeszcze jedno pytanie: czy przy sprawdzaniu szczelności, sprężone powietrze nie wypcha oleju smarującego turbinę??? wg. mnie tak może się stać a brak smarowania nawet chwilowy pod obciążeniem może uszkodzić łożyskowanie turbiny.
Łukasz13 Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Po sprawdzaniu szczelności nic się nie stanie turbinie, sai możesz sprawdzić w output test jest tam test zaworka n112 pod kolektorem i przekaźnika od pompy sai przy jego wysterowaniu bedziesz słyszał cykliczne załaczanie i wyłączanie pompy.
poeG Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Opublikowano 25 Marca 2018 (edytowane) 8 godzin temu, Łukasz13 napisał: Po sprawdzaniu szczelności nic się nie stanie turbinie, sai możesz sprawdzić w output test jest tam test zaworka n112 pod kolektorem i przekaźnika od pompy sai przy jego wysterowaniu bedziesz słyszał cykliczne załaczanie i wyłączanie pompy. Dzięki. Zrobiłem zestawik do badania szczelności 1,8T składający się z: -zaślepki kan 50mm (przed kolektorem ssącym) -zaślepki kan 75mm przewiercony i końcówką i zaworkiem do pompowania wyciętym ze starej dętki rowerowej (umieszczona za filtrem pow) -korka od wina do wejścia odmy (korek niestety okazał się przedziurawiony na wylot) -zaślepki plastikowej z długopisu do tego opaski zaciskowe. Po napompowaniu 2 barów wąż dolotowy wyraźnie się powiększa, opsikałem dolot pianą. Jak chodzi o szczelość u mnie nie ma tragedii. Nie ma jednej dużej ''dziury'' tylko ciśnienie ucieka przez malutkie nieszczelności... Pozostaje ta przepływka na pewno jest zabrudzona. Ile prawidłowo powinien wskazywać przepływomierz na benzyna/gaz? Pompę SAI zdemontowałem, przewody zaślepiłem. Okazało się, że jest nierozbieralna. Spróbuję jeszcze sprawdzić tak jak piszesz ten zawór - on powinien otworzyć dostęp do kolektora? czyli podczas testu spaliny powinny się cofać przewodem SAI. Edytowane 25 Marca 2018 przez poeG
Patryk14 Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Jeżeli ucieka Ci powietrze przez małe nieszczelności a w większości przypadków są to właśnie małe dziurki w starych przewodach to najpierw usuwasz każda mała nieszczelnośc jaka jest potem logi na nowo. A dopiero później będziemy myśleć co dalej można zrobić. Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
przem8 Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 5 godzin temu, poeG napisał: Ile prawidłowo powinien wskazywać przepływomierz na benzyna/gaz? Przepływka powinna wskazywać w granicach 130-135 dla tych 163KM, a na gazie zwykle przepływ jest mniejszy. U mnie na lpg pokazuje ok. 10 mniej przepływu ale auto po programie.
poeG Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2018 W dniu 25.03.2018 o 12:55, przem8 napisał: Przepływka powinna wskazywać w granicach 130-135 dla tych 163KM, a na gazie zwykle przepływ jest mniejszy. U mnie na lpg pokazuje ok. 10 mniej przepływu ale auto po programie. Okazało się w toku sprawdzania, że sterownik silnika pochodzi od AVJ jest od 150 KM i wychodzi na to że samochód ma jednak 150 a nie 163KM. Czy te 120 są poprawne w tej sytuacji??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się