rafiki5 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Teraz, przem8 napisał: Jak się nic nie zmieniło to jest ok Myślę że nie zmieniło się nic. Auto jak jeździło wcześniej dobrze na Pb, tak i teraz dobrze zasuwa. A jeszcze pytanko odnośnie loga 3+20- co dokładnie za parametry ten log pokazuje?
rafiki5 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 W dniu 10.04.2018 o 19:51, przem8 napisał: Dokładnie, wykonaj log dynamiczny na lpg 2+33 i statyczny 2+33 na samym lpg i z przełączaniem paliw pb->lpg->pb... A więc udało mi się zrobić logi: http://www.vaglogi.pl/log-002_033_0FvW9C8.html - log dynamiczny na LPG http://www.vaglogi.pl/log-002_033_Os82gqN.html - Log statyczny LPG http://www.vaglogi.pl/log-002_033_Os82gqN.html - log statyczny LPG z przełanczaniem na PB i zpowrotem na LPG Ostani log tylko 30sec, może wystarczy bo program zaczął wywalać błąd. Proszę o ocenę
przem8 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Kasowałeś błędy przed logami? Logi statyczne robiłeś jak silnik miał 90stopni? Z tego co wkleiłeś to jest trochę za bogata mieszanka od 1,7-2tys., a na jałowym w ciul bogato
rafiki5 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Błędy nie kasowane, wszystkie logi robione na rozgrzanym silniku. Logi statyczne robione odrazu po dynamicznych. A statyczny na benzynie też za bogato? Czyli co można z tego wywnioskować? Moc na lpg mniejsza przez zdupione wystrojenie lpg czy jak?
przem8 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 (edytowane) Przed każdym logowaniem trzeba kasować błędy nawet jak ich nie ma więc należałoby powtórzyć ale widać, że zalewa go na jałowych, a pod obciążeniem aż takiej tragedii nie ma. Zrób logi dynamiczne jak i statyczne na pb i lpg tylko skasuj błędy wcześniej. Raczej kwestia samej regulacji. Edytowane 11 Kwietnia 2018 przez przem8
rafiki5 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 5 minut temu, przem8 napisał: Przed każdym logowaniem trzeba kasować błędy nawet jak ich nie ma więc należałoby powtórzyć ale widać, że zalewa go na jałowych, a pod obciążeniem aż takiej tragedii nie ma. Raczej kwestia samej regulacji. Kurcze coś źle doczytałem, byłem pewien że w tym przypadku mam nie kasować błędów ?
Sedrak Dan Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Ja ostatnio byłem na hamowni z 1.8 bfb. Na PB wynik 158 km, a LPG 150... w jeździe nie było tego praktycznie czuć, ale 4 wtrysk nie wyrabiał. Zmieniłem na STAG teraz instalacje i dużo lepiej, ale dalej delikatnie zalewa. Pilnuj by nie było ubogo, bo głowica długo nie pociąganie. Wiem coś o tym
rafiki5 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 16 minut temu, Sedrak Dan napisał: Ja ostatnio byłem na hamowni z 1.8 bfb. Na PB wynik 158 km, a LPG 150... w jeździe nie było tego praktycznie czuć, ale 4 wtrysk nie wyrabiał. Zmieniłem na STAG teraz instalacje i dużo lepiej, ale dalej delikatnie zalewa. Pilnuj by nie było ubogo, bo głowica długo nie pociąganie. Wiem coś o tym Również check pojawiał się na desce? Wtryski gazowe jak można sprawdzić? Moje maja w sumie z 15 tys najechane to myślę że powinny być sprawne
Sedrak Dan Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Auto łapie zawieszke i zaczyna mrugać check. Wypadanie zapłonu. Świece nowe. Cewki też sprawne. Na PB problem nie występuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się