Dev Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 witam pacjent to A4 1.8T AEB 1996r, problem polega na tym ze silnik podczas gwałtownego przyspieszania na LPG nagle przerywa, dzieje sie to przy około 3-4 t obr/min auto jezdziło bez problemów jeden miesiąc i nagle wyszła awaria korekacja dawki daje tylko to ze jak sie ja zwieksza przerwanie pracy silnika jest czestsze i na nizszych obrotach jak zmniejsza sie dawke przerwanie jest przy wyższych obrotach ale auto jest wyraznie słabsze instalacja BRC SQ24, wtryski pomaranczowe, na beznynie nic takiego sie nie dzieje zastanawia mnie tylko jedna rzecz, że podczas gwałtownego przyspieszania na benzynie i na LPG czas wtrysku jest na poziomie 30ms, czy to nie jest aby za dużo????? VAG nie pokazuje zadnych usterek gdzie szukac przyczyny???? czekam na info pozdrawiam T
mateogda Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 zastanawia mnie tylko jedna rzecz, że podczas gwałtownego przyspieszania na benzynie i na LPG czas wtrysku jest na poziomie 30ms, czy to nie jest aby za dużo????? Czas wtrysku Pb czy LPG? 30ms to zdecydowanie za dużo, seria nie przekracza 20ms (benzyny).
Dev Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Opublikowano 11 Lutego 2009 własnie to mnie martwi 30ms jest na benzynie i na LPG jak to zmniejszyc???? program zmienic w ECU?????
moskal Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 na beznynie nic takiego sie nie dzieje A kiedy świece zmianiałeś ??? ja miałem takie same objawy , szarpało tylko na gazie na Pb było ok. zmieniłem świece i sie uspokoiło.
michuNS Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 zrób vag-iem zerowanie wartosci wyuczonych+nastawy podstawowe nastepnie poprawnie wyreguluj gazociąg ( żeby nie przesterowywał benzy). Układ wn nie zaszkodziłoby sprawdzić jak pisali koledzy. powinno być ok.
szogun0 Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Jakie są wskazania sondy? Jeżeli wydłuży się czas wtrysku na PB, to na LPG może się w ogóle nie zamykać wtryskiwacz, jeśli czasy będą odpowiednio długie.
Dev Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Opublikowano 12 Lutego 2009 dzisiaj go troche pokatowałem i wyszło ze silnik podczas przyspieszania na benzynie tez szarpie ale delikatnie i nie ma takiego gwałtownego uderzenia jak na LPG sonda pracuje prawidłowo ale przy wcisnietym gazie pokazuje non stop 0.85-0.9V świece są nowe NGK PFR6Q maja jakies 3 tkm
mateogda Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 ... ale przy wcisnietym gazie pokazuje non stop 0.85-0.9V Tak powinno być!
Dev Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Opublikowano 12 Lutego 2009 owszem ale przy czasie wtrysku max 20 ms tak jest w moim AEB z ta sama instalką podmienie ECU i zobacze co bedzie z tym dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się