Mickprodigy Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 (edytowane) Witam Mam taką prośbę do was . Czy możecie mi napisać jakąś instrukcję jak poprawnie wymienić zawór N290 znajdujący się na pompie wysokiego ciśnienia ? Wymieniłem zawór , uruchomiłem napełnianie układu ( tzn pompę wstępną ) , no i auto nie odpala. Rozrusznik kręci ale nie pali ? Jakieś porady ? oczywiście pod zaworem nie było żadnych opiłków anie żadnego syfu silnik 2.0 tdi 143 hp z góry dziękuję i Pozdrawiam Edytowane 24 Marca 2018 przez Mickprodigy
Mickprodigy Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Opublikowano 25 Marca 2018 Witam Doradźcie czy jest sens próbować odłączyć aku na 30 min ? Jest to możliwe że złapał tryb awaryjny przy wymianie zaworu ? Nie wierzę że nikt nie potrafi z was pomóc przy moim problemie ... Pozdrawiam
bin85 Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 Generalnie to niema żadnej specjalnej procedury, sam wykręcałem dwa razy ten za wór i żądnych problemów nie było, vcds nie pokazuje żadnych błędów ?
wrhz Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 Włącz kilka razy z poziomu vcds pompkę elektryczną, możesz tez sprawdzić podczas kręcenia czy buduje ciśnienie na szynie CR.. Jeśli wszystko ok nie wywala błędów to musi zaskoczyć..
Mickprodigy Opublikowano 29 Marca 2018 Autor Opublikowano 29 Marca 2018 Witam Otóż wszystko ok, napelniany był kilka razy lecz nie budował ciśnienia. Pompa i jej stan był odrzucony na starcie, okazało się że zaworek zwrotny znajdujący się w głowicy pompy zawiesił się w pozycji otwartej i pompa nie była w stanie nabić ciśnienia. Po tym fakcie walka dalszą trwa, w planach dostanie się do tego zaworu i próba go ożywienia. Pozdrawiam i będę informował o jakichś postępach prac. Swoją drogą to jak ktoś ma pompę Bosch CP 4 to w środku nie ma co się zepsuć :-) Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie Postaram się wrzucić zdjęcia z naprawy :-D
Mickprodigy Opublikowano 30 Marca 2018 Autor Opublikowano 30 Marca 2018 Witam Ponownie Ok wszystko chodzi , udało mi się uporać z zaworem zwrotnym na pompie, ale ... wymiana zaworu który dawkuje paliwo do pompy nie spowodowało usunięcia błędu i odcinki silnika przy 3300 obrotów silnika . błąd to : 5213 - Fuel Rail/System Pressure P0088 00 [101] - Too High Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 245787 km Date: 2018.03.23 Time: 17:58:25 Moje podejrzenie pada na zawór znajdujący się na dystrybutorze . Oba zwory pracują i się wysterowują wydaje mi się prawidłowo. Pracują przy przyspieszaniu w granicy 30-45 % Jak by ktoś z was mógł mi powiedzieć czy oba zawory się podobnie u was zachowują ? Pozdrawiam
zbigor Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 Rozwiązałeś problem? Napisz co się stało. Chyba dopadła mnie taka sama awaria bo po kontroli czy nie ma opiłków w pompie auto nie odpala. Odpowietrzanie nic nie daje...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się