Saritankian Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Witam wszystkich mam problem z moim tdi-kiem, od pewnego czasu wyłańcza mi się turbinka, była czyszczona, a na vag-u wyszły następujące błędy: uszkodzony czujnik g23 , za niskie ciśnienie w rurze rozgałęźnej i czujnik map poza zasięgiem. Chciałem zapytać czy te błędy faktycznie mają wpływ na wyłańczanie sie turbiny ...dodam że wyłańcza się ona tak przy 2800obr. to jest coś poważnego??? prosze o pomoc
przemik Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Te błedy nie mają wływu na WYŁĄCZANIE sie turbiny tylko są skutkiem tego co działo sie przed czyszczeniem. Skasuj je i zobacz czy znów sie pojawią. Pozdrawiam
PAWEL69 Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Te błedy nie mają wływu na WYŁĄCZANIE sie turbiny tylko są skutkiem tego co działo sie przed czyszczeniem. Skasuj je i zobacz czy znów sie pojawią. Pozdrawiam Przemku z całym szacunkiem.....czy napewno drugi błąd [map sensor] tradycyjny notlauf WYŁĄCZANIE sie turbiny turbine pracuje...
spanky Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 pewnie wywala doladowanie na 2570 mbar i po ptakach ... logi dynamiczne powinny to potwierdzic ...
Saritankian Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 błędy były usuwane i pojawiają się nadal, jest jeszcze jeden...jakiś czujnik przyśpieszenia jest uszkodzony, niestety nie wiemy co to jest za czujnik, a tym bardziej gdzie się znajduje...bardzo prosze o pomoc a co to ten map sensor to jest coś poważnego?
spanky Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 błędy były usuwane i pojawiają się nadal, jest jeszcze jeden...jakiś czujnik przyśpieszenia jest uszkodzony, niestety nie wiemy co to jest za czujnik, a tym bardziej gdzie się znajduje...bardzo prosze o pomoc a co to ten map sensor to jest coś poważnego? moze chodzi ci o potencjometr gazu .. napisz dokladnie jaki kod błedy .. co do map sensora .. poszukaj .. bylo wiele razy ...
Saritankian Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Opublikowano 16 Lutego 2009 wiam ponownie te błędy o których wcześnie mówiłem to... 0201 czujnik prędkości obrotowej -sygnał niezrozumiały 0207 czujnik ciśnienia w rurze dolot -zwarcie do plusa mój mechanik twierdzi że to jest przyczyna wyłączania się turbiny i chce wymieniać te czujniki , a te są ponoć nieśmiertelne... co robić? bardzo proszę o pomoc
radzio Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 witam proponuje wymienić zawór n75 i po krzyku
przemik Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 Zanim wymienisz cokolwiek zrob porzadnie diagnostyke...
spanky Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 witam proponuje wymienić zawór n75 i po krzyku krzyk to dopiero moze byc po wymianie .. ze nic nie dalo ...
odzim Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 witam proponuje wymienić zawór n75 i po krzyku nie proponuj czegos jak nie wiesz że to pomorze kolega ma inny silnik niz ty i zawor również
Saritankian Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 witam ponownie byłem na tej djagnostyce niestety logów nie wrzuce bo mi nie chcieli ich zgrać jedyne co to błędy które mi wyszły to; 00519 czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym g71 28-10 zwarcie z plusem sporadyczny 00513 czujnik obrotów silnika g28 27-10 sporadyczny niezrozumiały sygnał 01266 przekaźnik świec żarowych j52 31-00 przerwa zwarcie z masą 17978 zablokowany komputer sterujący p1570 35-00 00575 ciśnienie w kolektorze ssącym 17-00 różnica regulacji pozatym przepływka, turbina , pompa w porządku....niestety nie mam więcej danych poza tym że czasem auto idzie jakby miało 50 koni mniej i czasem po przegazowaniu trzęsie się na boki jakby chodziły tylko 2 cylindry ma ktoś pomysł co naprawiać? bo mi chcą połowe motoru wymieniać a nie bardzo mnie na to stać... bardzo proszę o pomoc
odzim Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 zrob logi bo bez nich bledy nic nie mówią , znajdz kogos z vagiem i zrob pelną diagnostyke
spanky Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 witam ponownie byłem na tej djagnostyce niestety logów nie wrzuce bo mi nie chcieli ich zgrać jedyne co to błędy które mi wyszły to; 00519 czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym g71 28-10 zwarcie z plusem sporadyczny 00513 czujnik obrotów silnika g28 27-10 sporadyczny niezrozumiały sygnał 01266 przekaźnik świec żarowych j52 31-00 przerwa zwarcie z masą 17978 zablokowany komputer sterujący p1570 35-00 00575 ciśnienie w kolektorze ssącym 17-00 różnica regulacji pozatym przepływka, turbina , pompa w porządku....niestety nie mam więcej danych poza tym że czasem auto idzie jakby miało 50 koni mniej i czasem po przegazowaniu trzęsie się na boki jakby chodziły tylko 2 cylindry ma ktoś pomysł co naprawiać? bo mi chcą połowe motoru wymieniać a nie bardzo mnie na to stać... bardzo proszę o pomoc powpisuj sobie błedy w wyszukiwarke i bedziesz mial odpowiedz co masz zrobic ... choc pewniej bylo by zrobic dynamiczne zeby od razu skierowac w dobre miejsce rece ktore lecza ... p.s moze ktos w twojej okolicy mam Vag'a jak nie to kup .... [napewno sie opłaci]
Saritankian Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Opublikowano 26 Lutego 2009 dzięki chłopaki znam w żorach jednego gościa ale strasznie drogi , może wy znacie kogoś, kto zrobi mi te logi za przystępną cene ? mogę podjechać... puki co dzięki za wszystko pozdrawiam
odzim Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 kup sobie kabelek 65-85 pln szybko ci sie zwroci , a reszta jest na forum co i jak w odpowiednim dziale masz przykładowy link http://www.allegro.pl/item566169670_vag_com_kkl_409_1_obd2_najtaniej_softpl_dostawa24h.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się