Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czerwony kolektor i brak mocy A4 B6


rdl111

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Audi A4 B6 1.6b + g

Panowie stała się taka rzecz że audi odpalona rano nierówno chodziła i brakowało jej mocy, po przejechaniu paru km kolektor był rozgrzany do czerwoności. Silnik sie tak jakby dławi i brakuje mu mocy. Check mruga, brak oleju w płynie, brak wycieków, stan wszystkich płynów w normie, samochód nie kopci, w silniku nic nie stuka, temperatura na zegarze w normie czyli książkowo na 90. Co to może być?

Pozdrawiam

Edytowane przez rdl111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No odczytałbym ale nie mam gdzie, właśnie o to chodzi. Dzisiaj już nikt nie działa, po świętach będę prowadził ale chce wiedzieć na co się przygotować.

Edytowane przez rdl111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bodzio.c napisał:

Jechałeś na PB czy LPG?

Rozruch był na PB a zaraz przełączyło na LPG i oczywiście dalej było tak samo czy na LPG czy na PB

Edytowane przez rdl111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze ze od jakiegoś czasu mam niesprawny układ SAI, ale dopiero niedawno się o tym dowiedziałem pisząc tu na forum. Czy niesprawne SAI mogło doprowadzić do zapchania katalizatora, czy te dwie sprawy raczej nie mają nic ze sobą wspólnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze ze od jakiegoś czasu mam niesprawny układ SAI, ale dopiero niedawno się o tym dowiedziałem pisząc tu na forum. Czy niesprawne SAI mogło doprowadzić do zapchania katalizatora, czy te dwie sprawy raczej nie mają nic ze sobą wspólnego?
Samo wywalenie SAI nie wpłynie dramatycznie na katalizator. Bedzie się trochę wolniej nagrzewał i tyle. Jak pewnie doczytałeś układ wprowadzono głównie ze względów ekologicznych (no ja bym dyskutował czy to ekologiczne;).
Wcześniej produkowano wiele samochód wyposażonych w katalizator a bez SAI (pierwszy z brzegu Audi 80) i niektóre do dziś mają oryginalny katalizator.

Pisałem Ci już żebyś sprawdził czy przez urwana rurkę między zaworem kombi a obudowa filtra powietrza, do dolotu nie dostaje się syf i pył. Trzeba odpiąć rurkę SAI na obudowie filtra i zaślepic otwór dobrą taśma klejąca. Ten syf raczej Ci kata nie zapchał ale na pewno nie jest fajny dla silnika bo dostaje się tam bez filtrowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem to samo kat był dobry,ale jak miga  chęck  to nie chodzi na wszystkie cylindry i nie ma mocy a nie spalona mieszanka paliwowa idzie w kat i tam się spala i dlatego go nadmiernie podgrzewa,po wymianie kabli WN i świec wszystko wróciło do normy.

Edytowane przez Benek kr
Błąd ortografi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...