Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie o przepływomierz i szczelność dolotu 1.8T AWT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie! Robiłem test dolotu kompresorem ściśle wg. zaleceń na tym forum. Nieszczelności poza ezektorem który wymieniłem nie znalazłem. Ciśnienie jednak ubywało jakby przez korek wlewu oleju ( syczało gdzieś pod pokrywą zaworów). Wymieniłem sonde na ori. Bosch bo padła grzałka.  Następnie zrobiłem logi

http://vaglogi.pl/log-002_033_s3CZ5S0.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_39R4Qg6.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_Nr276QS.html

Wg. mnie Turbo spoko, natomiast ta przepływka i te korekty sondy to nie za bardzo choć na kanale 32 ( At Idle -3.2% , Partial Throttle -1.6%.). Czy zaryzykować i kupic przepływkę ??http://allegro.pl/przeplywomierz-bosch-0280218063-vw-06a906461l-i6604395912.html ??

Moja obecna na zdjęciach.

 

p1.jpeg

p2.jpeg

Opublikowano

A co jest ryzykownego w zakupie nowej przepływki? No chyba  że chodzi ci o wydawanie kasy. Bo tu akurat faktycznie nie wiem po co to robić, przepływ wygląda OK. No może poza początkiem ale to raczej zawahanie w logu.
Na czym zrobiłeś logi? Bo mniemam że to LPG. Na czymkolwiek byś nie robił to 002+033 robi się na obu paliwach. 

Opublikowano
W dniu 18.04.2018 o 23:26, zwonko napisał:

A co jest ryzykownego w zakupie nowej przepływki? No chyba  że chodzi ci o wydawanie kasy. Bo tu akurat faktycznie nie wiem po co to robić, przepływ wygląda OK. No może poza początkiem ale to raczej zawahanie w logu.
Na czym zrobiłeś logi? Bo mniemam że to LPG. Na czymkolwiek byś nie robił to 002+033 robi się na obu paliwach. 

Na wstępie masz loga po wymianie przeplywki: 

http://vaglogi.pl/log-002_033_6ClTkh.html

Jak widać stara nie była w pełni sprawna. Duże korekty i za mały przepływ.

Zaryzykować tzn. kupić na allegro ( pisali gdzieś że takie rzeczy tylko w ASO) Finalnie kupiłem od osoby pracującej kiedys w ASO i miał 1 nowke bez paragonu za 300zl. Logi były robione na Pb. 

Opublikowano

Dziwne, bo awt to z tego co kojarzę 150km czyli przepływ był dobry. Ale może jest jakoś lekki chip choć po doladowaniu tego nie widać. Albo po prostu bardzo udany egzemplarz autka. Ten przepływ to bardziej do jakiegoś bfb pasuje. 

Co do przepływki to bardziej to bardziej chodzi o to żeby była oryginalna Bosch. Zamienniki się nie sprawdzają. Wiadomo że w ASO pewniejsza. Ale na allegro możesz też zwrócić w razie czegoś.

Opublikowano
1 godzinę temu, zwonko napisał:

Dziwne, bo awt to z tego co kojarzę 150km czyli przepływ był dobry. Ale może jest jakoś lekki chip choć po doladowaniu tego nie widać. Albo po prostu bardzo udany egzemplarz autka. Ten przepływ to bardziej do jakiegoś bfb pasuje. 

Chipa tu raczej nie mam... Mam te auto już 5 lat ,kupiłem od pierwszego właściciela i On też nic nie robił. Przepływ to pisali że zdrowe 150 KM ma 120g/s przy 5tys. obrotów. Ja sam wymieniłem odme, DV, w tym roku sondę,ezektor,przepływomierz i wkoncu parametry zblizone do serii. Teraz czekam na strojenie LPG. 

Opublikowano

Widziałem sporo logów i większość 150km ma przepływ max koło 125. Zresztą sam może sprawdzić po component number inne awt i poszukać. Choć z drugiej strony działa to po co drążyć :) tu masz trochę info pod koniec

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info

 

Opublikowano
1 godzinę temu, zwonko napisał:

Widziałem sporo logów i większość 150km ma przepływ max koło 125

Nie no nie będę już na siłę szukał problemu jeśli log jest w miarę ok i nie ma jakichś zawirowań to zostawiam... Chyba że widać coś niepokojącego w logach..... 

Opublikowano

Tylko nie mów że nowa przeplywka jest walnieta skoro wskazuje więcej..... 

Opublikowano

Najważniejsze że mieszanka jest ok. Nie ma czym się przejmować. Jeszcze szerokopasmowa sonda także totalny luz :)

Opublikowano

Wskazania nowej przepływki w awt są jak najbardziej ok.

Opublikowano
9 minut temu, Łukasz13 napisał:

Wskazania nowej przepływki w awt są jak najbardziej ok.

Dzięki za odpowiedź. Czyli auto na Pb trzyma teraz serię czy ma troszkę więcej niż te 150KM? 

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, Łukasz13 napisał:

No pewnie seria będzie.

Ok a co do spadku ciśnienia podczas sprawdzania szczelności? Syczało mi tylko gdzieś spod korka wlewu oleju... Czy po logu można stwierdzić że dolot jest w miarę szczelny ? 

Edytowane przez Marcin13

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...