Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] 1.8T Quattro Avant


dawid221

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 15.03.2020 o 23:35, Dev napisał:

mam zwrotnice z S4ki z nowymi łozyskami

Jaka kasa? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

800

Czujniki ABS też sa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji ze moja podsufitka spadła mi na głowę z dnia na dzień to wpadł nowy czarny sufit wraz z całym kompletem czarnych plastików itp 

E27C0BCD-788F-486B-AC21-CB2CE5EFAA5E.jpeg03214639-849C-42BE-A4F7-9641CDDD6716.jpegA0556DE2-2FFA-4B9D-B0FC-BB05651C3AAC.jpeg1862507E-AB00-4FBF-9E2D-4F398C717074.jpeg109E7F5C-4F07-4635-B2BC-3F0D02EAA1CB.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie był mały przestój ale cały czas coś się dzieje, ogólnie mam już drugi słupek który w niedługim czasie zacznę rozbierać i będzie przygotowywany najprawdopodobniej pod stokera 2.0L a finalnie celuje w +4.. ile dokładnie czas pokaże ale 4 z przodu musi być :decayed: na początku nowego roku myślę że kupie coś nowego a b5 zostanie rozebrana i ogarnięta blacharsko(nowy lakier lub folia) podwozie pełna konserwacja, zawieszenie tył całe na poliuretanie który już leży i czeka.

 

Dzisiaj zrobiłem małą wycieczkę w Polskę i wróciłem z zaciskami S4 b6/b7 345mm , zwrotnice passat W8 itp .

Poszukuje rzeczy na swap tyłu na 300mm lub 330mm jakby ktoś coś miał to pisać 

IMG_5109.JPG

 

 

Ostatnio też wpadło nowe mocowanie amortyzatora tył z audi 80 ze względu na to że jest w ocynku.

 

IMG_4732.JPG

 

Do tego wleciały sprężyny -40mm H&R ale tylko tył bo na przodzie siedzi cały czas gwint eibach pro street s 

ea1ba49acd25f7c2b7ca8165872ff4cb.jpg

 

Jakiś drobne naprawy jak regeneracje obecnych zacisków, zmiany oleju itp też były ale tego nie ma sensu wypisywać 

 

Edytowane przez dawid221
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, dawid221 napisał:

Ile chcesz ? 

Ile proponujesz ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kirpo napisał:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.10.2020 o 08:04, Dev napisał:

Mam nowe tylne  jarzma na 330

Aktualne te jarzma ? Jaki zacisk pod nie trzeba ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, dawid221 napisał:

Trafił się jeszcze skórzany ręczy i wyglada to o niebo lepiej od plastiku.

 

FB09DC9B-F1D5-4828-AA7F-97BE43B043D5.jpeg

Powiedz mi jakie koszta sie pojawily przy zakupie zwrotnic W8 i zaciskow z S4 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, PJUS napisał:

Powiedz mi jakie koszta sie pojawily przy zakupie zwrotnic W8 i zaciskow z S4 ??

W moim przypadku kupiłem kompletny swap za 1000zł wiec zostaje kupić nowe przewody hamulcowe i można śmigać,

jeśli kupujesz zwrotnice z w8 to musisz zmienić piastę na ta z s4 bo w8 ma wyższe lub ewentualnie dystans między jarzmo a zacisk i tez można latać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, dawid221 napisał:

W moim przypadku kupiłem kompletny swap za 1000zł wiec zostaje kupić nowe przewody hamulcowe i można śmigać,

jeśli kupujesz zwrotnice z w8 to musisz zmienić piastę na ta z s4 bo w8 ma wyższe lub ewentualnie dystans między jarzmo a zacisk i tez można latać 

Pasuje każda Piasta  z V6 lub z AJLa

Mozna jeszcze inaczej, zostawiasz piaste,  dajesz tarcze 360 i zacisk z D3/Phaeton-a i tylko przerabiasz z tylu przewód.

I tutaj wychodzi to wszystko w bardzo dobrej kasie

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dev napisał:

Pasuje każda Piasta  z V6 lub z AJLa

Mozna jeszcze inaczej, zostawiasz piaste,  dajesz tarcze 360 i zacisk z D3/Phaeton-a i tylko przerabiasz z tylu przewód.

I tutaj wychodzi to wszystko w bardzo dobrej kasie

Dokładnie zaciski a8 d3 czy pheaton można kupić nawet za 400 za dwie sztuki tak wiec wychodzi taniej niż te zaciski co ja mam, mocno sam się zastanawiam nad sprzedaniem tych co mam i kupieniem właśnie z d3 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jeden plus tej zabawy, na te zaciski wchodzą niektóre 17tki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Dev napisał:

Jest jeszcze jeden plus tej zabawy, na te zaciski wchodzą niektóre 17tki :wink:

Ktore konkretnie zaciski z D3 ? Znasz oznaczenie ? Z jakiej wersji silnikowej ? 

Mozesz tez powiedziec co dokladnie bym potrzebowal do swapa z D3 wlasnie hebli by moc je zalozyc ? Adaptery pod ori zwrotnice zdadza egzamin ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, PJUS napisał:

Ktore konkretnie zaciski z D3 ? Znasz oznaczenie ? Z jakiej wersji silnikowej ? 

Mozesz tez powiedziec co dokladnie bym potrzebowal do swapa z D3 wlasnie hebli by moc je zalozyc ? Adaptery pod ori zwrotnice zdadza egzamin ?

Koszt adapterów jest większy niż zwrotnic z passata w8 

Dev już napisał co jest potrzebne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.10.2020 o 00:14, dawid221 napisał:

Poszukuje rzeczy na swap tyłu na 300mm lub 330mm jakby ktoś coś miał to pisać 

tarcza 330 prawdopodobnie z q5 w ładnym stanie jeśli Cię interesuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...