tasior87 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2020 W dniu 7.01.2020 o 23:49, Dev napisał: zrób zdjecie tyłu zacisku z tą blaszką do podtrzymywania przewdu sztywnego z oryginalnym przewodem to Ci napisze co trzeba zrobic zeby zapodac oplot Z tego co widziałem to z tyłu zamiast dwóch elastycznych przewodów i jednego sztywnego na wahaczu zakładacie jeden długi oplot. Ja poszedlem w oryginał i mam 2 oploty i jeden krótki pośredni odcinek sztywny. Miałem ambitne plany na święta ale jak zwykle coś musi iść nie po myśli... Na chwilę obecną w aucie wylądowały nowe przednie wahacze. Była próba włożenia przednich hebli ale opór pojawił się w przewodach hamulcowych. Wstępnie umówiłem się już z warsztatem na wymianę hebli. Oni mają już sposoby na zapieczone śruby.
Dev Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Bez przerobienia przewodów w przednich zaciskach nawet nie zakładaj oplotu, zaraz go urwiesz.
tasior87 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2020 Na grupie pisali mi, że oryginalna długość przewodu elastycznego jest wystarczająca. Jeśli będzie niedostateczna to wyprostuje mocowanie przewodu na zacisku.
Dev Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 19 minut temu, tasior87 napisał: Na grupie pisali mi, że oryginalna długość przewodu elastycznego jest wystarczająca. Jeśli będzie niedostateczna to wyprostuje mocowanie przewodu na zacisku. Wyprostuj sobie najpierw rozum, albo zabijesz siebie albo zrobisz komuś krzywdę. Dwa razy już Ci pisałem że trzeba to zrobić ale widzę do Ciebie nie dociera. Więcej Ci już nie pomogę.
tasior87 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2020 9 godzin temu, Dev napisał: Wyprostuj sobie najpierw rozum, albo zabijesz siebie albo zrobisz komuś krzywdę. Dwa razy już Ci pisałem że trzeba to zrobić ale widzę do Ciebie nie dociera. Więcej Ci już nie pomogę. Poluzuj gacie chłopie bo ewidentnie coś Cię gniecie. Napisalem chyba wyraźnie, że jeżeli będzie taka konieczność to mocowanie zostanie poprawione.
Dev Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 4 godziny temu, tasior87 napisał: Poluzuj gacie chłopie bo ewidentnie coś Cię gniecie. Napisalem chyba wyraźnie, że jeżeli będzie taka konieczność to mocowanie zostanie poprawione. poluzujesz zwieracze jak jebniesz
tasior87 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2020 6 godzin temu, Dev napisał: poluzujesz zwieracze jak jebniesz Wniesiesz coś konstruktywnego do tego tematu czy tylko będziesz pisać o zwieraczach i jebaniu ? Robiłem wcześniej rozeznanie poza tym forum i jakoś nikt nie pisał o dłuższych przewodach ani modyfikacji mocowania przewodu. Z tego co zauważyłem to inny jest kąt wyjścia przewodu z zacisku. Jeśli będzie powodować duże napięcie oplotu w ekstremalnych położeniach koła zostanie to poprawione. Auto będzie wisiało tydzień czasu na podnośniku ze względu na malowanie kilku elementów zawieszenia i zacisków więc będzie czas na ewentualne poprawki.
Dev Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 1 godzinę temu, tasior87 napisał: Wniesiesz coś konstruktywnego do tego tematu czy tylko będziesz pisać o zwieraczach i jebaniu ? Robiłem wcześniej rozeznanie poza tym forum i jakoś nikt nie pisał o dłuższych przewodach ani modyfikacji mocowania przewodu. Z tego co zauważyłem to inny jest kąt wyjścia przewodu z zacisku. Jeśli będzie powodować duże napięcie oplotu w ekstremalnych położeniach koła zostanie to poprawione. Auto będzie wisiało tydzień czasu na podnośniku ze względu na malowanie kilku elementów zawieszenia i zacisków więc będzie czas na ewentualne poprawki. Cały czas pisze konstruktywnie, bo robiłem to już naście razy. Nikt nie pisał bo nikt tego nigdy nie robił, wskaż mi choć jedną osobę która ma zaciski od pontona w swoim aucie. Prosiłem Cię o foto tyłu zacisku, olałeś, no cóż.
