rdl111 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 (edytowane) Witam. Audi A4 B6 1.6b + g Panowie stała się taka rzecz że audi odpalona rano nierówno chodziła i brakowało jej mocy, po przejechaniu paru km kolektor był rozgrzany do czerwoności. Silnik sie tak jakby dławi i brakuje mu mocy. Check mruga, brak oleju w płynie, brak wycieków, stan wszystkich płynów w normie, samochód nie kopci, w silniku nic nie stuka, temperatura na zegarze w normie czyli książkowo na 90. Co to może być? Pozdrawiam Edytowane 31 Marca 2018 przez rdl111
przem8 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Zapchany kat? Możesz jeszcze odczytać błędy.
Leopold27 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Możliwe że zatkany tylko nie wiadomo co to za auto. 1
rdl111 Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Opublikowano 31 Marca 2018 5 minut temu, Leopold27 napisał: Możliwe że zatkany tylko nie wiadomo co to za auto. Audi A4 B6 1.6b + g
rdl111 Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Opublikowano 31 Marca 2018 (edytowane) No odczytałbym ale nie mam gdzie, właśnie o to chodzi. Dzisiaj już nikt nie działa, po świętach będę prowadził ale chce wiedzieć na co się przygotować. Edytowane 31 Marca 2018 przez rdl111
rdl111 Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Opublikowano 31 Marca 2018 (edytowane) Godzinę temu, bodzio.c napisał: Jechałeś na PB czy LPG? Rozruch był na PB a zaraz przełączyło na LPG i oczywiście dalej było tak samo czy na LPG czy na PB Edytowane 31 Marca 2018 przez rdl111
rdl111 Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Opublikowano 31 Marca 2018 Dodam jeszcze ze od jakiegoś czasu mam niesprawny układ SAI, ale dopiero niedawno się o tym dowiedziałem pisząc tu na forum. Czy niesprawne SAI mogło doprowadzić do zapchania katalizatora, czy te dwie sprawy raczej nie mają nic ze sobą wspólnego?
Fwl7 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Też obstawiam katalizatora- problem z odprowadzeniem spalin
maciej_m Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Dodam jeszcze ze od jakiegoś czasu mam niesprawny układ SAI, ale dopiero niedawno się o tym dowiedziałem pisząc tu na forum. Czy niesprawne SAI mogło doprowadzić do zapchania katalizatora, czy te dwie sprawy raczej nie mają nic ze sobą wspólnego?Samo wywalenie SAI nie wpłynie dramatycznie na katalizator. Bedzie się trochę wolniej nagrzewał i tyle. Jak pewnie doczytałeś układ wprowadzono głównie ze względów ekologicznych (no ja bym dyskutował czy to ekologiczne;). Wcześniej produkowano wiele samochód wyposażonych w katalizator a bez SAI (pierwszy z brzegu Audi 80) i niektóre do dziś mają oryginalny katalizator.Pisałem Ci już żebyś sprawdził czy przez urwana rurkę między zaworem kombi a obudowa filtra powietrza, do dolotu nie dostaje się syf i pył. Trzeba odpiąć rurkę SAI na obudowie filtra i zaślepic otwór dobrą taśma klejąca. Ten syf raczej Ci kata nie zapchał ale na pewno nie jest fajny dla silnika bo dostaje się tam bez filtrowania.
Benek kr Opublikowano 28 Lutego 2021 Opublikowano 28 Lutego 2021 (edytowane) Witam miałem to samo kat był dobry,ale jak miga chęck to nie chodzi na wszystkie cylindry i nie ma mocy a nie spalona mieszanka paliwowa idzie w kat i tam się spala i dlatego go nadmiernie podgrzewa,po wymianie kabli WN i świec wszystko wróciło do normy. Edytowane 28 Lutego 2021 przez Benek kr Błąd ortografi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się