Kamil95x Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 (edytowane) Witam szukałem odpowiedzi na trapiący mnie problem i nic nie znalazłem otóż mój problem polega na tym że auto nie chce jechać na wolnych obrotach dopiero po 2500 tys zaczyna jechać, problem pojawił się po tym jak oddałem auto do mechanika żeby wymienił wiązkę elektryczną do pompo-wtrysków i borykam się z tym problemem od 2 miesięcy proszę o pomoc Edytowane 14 Maja 2018 przez Kamil95x pomyłka w pisowni
piotrsob1 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Nie pytaj nas tylko swojego mechanika , co spi**dolił , a może tylko coś mu się podmieniło niechcący ....?
kamil-vag Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 Logi do zrobienia, sprawdzanie ewentualnych błędów w sterowniku silnika itp, itd...
Kamil95x Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Opublikowano 15 Maja 2018 20 godzin temu, piotrsob1 napisał: Nie pytaj nas tylko swojego mechanika , co spi**dolił , a może tylko coś mu się podmieniło niechcący ....? A co masz na myśli w sensie coś się mu podmieniło niechcący ?
piotrsob1 Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 Z tą podmianą to teoria spiskowa, ale życiu czasami bywa jak u Maciarewicza ? Przepływomierz , turbina , pompki i jeszcze pewnie kilka rzeczy wymienionych na trochę bardziej " przechodzone " może dawać podobne objawy ? Szanujący się mechanik nie oddał by klientowi auta w takim stanie , tym bardziej że jak piszesz, przed naprawą z mocą było OKI .
Kamil95x Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Opublikowano 15 Maja 2018 Znajomy mechanik który polecił mi warsztat na wymianę wiązki sam jest w szoku że po takiej robocie nie ma mocy i sam jak się przejechał bo auto zna dobrze to mówi że brakuje mocy na hamowni pokazało że brakuje 15 koni znajomy przełożył części jakie były możliwe z innego takiego samego Audi i dalej to samo nawet turbo poszło do regeneracji i efektu zero i po wymianie wiązki nie tyle że słabe to i spalanie większe auto nawet dymku nie puść
piotrsob1 Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 (edytowane) A uszczelniaczy na pompkach przy okazji nie wymieniałeś ? Z tego co na forum można przeczytać to najczęstszym przypadkiem braku mocy po takiej robocie jest wyczyszczenie " przy okazji " przez mechaniora nieuka końcówek pompowtryskiwaczy szczotką drucianą na wiertarce ....? Edytowane 16 Maja 2018 przez piotrsob1
Kamil95x Opublikowano 16 Maja 2018 Autor Opublikowano 16 Maja 2018 9 godzin temu, piotrsob1 napisał: A uszczelniaczy na pompkach przy okazji nie wymieniałeś ? Z tego co na forum można przeczytać to najczęstszym przypadkiem braku mocy po takiej robocie jest wyczyszczenie " przy okazji " przez mechaniora nieuka końcówek pompowtryskiwaczy szczotką drucianą na wiertarce ....? tak jak mówisz bez zgody i bez pytania wymienił mi uszczelki w pompkach bo podobno bez tego to by to samo dalej i coś jeszcze się okazało że gniazda frezował, może być to przyczyna że nie mam mocy ? bo komputer pokazuje że korekty są Ok
piotrsob1 Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 To że przefrezował gniazda pompek , to na brak mocy wpływu nie powinno mieć. Żeby sprawdzić moją teorię trzeba by wytargać chociaż jedną pompkę i dokładnie obejrzeć jej końcówkę wtryskową ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się