tasior87 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2020 (edytowane) 21 godzin temu, Dev napisał: Cały czas pisze konstruktywnie, bo robiłem to już naście razy. Nikt nie pisał bo nikt tego nigdy nie robił, wskaż mi choć jedną osobę która ma zaciski od pontona w swoim aucie. Prosiłem Cię o foto tyłu zacisku, olałeś, no cóż. Pytałem na innym forum i grupie fb. Nie wiem jak to zrobiłem ale myślałem, że prosiłeś o zdjęcie tylnego zacisku. Edytowane 14 Stycznia 2020 przez tasior87
przemolll Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 W dniu 12.01.2020 o 21:07, Dev napisał: Bez przerobienia przewodów w przednich zaciskach nawet nie zakładaj oplotu, zaraz go urwiesz. Możesz rozwinąć coś więcej?? No będę zamawiał oplot tylko długość chyba 380mm taki jak w A8. O co chodzi z tym urwanienm się przewodu?? Przepraszam za offtop
Dev Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 14.01.2020 o 06:40, tasior87 napisał: Pytałem na innym forum i grupie fb. Nie wiem jak to zrobiłem ale myślałem, że prosiłeś o zdjęcie tylnego zacisku. W Tej chwili masz Przewód który wychodzi z zacisku i idzie do góry, tam zakreca o 180 stopni i wchodzi od góry w dół. Musisz zrobic nowy przewod o dlugosci 22cm, wyprowadzasz go z zacisku, od razu zginasz go na 90 stopni i prowadzisz do góry do uchwytu, tam też go lekko zaginasz do otworu, sztywny przewód ma wchodzić od dołu a elastyczny od góry Teraz odpowiedź na pytanie dlaczego w ten sposób. W pontonie jest taki układ bo przewód idzie w inne miejsce podwozia w porównaniu z B5/6/7. Jeżeli damy do B5 taki układ jak masz teraz to, przewód będzie ułożony w "S" i montaż oplotu staje się niemożliwy, złamie się i już w momencie montazu bedzie bardzo mocno napiety. Gdy zrobisz tak jak piszę to przewód ułoży się w "U" i będzie tak samo jak w B5/6/7. Jeżeli coś jest niezrozumiałe to pytaj. Aaaaa ... ważne jest to aby zagiecie na 90 stopni zrobić tak aby przewód miał prawidłowy przekrój A tym samym przepływ. Edytowane 15 Stycznia 2020 przez Dev
Dev Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 41 minut temu, przemolll napisał: Możesz rozwinąć coś więcej?? No będę zamawiał oplot tylko długość chyba 380mm taki jak w A8. O co chodzi z tym urwanienm się przewodu?? Przepraszam za offtop od czego te 380mm ?
przemolll Opublikowano 15 Stycznia 2020 Opublikowano 15 Stycznia 2020 11 godzin temu, Dev napisał: od czego te 380mm ? Chwila bo nie idzie was zrozumieć ? Mówisz o przerobieniu sztywnego przewodu co jest w zacisku?? 380 to długość przewodu elastycznego
Dev Opublikowano 15 Stycznia 2020 Opublikowano 15 Stycznia 2020 3 godziny temu, przemolll napisał: Mówisz o przerobieniu sztywnego przewodu co jest w zacisku?? tak, ten czarny co jest na zdjeciu
tasior87 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2020 57 minut temu, Dev napisał: tak, ten czarny co jest na zdjeciu Kurde a mi się wydaje że takie poprowadzenie sztywnego przewodu jak proponujesz właśnie sprawi, że elastyczny będzie w układzie litery S. Skoro z nadkola elastyczny wychodzi w dół to powinienem dążyć do tego żeby i przy zacisku też tak wychodził?
Dev Opublikowano 15 Stycznia 2020 Opublikowano 15 Stycznia 2020 17 minut temu, tasior87 napisał: Kurde a mi się wydaje że takie poprowadzenie sztywnego przewodu jak proponujesz właśnie sprawi, że elastyczny będzie w układzie litery S. Skoro z nadkola elastyczny wychodzi w dół to powinienem dążyć do tego żeby i przy zacisku też tak wychodził? przymierz sobie na starym układzie i na tym co Ci napisałem, bedziesz widział która opcja jest własciwa zrob to na wiszacym zawieszeniu i podpartym, tak jak do jazdy nie zapomnij sprawdzic jak to wyglada na max skreconych kołach
tasior87 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2020 2 godziny temu, Dev napisał: przymierz sobie na starym układzie i na tym co Ci napisałem, bedziesz widział która opcja jest własciwa zrob to na wiszacym zawieszeniu i podpartym, tak jak do jazdy nie zapomnij sprawdzic jak to wyglada na max skreconych kołach A to nie lepiej dać odrobinę dłuższy oplot i zamontować to przy zacisku jak w oryginale było?
Dev Opublikowano 15 Stycznia 2020 Opublikowano 15 Stycznia 2020 nic z tego, bedzie sie łamał, próbowałem daj zwykły, nowy, elastyczny przewod i bedzie ok
tasior87 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2020 (edytowane) To co nowy gumowy zamocowany tradycyjnie, albo oplot o długości oryginalnego zamocowany przy zacisku odwrotnie bez ruszania mocowania? Nie próbowałeś prostować oczka mocowania przewodu przy zacisku żeby kierunek wyjścia przewodu z niego był zbliżony do tego z ori zaciskow czyli w stronę silnika ? Nie masz jakiegoś foto w swoim archiwum montażu tego elastycznego według twojej teorii ? Edytowane 15 Stycznia 2020 przez tasior87
Dev Opublikowano 15 Stycznia 2020 Opublikowano 15 Stycznia 2020 2 godziny temu, tasior87 napisał: To co nowy gumowy zamocowany tradycyjnie, albo oplot o długości oryginalnego zamocowany przy zacisku odwrotnie bez ruszania mocowania? Nie próbowałeś prostować oczka mocowania przewodu przy zacisku żeby kierunek wyjścia przewodu z niego był zbliżony do tego z ori zaciskow czyli w stronę silnika ? Nie masz jakiegoś foto w swoim archiwum montażu tego elastycznego według twojej teorii ? Mam zdjęcia ale nie widać dokladnie jak to wyglada, przymierz na aucie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się